Luni
Dimineață Yerin se trezește din cauza alarmei ce suna. S-a întins după ea vrând să o închidă, dar a observat că nu ajunge. Și-a întredeschis ochii și a văzut că mai era cineva cu ea în pat. A tras un țipăt și a împins acea persoană jos din pat. Yoongi geme de durere atunci când face contact cu podeaua.
- Ce te-a apucat? Asta a durut! se plânge el.
- De ce ești în același pat cu mine?
Yoongi se ridică punându-se din nou pe pat lângă ea.
- Adică nu-ți amintești ce am făcut aseară? întreabă el zâmbind inocent. Yerin se uită câteva secunde la el începând să-şi amintească.
- Oh, Doamne! Flashback-uri încep să îi invadeze mintea cu ce s-a petrecut cu câteva ore în urmă.
- Yoongi-ah! Lasă-mă jos! Sunt prea obosită pentru prostiile tale! se revoltă Yerin ce stătea atârnată pe umărul băiatului.
- N-am luat atâta ciocolată degeaba!
- Țipă testosteronul în tine și nu știu? întreabă evident enervata de situație.
- Poți spune și așa.
- Stai să vezi ce țip eu dacă nu mă lași jos.
- Nu prea vei putea țipa, îi spune brunetul râzând că fata nu mai are ce să-i reproșeze. Yoongi încuie ușa în urmă și se întoarce pe călcâie să vadă de fapt că Yerin nu mai e acolo. Unde să se fi dus?
- Yerin! strigă el începând căutarea. Chiar ai de gând să faci precum un copil mic? Dacă nu ieși și te prind eu, nu vei mai dormi astă noapte.
Văzând că nu zice nimic, Yoongi începe să o caute prin cameră. Verifică dulapul apoi se uită sub pat. Se învârtește de câteva ori și apoi îi vine ideea genială. Pune o tabletă de ciocolată în mijlocul patului și se ascunde după ușă. O vede cum iese de după o ușă pe care n-a mai văzut-o înainte și se năpusteşte asupra ciocolatei. Yoongi începe să râdă cu poftă și o ia în brațe sărutându-i creștetul capului.
- Știi că dacă mănânci ciocolata aia nu mai poți adormi până în două noaptea, nu? Yerin își ridică privirea spre el cu încetinitorul și înjură în gând. Dacă vrea ciocolată îi dă ea ciocolată. Pune tableta pe noptieră și întorcăndu-se spre el îi ia capul în mâinile ei mici și îl trage spre ea lipindu-şi buzele de ale lui. Un sărut dulce și excitant la care Yoongi nu se aștepta din partea lui Yerin. Îi înconjoară talia trăgând-o peste el fără a întrerupe sărutul. Ii e teamă să nu fie ultimul pe care îl primește de bună voie. Mâinile sale explorează trupul încins ce stă deasupra lui, mângâind fiecare participă oprindu-se asupra sânilor ce sunt acoperiți doar de un tricou ceva mai larg. Strânge unul dintre ei cu mâna lui fermă făcând-o pe Yerin să geamă în gura sa. Cu cealaltă mână încearcă să scape de materialul ce îl incomodează neputând să atingă pielea fină și catifelată a ființei iubite.Simte cum pulsează dorința înăuntrul său și nu mai are răbdare. Fac schimb de locuri și se poziționează deasupra ei. Cu cât îi ridică mai mult tricoul cu atât acea dorință carnală crește din ce în ce mai mult. Yerin simte furnicături acolo unde pielea brunetului face contact cu a ei. Oricât de mult s-ar abține...nu se poate împotrivi plăcerii. Respirând sacadat, cei doi se uită unul la altul de parcă ar vrea ca acest moment să nu se sfârșească niciodată. Mâinile ei lacome se înfig în părul brunetului făcându-l să scâncească...de plăcere. Amândoi erau gata să se împlinească, fluturii din stomac făcându-şi apariția, temperatura corpului având peste limita normală.
*knock*
.
*knock*
.
*knock*
Trei bătăi se aud în ușă. Cine ar mai putea fi acum? Știind că Mara cu Namjoon sunt la Yoongi în apartament și ea are cheie. Se dau jos din pat amândoi și pornesc spre ușă. Yerin stă în spatele acestuia cu o oarecare frică. Se uită prin vizor să vadă dacă recunoaște persoana respectivă, însă nu vede pe nimeni. Curios, deschide ușa și observă că era atârnat un bilețel înfășurat cu lanțul de la un ceas. Yoongi îl ia, se uită în stânga și dreapta să vadă dacă e cineva aici și intră înapoi în apartament. Yerin privește curioasă ceasul amintindu-și că l-a mai văzut undeva. Yoongi deschide bilețelul și îl citește.
YOU ARE READING
Jocuri Mortale
FanfictionPrimul volum din seria "Jocuri Mortale". Ce se întâmplă atunci când trecutul se intersectează cu prezentul?