Biliyorum uzun zaman geçti ama sonunda yazabildim. :')
Umarım beğenirsiniz...İyi okumalar
.
.
.
.
.Sabah içerden gelen bağırışmalarla gözlerimi zor olsa da açmayı başarmıştım. Kafamı Harry'nin göğsünden kaldırıp bir kaç saniye ona baktıktan sonra yanağına öpücük kondurdum ama dudaklarımı çekmedim.
Bilmem kaçıncı öpücüğümden sonra esneyerek beni altına alan Harry'le beraber ufak bir çığlık attım.
"Kalk!"
Mırıldandıktan sonra aynı pozisyonda yatmaya devam etmişti ve sanırım kaburga kemiklerim çatladı.
"Harry, kalk."
Biraz bekledikten sonra nihayet üstümden kalkan Harry, yana doğru gelişi güzel yattı.
Bende direk kalkıp odadan çıktım. Niall'ın bağırışma sesleri şimdi daha net duyuluyordu.
Tuvalete girip işimi hallettikten sonra bağırışmaların geldiği salona doğru adımladım.
"Hayır, ben onu izlemem. Değiştir kanalı."
"Burası benim evim ve ben ne istersem onu izleyeceğiz. Hem dünkü izleyemediğim bölümün özeti bu!"
Yanlarında olan koltuğa oturduğumda bile beni farketmemişlerdi.
"O saçma şeyi izlemeye dayanamam, Niall."
"Hayatında saçma, Liam. Ama hala yaşıyorsun."
"Seni küçük bok!"
Liam ve Niall birbirleriyle sataşırken, Zayn beni farketmiş olacak ki yanıma gelip oturdu.
"Şu program için kavga ediyorlar ya..."
Televizyona baktığımda 'Love Island' diye bir program vardı.
Ve kanal değişmediğine göre Niall kazanmıştı.
"Günaydın."
Yeni kalktığı için sesi kalın çıkan Harry ile dikkatimi tamamen ona verdim. Sonra dün geceyi hatırlatınca bir anda tüm morelim yere düşmüştü.
'Ya ben çok tepki gösteriyorsam?'
'Belki de masum bir mesajdı ama ben büyütüyorsam?'
Kafamdan geçen soruları savurup olayı akışına bırakmaya karar verdim.
Tabii ki de o kızı gördüğüm bir yerde saçını yolmayacaktım.
Yanımdaki Zayn'e bakış atıp diğer yanıma geçti.
Kafasını bana doğru çevirip boynuma doğru sesli bir öpücük bırakınca yanımdan kaçan Zayn'e baktım.Hala beni öpmekle uğraşan Harry'e dönüp kızgınca baktım ama pek işe yaramamıştı çünkü gülmemi tutamamıştım.
Son anda aklıma okul gelince duvarda asılı olan saate baktım ve yarım saatimizin olduğunu görünce direk ayaklandım."Hayır!"
Niall sızlanırken ayakkabılarımızı giyiyorduk.
Ona, sınavın o izlediği şeyden daha önemli olduğuna dair bir kaç açıklamadan sonra zorla onu kaldırabilmiştik.Hepimiz tekrardan arabaya bindiğimizde okula doğru sadece Liam ve Niall'ın atışmalarını dinliyorduk. Harry hariç, o boynumla meşguldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cat boy || Larry Stylinson
FanfictionHaberlerde gördüğünüz ve inanmadığınız olağanüstü şey sizin karşınıza çıksa ne yapardınız? İşte o, olağanüstü şey Harry'nin karşısına çıkmıştı. İyi mi olmuştu? Bunu siz söyleyin. 28.11.2016