•YENİ SINIFIM•

203 46 12
                                    

Alarmın sesi ile kendimi yataktan Meral'in yatağına doğru fırlattım. -Meral ile aynı odada kalıyoruz-Allah'tan Meral okula gitmişti de bir kaza çıkmadı.Yoksa kızın kafası mafası kalmazdı herhalde.

Saat 07:18'di.Bir buçuk saat kalmıştı sınava.Normalde sınav dokuzda ama olsun ben sekiz buçuk gibi evden çıkarım...Ben daha kahvaltı yapıcam,duş alıcam, kıyafet bulcam,konulara göz atcam...

İlk olarak duş almaya karar verdim.Dolabımdan kırmızı dantelli iç çamaşırlarımı, geçen yaz aldığım beyaz şortumu ve üzerime geyikli t-shirtü aldım.Alelacele banyoya gittim.
Maymunlu pijamalarımı çıkartarak bir kenara fırlattım.Kaynar su altında saçlarımı en az beş altı kez yıkadım.

Hayatımda bu kadar fazla saçlarımı yıkadığımı hatırlamıyorum.Ananaslı duş jelimi de sürdükten sonra banyoda ki işim de bitmiştir.Dantelli kırmızı iç çamaşırlarımı giydim.Bir elimde şortumu diğer elimle t-shirtü alarak odama çıktım.

Dün telefonuma gelen bilgilere göre eğer sınavı kazanırsam bugün tanışmak amaçlı okula gidicektim o yüzden bu kadar hazırlık yapıyorum yoksa işim olmazdı.Şortumu ve t-shirtü giydikten sonra ayaklarıma muzlu babet çorapları geçirdim.

Yataktan telefonumu ve ders notlarımı alarak mutfağa doğru koşuşturdum.Masanın üzerinden bir dilim peynir ve simit aldım.Simiti ağzıma tıkıştırdım, ardından peyniri.Ders notlarıma bir göz attım...

Ayakkabılarımı giydikten sonra merdivenlerden ikişer ikişer indim.Otobüs kalkmadan durağa yetişmem lazımdı.Koştur koştur canım çıktı lan...

Otobüse bindim uzun siyah bıyıklı amcaya parayı uzattım.Otuz iki dişini de göstererek gülümsedi.Arka dişine yeşil bir şey vardı amcanın.Bu çok iğrenç.Acaba bende de var mıdır?Yok canım daha neler.Ya okulda herkese gülümserken dişimde bir şey olursa, rezil olurum.Çantamdan telefonumu çıkardım ve ön kameradan gülümsermiş gibi yapıp dişlerime baktım.Hiç de bir şey yoktu.İnci gibi maşallah. Otobüs dolu olduğu için ayakta geçti yolculuğum.Kapıların açılma sesini duyduğumda gelmiştim.İki tane merdiveni olan otobüsten indim.Yine bir ben;yine bir okul...

Bekçi amca olduğunu anladığım amca kapıyı açtı.Çok tatlı tonton bir amcaydı.'Sanırım okulda ki tek kankim sensin amca.'dedim içimden.Kısacık boylu,uzun saçları olan sarışın bir kız yanıma geldi.

"Sanırım burs sınavı için geldiniz.Babam yukarıda sizi ve diğerlerini bekliyor.Buyrun bu taraftan."diyerek yürüdü.Müdür Beyin kızıydı herhalde.Benle beraber 10 kişi girecektik sınava.Koridor sessizdi.Zil çalmamış demek ki.

"Siz içeri girin ilk masaya oturun sınavınızı hemen olucaksınız çünkü erken geldiniz"dedi ve beni odada yalnız bıraktı.İlk masaya doğru ilerledim,oturdum. Aslında erken gelmedim sadece yarım saatçik.

Kapı açıldı,müdür geldi.Sınav kağıtlarını verdi ve başımda oturmaya başladı.İçeriğe bir göz attım,zor görünmüyordu.Hadi bakalım başla Öykü...

Son kontrolleri yaptım.Fizik ve Edebiyat hariç hepsi süper geçti.Fizikten bir,edebiyattan üç yanlışım çıkar diye düşünüyorum.Sınav kağıdını müdüre verdim.

"Bugün öğlen 12.00 gibi açıklanır.Eğer kazanırsan yarım saat sonra okulda seni bekliyor olucak Öycan"

"Öykü, hocam."

"Her neyse" diyerek dosyaları karıştırdı.Benim adıma nasıl Öycan diyebilir ki.Öyle bir isim yok zaten.Öycan...

Bahçeye çıktım ve biraz bekçi ile muhabbet etmek istedim.

"Merhaba ben Öykü.Bursluluk için gelmiştim eğer kazanırsam artık bu okula gelicem."

"Oo ne güzel ne güzel.Hoş geldin kızım"

Her Şeye RağmenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin