6. -Why are you crying?-

308 30 123
                                    

Ellie

"Ellie! Jel znaš gdje je Harold?" Niall se nasloni na ormarić pored mog.

"Ne znam, nisam ga vidjela." slegnem ramenima.

"Oh dobro, šta imaš prvi sat?" upita.

"Umm.. matematiku, ti?"

"Isto."

"Idemo zajedno?" kimne glavom. Izvadim vrećicu čipsa iz ormarića i zatvorim ga. Prebacim torbu preko ramena i krenem za Niallom.

(...)

"Hoćete pitat danas?" Jack počne glumit frajera.

"Aj glupane." Nick ga gurne sa stolice.

"Vidiš, dobro pa si me sjetio Jack."

"Kako si glup." Louis mu dobaci.

"Hmm, da vidimo ko nema ocjenu.." krene listat po imeniku. "Ajmo White pred ploču." profesor koji me neki dan poslao kod ravnatelja prozove.

"Riješi ovaj zadatak." kaže kada se odmakne od ploče. Kakav je to zadatak? Pa tu ima više slova. Jesam ja možda na hrvatskom?

"Jel znaš ili da ti pišem jedan?" podigne obrvu.

"A upišite mi jedan, briga me." bacim kredu na stol i odmahnem rukom. Sjednem pored Louisa i gurnem knjige sa stola.

"Aj smiri se."

"Aj odjebi." pokupi moje knjige koje sam prije par sekudni bacila i stavi na moj stol.

"Kako me živcira.. namjerno je mene prozvao. Sigurna sam da pola njih nema ocjenu!" lupim rukom od stol.

"Evo ti." iz torbe izvadi moju najdražu čokoladicu i pruži mi. "Sad se smiri. Ne želiš opet ići kod ravnatelja jel da?" kimnem glavom i u tišini nastavim jesti čokoladicu.

(...)

"Ej! White! Hvataj!" okrenem se prema Rosie koja mi baci radnu iz biologije. Nespretno ju uhvatim i stavim na stol.

"A di su one palačinke što si mi obećala?" prekrižim ruke na prsima.

"Zaboravila sam. Donijet ću ti sutra, može?"

"Dogovoreno."

"Bok ekipa!" Niall nas pozdravi kada sjedne pored Louisa.

"Jesi našao Harrya?" pitam ga.

"Ne, očigledno nije došao u školu."

"Harry? Ja sam ga sad vidjela." Rosie kaže.

"Pa jel bio na nastavi?" upitam.

"Ne znam, bio je kod ormarića i onda je odjednom istrčao van."

"Čudno se ponaša." Niall nasloni laktove na stol.

"I ja sam to primjetio." Louis doda.

"Niall, pa ti si mu najbolji prijatelj. Trebao bi znati šta se događa s njim." Rosie kaže.

"Pa ja sam ga pitao šta se događa i rekao mi je da je dobro i da nije ništa." uzdahne.

"Ellie, jel ti znaš šta je Harryu?" Niall me pogleda.

"J-ja, ne znam, nisam pričala s njim." slegnem ramenima i nasmijem se pokušavajući biti uvjerljiva. Oni me sumnjičavo pogledaju.

Znam da nije uredu što im lažem, ali obećala sam Harryu da neću nikom reći da je to sve zbog Abby.

Rekao mi je da se u školi pokušava ponašati kao inače da Niall nebi skužio da je tužan.

"Šta imamo sad?" promjenim temu.

The same place every night // |h.s|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora