Ellie
Nakon što se Niall izgubio par puta, nekako smo uspjeli naći Harryevu kuću.
"Ovo je prvi put da idem sam kod Harrya, inače on uvijek dođe po mene pa idemo zajedno." slegne ramenima i krene pokucat na vrata.
"Ne, čekaj." uhvatim ga za ruku.
"Šta? Zašto?" zbunjeno me upita.
"Šta ako me njegova mama bude mrzila?" upitam gledajući u vrata.
"Neće, ne brini. Anne je jako draga." kaže i prebaci ruku preko mojih ramema. Pokuca i onda začujemo korake. Vrata se otvore i izađe smeđokosa žena sa velikim osmjehom.
"Niall!" Harryeva mama ga povuče u zagrljaj. Razbaruši mu kosu i pogleda me preko Niallovog ramena.
"Ti si sigurno Ellie, Harryeva djevojka." kaže prilazeći mi.
"Umm, prijateljica." nesigurno kažem, a ona me povuče u zagrljaj.
"Harry nam je puno pričao o tebi." kaže kada me pusti, nasmiješi se promatrajući me. "Oh, ja sam Anne."
"Drago mi je da sam te upoznala Anne." nasmiješim se.
"Gdje je Harry?" Niall upita.
"U sobi." odgovori ulazeći u kuću, a mi za njom.
"Idemo mi kod njega, ajde Ellie." Niall me povuče za ruku u hodnik, dođe do vrata na kojim velikim plavim slovima piše Harryevo ime. Zahihotam se, a Niall me zbunjeno pogleda. Odmahne glavom i pokucam, a onda začujemo Harryev glas.
"Mama, rekao sam ti da mogu sam pojesti juhu!" Harry vikne sa druge strane vrata, a Niall i ja se nasmijemo.
Niall otvori vrata i ugledam raščupanog Harrya koji leži u krevetu. Nos mu je crven i oko njega se nalaze maramice. Na malenom stolu primjetim tanjur juhe i nekoliko šalica.
Soba mu je tamno plave boje, u sredini se nalazi veliki krevet, a u lijevom kutu veliki smeđi ormar. Jedan maleni prozor se nalazio blizu njegovog ormara i kroz njega je ulazila svjetlost.
"Šta vi tu radite?" naglo se podigne sa kreveta. "Auć." uhvati se za glavu i ponovo legne.
"Došli smo te posjetiti Harolde." Niall mu kaže sjedajući na krevet. Ostanem stajati gledajući po sobi.
"Slobodno sjedi, neću ti ništa napraviti." Harry kaže i slabašno se nasmiješi, a onda pokaže rukom na mjesto pored Nialla.
"Šta ti je?"
"Sjeban sam totalno, sve me boli." tiho odgovori i zatvori oči.
Niall ustane sa kreveta i sjedne na stolicu malo dalje od kreveta. "Tu mi je sigurnije."
Otvori oči i pogleda me. "Žao mi je što nisam došao, nadam se da se ne ljutiš." uhvati me za ruku i nasmiješi se.
"Ne ljutim se, pa bolestan si. Uredu je." tužno uzdahne.
"Okej.. O čemu vas dvoje zaljubljenih pričate?" Harry pusti moju ruku i namršteno pogleda Nialla.
"Nismo zaljubljeni." hladno kaže. Način na koji je to rekao me nekako povrijedi. Zar bi bilo loše da smo zaljubljeni? Mislim ne sviđa se on meni, znamo se jako kratko, ali u to vrijeme mi je postao jako drag kao prijatelj.
"Oh, ma daj, koga vi tu zajebavate, vidi se iz aviona da ste zaljubljeni." Niall zakoluta očima.
"Niall, prestani." Harry kaže kroz stisnute zube. Uhvati se rukom za glavu i brzo ustane iz kreveta trčeći prema kupaonici.
"Šta mu je?" Niall zabrinuto upita.
