Cei patru s-au îndreptat spre casa Leylei sperând că vor afla mai multe lucruri care să îi ajute. Cu cât timpul trecea mai mult cu atât Yoongi se simțea tot mai neliniștit. Până au ajuns la Leyla acasă, Yoongi i-a trimis lui Yerin deja șase mesaje. Nu că ar fi disperat, bine poate e puțin, e mai mult îngrijorat ca nu cumva să pățească ceva din cauza acelei entități.
Ajunși acolo R. îi întimpină destul de fericit, dar apoi îi vede expresia lui Yoongi și redevine serios.
- Unde sunt cei doi? făcând referire la Yerin și Woozi.
- Au un proiect de făcut, care o implică și pe Yuri și am hotărât ca ei să meargă și să facă rost de scrisul acesteia, spune Yoongi având pumnii încleștați. Dacă pățește ceva nu și-o va ierta niciodată. R. înțelege care e șmecheria și merg în biroul Leylei. Îi explică situația și formează un cerc în jurul unei mese din mijlocul biroului. Întinde dosarul pe masă să îl vadă toți, dar înainte de a începe, Mara începe cu niște întrebări.
- Dar cum de ai acces la dosarul lui? De ce îl ajuți de fapt? Ce ai de câștigat? o interoghează Mara mai ceva ca F.B.I. Leyla zâmbește și îi răspunde fără tragere de inimă.
- Am acces la dosarul lui, pentru că sunt avocata lui i am de câștigat un proces, spune ea ferm. Mara o analizează din cap până-n picioare nevenindu-i să creadă ce tocmai auzise. I-a crescut respectul considerabil pentru femeia din fața ei. Leyla mereu a avut mare grijă de Yerin și și-a dorit numai binele pentru ea. Yerin s-a schimbat mult de când a cunoscut-o și până acum. Dacă atunci nu spunea nimic și plângea din orice, acum este mai puternică și decât ea și nimic nu o poate împiedica atunci când își pune ceva în minte.
- Mai aveți și alte informații legate de ea? întreabă Leyla. A încercat să o caute pe toate serverele Coreei, dar nu a putut-o găsi, ceea ce e foarte ciudat. Parcă Yuri nici nu a existat până acum și apare dintr-o dată.
- Nu, încă. Dar avem astea, îi întinde Yoongi ceasul cu lanț și bilețelul. Adevărul e că a simțit oarecum unde a ascuns Yerin ceasul. Ceasul acesta deja face parte din viața lui din ziua în care a apărut Suga. Și-a dat seama de asta aseară, când s-a uitat la el. Suga a încercat să iasă la suprafață, cum a ieșit data trecută. Vrea să se răzbune și o simte în interiorul lui. Leyla studiază cu atenție ceasul și apoi bilețelul.
- Se poate foarte mult să ne folosească acestea. Hârtia o voi trimite la analize să vedem cui îi aparține scrisul. Acum R. vă va împărtăși ce a aflat de la domnul Cheg. . . Tipul cu pizza, adaugă Leyla văzând că se uită la ea ca vițelul la poartă nouă.
- - Se pare că îl cheamă Cheng Lin și a ajuns aici din cauza faptului că a trebuit să-și schimbe locul de muncă și a găsit la compania părinților Yurei. O perioadă chiar a fost bine, dar într-o zi, ziua în care s-a întâmplat nenorocirea cu tatăl tău, Hwan, Yuri l-a amenințat că-l dă afară din companie și că va face astfel încât să nu mai poată fi angajat nicăieri. Se pare că Yuri a avut o obsesie mortală pentru Hwan, astfel vrând ca doar ea să-i fie alături și să-i îndepărteze pe toți de lângă el. Jihoon într-adevăr a fost o victimă, dar el nu a putut fi controlat prin hipnoză așa cum a fost Yoongi. Yoongi a putut fi controlat, pentru că a fost ușor de influențat în vremea aceea. El a fost prima victimă care a trecut prin hipnoză cu adevărat. Pe restul nu știe cum i-a făcut să înnebunească.
- Restul? Adică au mai fost și înaintea și după el? întreabă Mara fascinată de lucrurile pe care le află. Fut-o-n în papucei de obsedată! explodează fără să vrea. Scuze...
- Da. Se pare că știe locul unde au stat victimele, dar nu știe dacă mai sunt acolo. Yuri a ținut foarte bine secret aceste lucruri.
- Mi se pare corect. Yuri e tipul perfect de curvă, replică Mara susținâdu-și capul cu o mână fiind plictisită și enervată de acest subiect. De ce trebuia Yerin să fie implicată într-un rahat ca ăsta?
YOU ARE READING
Jocuri Mortale
FanfictionPrimul volum din seria "Jocuri Mortale". Ce se întâmplă atunci când trecutul se intersectează cu prezentul?