Amprente reci și urme adânci

185 20 23
                                    

Ei bine...din fericire pentru unii am ajuns la cap XIX. Nu credeam ca voi ajunge pana aici, sincer. Si nu credeam ca vă va plăcea aceasta carte rescrisa a treia oară. Sper ca nu e prea plictisitor si anticipez ca e aproape sfârșitul. Câteodată imi vine sa scriu direct sfârșitul si gata! :))
****************************************************************************************

Yuri stătea plictisită în camera ei și își plângea de milă, timp în care tatăl ei o supraveghea incontinuu. Ura chestia asta, dar știa că nu mai are încotro. Știa că totul are un sfârșit, dar nu credea că va veni atât de repede. Nu mai are voie să iasă afară nesupravegheată, ceea ce o înfurie total. Până la urmă o va trimite la un doctor. O să facă crize acolo! De ce să se lase atinsă de altcineva? Ea e perfect sănătoasă! (Fizic vorbind...) Se uita la o dramă în noua ei locuință de la marginea Seoulului când telefonul îi sună și răspunse nonșalant fiind prea ocupată cu personajul principal.

- Alo da? întreabă aceasta.

- Facem un târg! se aude de pe cealaltă parte a telefonului. Yerin? Îi dai drumul prietenei mele în schimbul meu, continuă ea. Rămâne uimită. Ce s-a întâmplat? De ce o sună dintr-o dată și care prietenă? Se referă la curva aia de Mara? Și stai puțin! YERIN E VIE? Adică Sen nu și-a făcut datoria? Uh! Se va mai și căsători cu el! Las că îl va încuia la subsol și îl va lăsa să moară de foame. Acum îi vine altă idee. Deci Yerin crede că Mara e la ea. Sincer, habar nu are de ea și nici nu-i pasă. O poate avea în sfârșit pe Yerin.

- Prea bine! Vino în stația autobuzului X unde omul meu te așteaptă. Fără șiretlicuri. Dacă vine cineva cu tine, va fi sfârșitul pentru amândoi.

Are de gând să-l prindă și pe Yoongi. Doar că la el va fi mai ușor. O dată capturată Yerin, el va veni instant să o salveze. Păcat că va fi prea târziu.

- Nu-ți face griji. Vreau să o aud pe Mara, spune printre dinți. Ce să facă acum? Parcă avea o înregistrare cu ea mai veche.

- O vei vedea direct la locul faptei! trage ea de timp.

- Vreau o garanție, altfel afacerea cade.

- Nu mă atinge! Dă play pe înregistrare. Norocul ei că încă are toate dosarele și fișele despre ei.

- Să fii acolo într-o oră! spune și îi închide telefonul în nas. În sfârșit dreptatea e de partea ei! Are cel mai perfid și diavolesc zâmbet pe față. Îl cheamă pe cel care o supraveghea spunându-i că trebuie să vină cineva de mult așteptat. Îi transmite să o aducă aici pentru a avea mai multă intimitate și îi va pregăti o cameră. Cine știe ce s-a întâmplat cu prietena ei. Nu o interesează oricum. Totul e bine când se termină cu bine! Acum depinde și pentru cine se termină.

Cei doi ies din tribunal și se îndreaptă spre casă. Scoțându-şi telefonul, Leyla verifică apelurile și mesajele. Vede zece apeluri nepreluate de la Yerin. O sună înapoi, dar nu-i răspunde. Ce o fi făcând? Hotărăște să îl sune pe Yoongi, însă nici urmă de el. Vede că a fost sunată și de domnul Min. Din câte știe, nu ar avea de ce să o sune, momentan. Îl sună și acesta îi răspunde.

- Avocat Leyla! Am de mărturisit ceva. Cred că deja sunteți panicată.

- Despre ce vorbiți?

Mara aștepta cu sufletul la gură să se ducă acasă. Doctorul îi făcuse ultimele consultații și îi dăduse un tratament; în cazul în care va face pneumonie aceasta să se trateze mai ușor. Se făcuse seară și aștepta ca cele trei ființe importante din viața ei să vină să o ducă acasă. Este încă bulversată după șocul ce l-a suferit. La urma urmei, cine nu ar fi? Să te trezești din senin cu cineva care te împinge de pe pod într-o zi de sfârșit de septembrie. Și acel cineva care ar fi trebuit să fie iubitul ei, să fie un criminal în serie sau o persoană plătită să o omoare. Dar de ce? Stând și meditând, cu doctorul lângă patul ei, cineva intră pe ușa salonului. Un băiat nu foarte înalt, cu păr șaten și ochii negri, îmbrăcat comod cu a jachetă din piele și blugi albaștri, se apropie lent de cei doi zâmbind.

Jocuri Mortale Where stories live. Discover now