Ai să mă omori?

198 19 10
                                    

Unde sunt cheile alea? Până găsește el cheia, care era în geaca lui Yerin, zdrăngănitul s-a oprit. Și inima lui lafel. Se îndepărtează de ușă fugind spre bucătărie și, luând un cuțit se întoarce și se așează lângă Yerin din nou.
- Am reușit! Acum hai să --
- Nu cred că e o idee bună, îi șoptește una dintre ele. E foarte posibil să țipe și să o audă vecinii.
- Tu de ce crezi că am adus și scotch? Acum nu vă mai căcați atâta pe voi și să trecem la treabă. Deschide ușa încet, norocul lor că nu scârțâie, și intră în apartament. Yuri a intrat, urmată de X, iar când Y a intrat a trântit, bineînțeles ușa. Au rămas nemișcate și s-au întors sincron spre ea. Nici musca nu se auzea, doar sunetul respirațiilor lor.
- Ești proastă! spune Yuri încet.
- Ce? întreabă Y.
- Am spus că ești proastă! mai repetă o dată.
- Ce? repetă și ea. Yuri își dă o palmă mintală și merge mai departe scanând camera. Hmm... televizorul încă e aprins. Deci probabil a trecut pe aici. Se dă mai aproape de el și rămâne mută când îi vede pe cei doi îmbrățișați. Sângele îi urcă în obraji simțindu-se dintr-o dată geloasă. Vrea să îi omoare pe amândoi, și o va face, în stilul ei.
- Dă-mi seringa din geantă, îi ordonă ea lui X. Caută prin geantă vreo două minute și o găsește într-un final. Yuri se uită la ea apoi la Yerin.
- Tu vei fi prima mea victimă feminină, șoptește ea și se apleacă mai mult. Tresare când simte cum ceva îi prinde încheietura mâinii.
- Eu n-aş face asta în locul tău, îi șoptește la rândul său Yoongi. Toate sunt mute și nu știu ce să facă.
- Hai afară să discutăm, le spune el făcându-le semn să iasă. Ori asta ori sunt la poliție pentru intrare prin efracție, spune sigur pe el. Prea sigur. Cele trei n-au încotro și ies afară în urma lor fiind Yoongi. Speră ca Yerin să nu se trezească, altfel ar strica totul. Ies din apartament și Yoongi stă cu mâinile cruciș la piept, cuțitul avându-l la betelia boxerilor pentru orice eventualitate.
- Ce rahat mai cauți aici? Nu-ți ajunge ce i-am făcut lui Cheng sau ai venit să-ți ceri scuze? întreabă el foarte tentat să o ucidă aici și acum. Yuri nu spune nimic simțindu-se cu musca pe căciulă.
- De ce n-ai sunat din prima la poliție? întreabă încă având seringa în mână. Ceea ce îl avantajează este că are doar una, pentru Yerin. Suga zâmbește drăcești la ea.
- Dacă aș face asta cum aș mai putea negocia cu tine? Eu îți promit că nu vei merge la închisoare, iar tu ne lași în pace, pe mine și pe prietenii mei. Yuri e sucită. Nu mai înțelege nimic. Dar vede asta ca pe o oportunitate.
- Vă las în pace dacă mi-l dai pe Hwan, spune ea învârtindu-se pe lângă el. Nu-mi pasă dacă intru la închisoare, vă vor găsi oamenii mei și vă vor omorî unul câte unul.
- Atunci nu mai avem nevoie de tine, nu? Spune și scoate cuțitul la vedere trecându-l prin fața ei. Celelalte două sunt gata să o ia la fugă. Sincer, sunt prietene cu Yuri pentru popularitate și bani. Carierele lor abia încep.
- Și ai să mă omori? Pe Suga îl bufnește râsul și se oprește trântind-o de perete.
- Ar fi o moarte prea ușoară pentru tine. Te voi face să suferi și să-ți fi dorit să nu te fi născut, îi șoptește la ureche.
- Yoongi? Se aude vocea somnoroasă a lui Yerin din apartament.
- Acum dispăreți până nu va fac felul. Și asta, luându-i seringa, rămâne la mine. Cele două o tulesc la fugă pe scări fără să o aștepte și pe Yuri. Nu se vor mai întoarce niciodată. Yuri văzându-se încolțită strange din dinți și pleacă cu coada între picioare. Suga intră înăuntru și ascunde bine seringa, undeva unde știe doar el pentru a i-o duce Leylei cel mai probabil după liceu. O caută pe Yerin și o găsește uitându-se în cameră.
- Cauți pe cineva? întreabă Suga urmărind-o cum își întoarce privirea speriată spre el. Brațele ei lungi stau pe  lângă corpul acoperit cu o cămașă de noapte în timp ce picioarele sunt dezgolite. Gândul că altcineva ar putea-o atinge îl fac să-şi încleșteze pumnii și maxilarul.
- Unde ai dispărut? îl întreabă cu o voce joasă și somnoroasă ducându-se să-l îmbrățișeze. Nu e surprins de gestul fetei, ba chiar îi făcea acum și lui plăcere să-i simtă atingerile. Totul va fi bine! Își repetă aceste cuvinte de parcă ar fi fost un talisman norocos. Se pun înapoi în pat adormind pentru cele câteva ore care le-au mai rămas.
**
Alarma sună și Yerin se trezește mai adormită ca niciodată. Oprește alarma și se dă jos făcându-şi rutina. Capul îi vuiește și amintiri îi revin cu Cheng. Ce se va întâmpla azi oare? Ce va fi cu Yuri? Dacă nenorocita iar va încerca să-i facă ceva?
- Ce ai rămas așa? Yoongi o trezește din gânduri îmbrățișând-o pe la spate punându-şi capul în scobitura gâtului ei. Yerin se uită la el cu o mină îngrijorată.
- Ce se va întâmpla acum? Adică. ..tu știi că. ..
- L-am omorât. ..adică l-a omorât. Da, știu. Comunicăm prin telepatie. Nu ai de ce să-ți faci griji. Sunt aici, suntem aici. Dacă va încerca să facă iar ceva, acolo îi va fi sfârșitul. Pregătește-te să nu întârziem. Ne vedem cu toții în fața blocului. O sărută pe obraz și părăsește apartamentul.
- De ce ai părăsit aseară apartamentul? Îl întreabă Namjoon cum îl vede închizând ușa. Yoongi ezită puțin, dar știe că nu mai are ce să facă acum.
- Yuri a făcut o vizită. Auzind asta, Namjoon se îneacă cu cafeaua. Nu-ți face griji, Suga și-a făcut de cap, îl asigură el punându-și și el cafea în cană. Oh! După ore mergem până la Leyla, dar fără fete. Mai bine să nu le mai zdruncinăm emoțional. Nu vreau să pățească ceva.

Jocuri Mortale Where stories live. Discover now