~Proloog~

621 29 25
                                    

~@JustRonaldd volgt je nu!~ staat er in mijn beeld. Ik knipper een paar keer met mijn ogen. Mijn hart gaat te keer. Dit had ik niet verwacht. Niet nu, niet vandaag. Ooit wel, maar nu niet.

-^-^-^-

Dit is een verhaal over een fangirl die een follow krijgt van Ronald. Maar wie had gedacht dat....

Als je dat wilt weten moet je maar gewoon verder lezen!

3 paar rollen die mee doen en belangrijk zijn:

Alyssa: De fangirl in dit verhaal. Die ene die hard fan van team HGP en wilt altijd iedereen helpen. Is sportief en heeft veel goede en slechte dingen meegemaakt in haar leven. Ze is 19 jaar oud.

Ronald: De held in dit verhaal. Grote YouTuber en het grote voorbeeld van Alyssa. Altijd aardig voor fans en neemt ook veel de tijd voor fans. Geeft heel veel om mensen waarvan hij houdt, maar je moet hem niet boos maken. Hij is 20 jaar oud.

Wilbert: Beste vriend van Ronald. Heeft ook een YouTube kanaal, maar is minder groot. Ook 1 van de helden van Alyssa. Net zoals Ronald super aardig voor fans en neemt ook veel de tijd voor fans. Is heel sarcastisch, maar wordt bijna nooit boos alleen tijdens het gamen. Hij is 21 jaar oud.

Timo: Een goede vriend van Ronald. Zat ook eerst bij HetGamePortaal, maar heeft nu een eigen kanaal genaamd: THEEMO. Is ook een held van Alyssa. Praat altijd heel veel met fans, is aardig voor ze en neemt de tijd. Timo is bijna niet boos te krijgen en is meestal heel blij en positief. Hij is 21 jaar oud.

En nog meer! Maar dat is een verassing voor de mensen😏😏😏.

Ik hoop dat ik dit boek wel af ga maken😅. Waarschijnlijk wel hoorrrr😂.

Veel plezier met lezen! 💙

-Alyssa-

My Hero || JustRonaldd✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu