BEKLENEN BÖLÜM!Harry ile evimin önüne geldiğimizde yavaşça ona döndüm.
"Teşekkürler, Harry."
"Rica ederim."
Tam geri dönüp eve girecektim ki Harry'nin sesini duydum. Evet, tam tahmin ettiğim gibi.
"Louis."
Ona dönüp gergin haline baktım. Gülmemek için çabalıyordum resmen!
"Efendim bebeğim?"
Harry tam ağzını açmış bir şey söyleyecekken arkamda gördüğü şeyle yüzüne vuran şok ifadesini saklayamamıştı.
İçimdeki Louis kahkahalarla gülerken dıştan oyunculuğumu konuşturup yüzümü endişeli bir hale soktum.
"Harry?"
Bir anda Harry hayretle bağırdı.
"Ne?!"
"Ne, ne? Harry iyi misin?"
Gözü bir arkaya bir de bana bakıyordu.
Yüzünü eski hale sokup sanki hiçbir şey yokmuşçasına bana döndü."Sana önemli bir şey söyleyecektim ama unuttum."
Ah, öyle mi Harry?
Yüzüme sahte bir rahatlama ifadesi getirip konuştum.
"Korkuttun beni! Bir şey oldu zannettim salak!"
İkimizde gülmeye başlarken onun pürüzsüz yanaklarına avucumu bastırıp yumuşacık olan dudağına sulu bir öpücük kondurdum.
"Yarın görüşürüz."
Kafasını salladı ve gitmek için arkasını dönerken ben çoktan eve girmiştim.
Bu yaptığım şey doğru muydu?
Ne kadar rahat hissettirse de bir o kadar da rahatsız hissettiriyordu.
Zaten er ya da geç öğrenecekti değil mi? Gerçekten ne yapacağımı kestiremiyordum.Düşüncelerimden sıyrılmamı sağlayan acı dolu haykırışla bahçe kapısının oraya diktim bakışlarımı. Aceleyle onun yanına gidip gülmemeye çalışarak koluna girdim.
"Lanet olsun sana, Louis!"
Bu sefer gülmeye başladığımda bana gözlerini kısarak baktı ve sertçe kolunu çekti. Topallayarak koltuğa kendini attıktan sonra bana baktı.
"Bu kıyafetin içinde çok seksi görünüyorsun, Zayn."
Bana sinirli bir şekilde bakması sözlerim ile kesildi ve keyifle sırıttı.
Yanına gidip karşısında durdum."Ne oldu da bu haldesin?"
Zayn yerinden doğruldu ve ellerini beline yerleştirdi.
"Ne mi oldu? Senin şu planını gerçekleştirmek için şu rahatsız eden kostümle ağaca çıktım ve düştüm!"
Ben kahkaha atarken o hala bana sinirle bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cat boy || Larry Stylinson
FanfictionHaberlerde gördüğünüz ve inanmadığınız olağanüstü şey sizin karşınıza çıksa ne yapardınız? İşte o, olağanüstü şey Harry'nin karşısına çıkmıştı. İyi mi olmuştu? Bunu siz söyleyin. 28.11.2016