"Ne znam, idi zovi Anne." kažem ustajući sa kreveta. Niall kimne glavom i izađe iz sobe.
"Harry?" tiho ga pozovem i otvorim vrata od kupaonici. Nagnut je na wc školjku dok povraća. Kleknem pored njega i sklonim mu mokru kosu sa lica. Nasloni se na zid i zatvori oči. Približim mu se i stavim ruku na njegovo koljeno.
"Jesi dobro?" upitam. Uzdahne kimajući glavom. Pomognem mu da se ustane i odvedem ga do kreveta. Namjestim mu jastuk i pokrijem ga kada legne.
"Hvala ti." šapne.
"Šta je bilo?" Anne upita ulazeći u sobu.
"Povraćao je, ali sada je dobro."
"Oh, Harry." kaže prilazeći mu. Sjedne pored njega na krevet, ostavi mu poljubac na čelu i uzme tanjur sa stolića.
"Mama, boli me sve." tiho kaže, a ja se rastužim gledajući ga takvog. Dođem do njega i zagrlim ga, uzvrati mi zagrljaj i osjetim njegov topli dah na vratu. Odmaknem se i vidim da me Niall i Anne gledaju, neugodno se promeškoljim i stanem pored Nialla.
"Pojedi malo juhe, bit će ti bolje." Harry kimne glavom uzimajući tanjur.
"Bolje da idete, ne želim da se i vi razbolite." Anne kaže ustajući sa kreveta.
"Uredu." Niall kaže i pogleda Harrya. "Nemoj umrijeti, onda ću se morati družiti sa Ellie." kaže mu kroz smijeh. Harry se nasmiješi gledajući me.
"Bit će ti zabavnije nego sa mnom, Ellie je predobra." zacrvenim se i spustim glavu.
"Bok Harry." mahnem mu izlazeći iz sobe za Niallom. Prije nego što zatvorim vrata pogledam Harrya, a on mi pošalje zračni poljubac, uhvatim ga rukom smijući se.
(...)
"Šta ćemo sad raditi?" upitam Nialla i naslonim se na zid.
Pogleda na sat. "Ja bi trebao u kino sa Rosie." kaže, a onda brzo stavi ruku preko usta.
Zahihotam se. "Idete na spoj?" lagano ga gurnem. Makne ruku sa usta i nasmije se.
"Možda."
"Da ili ne?" podignem obrvu.
Oklijeva par trenutaka, a onda kimne glavom, tiho vrisnem i privučem ga u zagrljaj.
"Osvoji ju."
"Naravno, pogledaj me kako sa šarmantan." stavi sunčane naočale, a onda napuči usnice i sa prstima napravi znak 'peace'.
"Oh, da, naravno. Osvojio si me, vruće mi je u tvojoj blizini." izvadim mobitel iz džepa i počnem s njim mahati ispred lica kako bi se kao rashladila. Niall se počne smijati, a onda se ugrize za usnicu.
"Poljubi me, srećo." zavodljivo kaže prilazeći mi.
"Evo odmah." krenemo se kao poljubiti, a onda se počnemo glasno smijati.
"Dobro, dosta." kažem kada se prestanemo smijati.
"Koje cvijeće Rosie najviše voli?"
"Ne znam, kupi joj čokoladni kolačić."
Zbunjeno me pogleda. "Zašto?"
"Pa zato što ju ti zoveš 'kolačiću' " zakolutam očima.
"Ahaa, da. Dobra ideja, hvala Ellie!" brzo me poljubi u obraz. "Moram ići, bok!" vikne, a onda mi okrene leđa trčeći prema trgovini.
ESTÁS LEYENDO
The same place every night // |h.s|
Fanfic"Vidimo se sutra?" pogledam ga. "U isto vrijeme." "Na istom mjestu." skočim sa krova,mahne mi i nastavi sjediti gledajući u zvijezde. Gledala sam ga, pitajući se osjeća li on isto što i ja. -Ellie White