~0~

807 57 10
                                    


Me: Eszméletlen vagyok, komolyan mondom! Csak én lehetek olyan hülye, hogy ráöntsek egy egész pohár vizet a telefonomra, csak azért, mert azt mondták, „Úgysemmered!". Igen, jól sejted, drága Katie, megint egy kicsit becsiccsentettem...  Nem jössz át este?

(213) 456 – 5782: Kis béna. :') De nemcsak ott hibáztál. Szerintem a telefonszámnál is valamit elütöttél.

Me: TESSÉK? Jesszus, nem Katie vagy, azt hiszem...

(213) 456 – 5782: Nem. Nagyon nem.

Me: Bocsi. Azt hiszem, elütöttem egy számjegyet...

(213) 456 – 5782: Semmi gond. Amúgy mi a neved?

Me: ...

(213) 456 – 5782: ?

Me: Ez nem sok egy kicsit? Mármint, tudod a számom... A nevem is akarod....

(213) 456 – 5782: :') Kis paranoiás. Csak gondoltam, mentem a számod. De igazad van. Nem tudhatod, ki vagyok. Maradjunk a beceneveknél. Az jó lesz?

Me: Aha... Kezded? 

(213) 456 – 5782: :') Atyám, ennyit még nem röhögtem a telefonomnak. Ash vagyok.

Me: Cass.

Ash: Szia, Cass!

Me: Ez olyan furi. Most nekem is köszönnöm kéne?

Ash: Hahaha!

Me: Ne már! 

Ash: Bocsi! Igyekszem abbahagyni. A haverok is már ki vannak készülve, hogy min tudok ennyit röhögni.

Me: Miért nem rájuk figyelsz? Ahelyett, hogy itt röhögsz rajtam? 

Ash: Lehet, ha érdekesebb vagy, mint ők. ;)

Me: De lehet, hogy nem. :P Mennem kell tusolni.

Ash: Ne segítsek? ;)

Me: Hmm...

Ash: o.O

Me: Hahaha! Revans!

Ash: Ez most fájt. 

Me: Léptem. Szia.

Ash: Hello! :p

Ezek után óriási mosoly kíséretében mentem be a fürdőbe, tusoltam le és mostam fogat. Végig énekeltem, mosolyogtam, és mindig belepirultam a gondolatba, hogy egy sráccal így ismerkedtem meg. Mosolyogva totyogtam vissza a szobámba, majd bebújtam a puha ágyamba, és még utoljára csekkoltam a telefonom.

Ash: Aludj jól, Cass! 

Me: Te is, Ash! 

Ezek után lezártam a képernyőt, a telefonom az éjjeliszekrényre tettem, majd a fal felé fordultam, és levakarhatatlan mosollyal az arcomon aludtam el.

Wrong numberWhere stories live. Discover now