Göz kapaklarım kendiliğinde açıldı.Uzel'in kucağındaydım.
"İyi misin?Bir şey yaptı mı o sapık!Zarar vermedi dimi sana,dokunmadı dimi!Öykü cevap ver!"diyerek elleriyle yanaklarımı kavradı.Hala olaydan yabancı bir şekilde korkmuş surat ifadesiyle Uzel'in suratına bakıyordum.Hafif kafamı kaldırdım ve bulunduğum ortama baktım.Bembeyaz bir oda, sadece yatak ve bir kapı vardı.Ahh neredeyim ben yine!Aptal bu çocuk ya...Kıyamam...
"Y-yapıcaktı.Ama ben onun bacak arkasına tekme attım.Ahahah.Sonra kapıyı açmaya çalıştım.Kilitliydi.Yere oturdum,adam da gelip bana tokat attı.Sonra bayılmışım zaten."Heyecanlı bi şekilde anlattım.
"Tokat mı attı sana.Sana o pislik herıf tokat attı ha!Şerefsiz adam.Hem sen niye yerinde durmuyorsun,iyi oldu sana."Gözlerini devirdi ve ellerini suratımdan çekti.
"Sen niye gittin o odaya.Kim vardı.Niye gidiyorsun değişik odalara.Niye,niye,niye?"
dediğimde suratı bir düştü."Boşver"acaba o da gördüğüm odada ki adamlar gibi miydi? Yoksa Uzel demi sapık!
"Sen demi sapıksın lan yoksa!!!"Olabilir,olamaz mı ?
"Hee sapığım ama senin sapığın.Ha ha salak mısın kızım sen ya.O tip var mı bende sence?"diyerek kahkaha attı.Hala kucağındaydım.Bacakları çok rahattı.
"Ne biliyim girdiğim bir odada ayıp şeyler gördüm de"
"Ayıp mı?Hahaha.Ne ayıbı kızım, ondan ayıp mı olur ya.Saf belalım."komik değildi bence.Ben öyle ayıp şeyleri bilmiyorum evet.O yüzden de evlenmek istemiyordum.
"Şenlik gecesinde demi ayıp şeyler olucak?"evet ben gerdek gecesine şenlik gecesi diyordum bu kelime daha rahatlatıcı geliyordu bana.
"Şenlik gecesi mi ha-ha.Sen gerçekten safmışsın kızım.Evlenme çağına gelmişsin bir bok bildiğin yok.Neyse tamam sorun etme ben öğretirim sana"laf mı soktu bu şimdi bana!
"Gerek yok.Ayıp şeyleri öğrenip ayıp kız olma niyetinde değilim."
"Ne ayıbı kızım.Ayıp diye bir şey yok.Bunların hepsi zevk için yapılıyor."Zevk mi?Zevk için ayıp şeyler mi yapıyorlar.Yoksa bende bir zevk için mi dünyaya gelmiştim?Yok canım babam öyle şey yapmaz ayıp insan değil babam.
"Ne yani zevk için sen de mi yapıcaksın?"
"Merak etme sende yapıcaksın.Neyse şuan bunları öğrenme vaktin değil bir gün ben sana anlatırım.Nerene tokat attı o piç!"beni önemsiyor.Gerçekten beni önemsiyor.Mete'den sonra beni önemseyen tek insan.
He ya Mete'ye noldu lan?Beni sevdiğini söylediği günden beri görüşmüyoruz.Noldu acaba?
"Boşver oldu bitti.Geçer birazdan acısı"Malsın Öykü!Çocuğu iyice telaşlandıracaksın.Ama napıyım hala acıyor lan!Ağlıcam yaa...
"Hala acıyor mu?O kadar etkili mi vurdu!Bilseydim sana vurduğunu iki kat daha fazla döverdim"Benim için o adamı mı dövmüş? Dövecek kadar önemsiyor muydu ki beni ya.Ay hiç gülesim yoktu hahaha.
