Mete'nin beni sevdiğini söylediği günden bu yana tam tamına 14 gün geçmişti.Yani iki hafta.Bu iki hafta boyunca Mete ile hiç konuşmadık.Okulda göz göze geliyorduk ama hep gözlerimi kaçıştıran ben oldum.
Mete'nin sıra arkadaşı olmayı haketmiyordum bu yüzden hocadan rica etmiştim başka biri ile oturmak için.O da kırmamıştı.
Uzel mi?Uzel'den hiç haberim yoktu.Beni eve bıraktıktan sonra bir daha hiç görmemiştim.Bir kere arıyım dedim.Telefonlarıma cevap vermedi.
Meral ile en az 3-4 kez karşılaşmışımdır.Okul saatlerimiz uyuşmadığı için görüşmemiz biraz zor oluyordu.
Annem ile konuşmuyordum.Yani bu iki hafta bana cehennem gibi oldu.Annem hala benim koleje gittiğimi bilmiyordu.Bilmesin zaten!
Ayağa kalktım ve komidinin üzerindeki telefonumu aldım. Gelen mesajlara baktım ama kimse mesaj atmamış.Pınar'dan da bir haber yoktu. Öylece kendi halimde 2 hafta geçirmiştim bu iki hafta kim bilir nasıl geçti?nasıl geçmedi? Bir ben bilirim bir Allah.
Telefonumda yeterince internet paketi vardı. Artık bu internet paketinin bitme zamanı gelmişti.Bu zamana kadar hiçbir sosyal medyam olmamıştı. Mete'den duymuştum bu zamanlarda Instagram diye bir uygulama varmış ve çok güzelmiş.Ne olduğunu öğrenmek için denemeye karar verdim.Buna denemek mi denir bilemem. Öncelikle işe internete girerek başladım. Google amcaya Instagram nedir diye bir arama yaptım.İlk çıkan şeye bastım ve ne olduğunu anlamaya çalıştım. Herkesin kendine göre bir hesabı varmış. Orada istediğimiz kadar fotoğraf paylaşabiliyormuşuz. İstediğimiz arkadaşlarla veya birileri ile sohbet edebiliyormuşuz. Falanda filanda işte öyle bir uygulamaymış. Hoşuma gitmedi de değil. Google Store girerek Instagram'ı aradım ve indirdim. İniyor. İniyor.İniyor ve indi! Sonunda be ohh.Giriş yapmak için bir kaç tane bilig gibi bir şeyler girdim. Kullanıcı adı ve şifremi de girdikten sonra Instagram hoşgeldiniz! Böyle sosyal medyalardan haberim yoktu. Pınarlada uzun zamandır görüşemeyince kendimi çok yalnız hissetmiştim. İnşallah yeni arkadaşlarım olur. Aslında sınıfımda vardı birkaç tane samimi kızlar ama onlar fazla zengin oldukları için benim kafa dengine değildiler. Benimle aynı kafada olabilecek insanları bulabilmek biraz beni zorlayabilir.Ama yeter ki benim kafa dengine olsun kim olursa olsun.İlk resmimi paylaştım.
Yeni açtım ve sadece 4 kişi takip ediyor.Sefil gibi hissediyorum şuan kendimi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şeye Rağmen
Teen FictionBilgisayarlarda oynanan aşk oyunlarını çok severdim fakat AŞKA HİÇ İNANMIYORUM en çokta , EN BÜYÜK AŞKLAR NEFRETLE BAŞLAR...Diye başlayan bu çok saçma söze!Sevmediğim nefret ettiğim birine neden aşık olayım ki? "Kim demiş ki, en büyük aşklar nefre...