Sağ yanağıma yediğim tokat fena koydu ya lan. Ben şimdi eve nasıl giderim.Ne diyeceğim anneme,kesin dayak yiyeceğim.En son uyuyordu. Umarım hala uyuyordur.Hem senin ne haddine barlara gidiyorsun hah Öykü!?
Aslında yani bir yandan bakınca da pek umursayan bir kadın da değil.Bu yönden rahatım.Ama bu annemdi ne olur ne olmaz her an zombi gibi hortlayabilir.Bu yüzden hızlı hareket etmeliyim.
"Boşver ya eve gidince buz koyarım geçer."
"Acını bir buz dindirebilecek mi ki?"
Hayır tabi ki,ne sandın aptal.Bir buz parçası acımı dindirebleceğini mi? Eğer bir buz bir tokat acısını dindirebilirse, bin ton buzda babamın acısını dindirebilirdi mi?"Denerim,denemekten zarar gelmez."
"Denemekten zarar gelmeyecekse eğer, seni Mete'ye götüreyim mi belki onun öpücüğü geçirir."Mete mi?Bu çocuk anlamıyor herhalde.Ben Mete'yi sevmiyorum yaa.Hem ne iğrenç bi şey bu öpücük falan diyor ıykkk öğ ...
"Uzel ben Mete'yi sevmiyorum.Sevmedim,ben onu sevmiyorum anladın mı?Yeter artık bana bir daha Mete'den bahsetme lütfen!"dedim tane tane.
"Neyse boşver rahatsız olduysan bir daha söylemem merak etme.Senin dinlenmen lazım benim eve gidelim."
"Saçmalama ne senin evi?Annemin haberi yok!"
"Pınar'ı ara ve onlarda kalacağını söyle.Bu halde seni eve bırakmam.Sonuçta bunun suçlusu bir nevi benim."Aslına bakarsak haklı.Bu halde eve gitmem hiç de iyi değil.En iyisi ben Meral'i arayım.Pınar'ı hiç araya katmıyım.Sonra Pınar arkamdan işi düşünce arıyor falan dicek hiç uğraşamam.
Meral Aranıyor...
"Alo ablacım nasılsın?"
"Abla nerde kaldın ya?"
"Annem napıyor ablacım.Uyanık mı, uyuyor mu,beni sordu mu?Heh"
"Yok annem,evde yok.Bende Kadriye Babannelerdeyim."
"Ee annem nerde?"
"İş için mi neymiş bir yere gitti uzak bir yere özel otel de kalcakmış.O yüzden beni Kadriye Babannelere koydu.Seni kaç kez aradık ulaşamayınca.Annem 'boşver nasıl olsa dönücek yeri yine evimiz gelir birazdan' dedi umursamayarak.Nerdesin abla?"
"Ablacım ben bugün Çağlalarda kalıcam.Bir sınavı var ona çalıştırıcam tamam mı?"
"Tamam abla kendine iyi bak seni sevmiyorum."
"Seni seviyorum"
Arama Sonlandırıldı...
Meral'dan da onayı aldığıma göre Uzel'de kalabilirdim.
Aptallaşma Öykü!!!Bir erkeğin evinde kalmaktan bahsediyorsun.Samimi bile değilsin onunla.
Ama bir yandan da kalmak istiyorum aslında.Onun odasını hayatını yaşamını merak ediyorum.Ama önce şu lanet olası kıyafetten kurtulmam lazım !
Hem senin neyine ki böyle mini mini şeyler giyiyorsun !
Off bacaklarım sızlıyor hala.Kendimi yolunmuş tavuk gibi hissediyorum.
Bir elbise için her yerimi yoldum lan!Offf neyse şuan bunu düşünemem.Daha önemli işlerim var."Gidiyor muyuz?"dedi Uzel sessizce.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şeye Rağmen
Novela JuvenilBilgisayarlarda oynanan aşk oyunlarını çok severdim fakat AŞKA HİÇ İNANMIYORUM en çokta , EN BÜYÜK AŞKLAR NEFRETLE BAŞLAR...Diye başlayan bu çok saçma söze!Sevmediğim nefret ettiğim birine neden aşık olayım ki? "Kim demiş ki, en büyük aşklar nefre...