~12. Volgespamd~

202 15 11
                                    

POV Ronald
Ik word wakker van de wekker die gaat. Ik rek mij uit en gaap. Het is 8 uur 's ochtends en dat betekent vroeh een video opnemen. Alyssa ligt in de logeerkamer op de zolder.  Ik laat haar uitslapen. Ze had gisteren een lange en zware dag. Ik loop naar beneden om te ontbijten. ''Hey, Kelso! Hoe gaat het jongen?'' Vraag ik aan Kelso als hij aan komt rennen. Hij springt tegen me op en blaft vrolijk. ''Mooizo. Doe wel wat rustiger. Straks wordt onze gast wakker.'' Kelso blaft nog een keer en loopt naar de keuken. Natuurlijk wilt hij eten, wat anders? Ik grinnik een beetje en loop achter Kelso aan. Ik pak eten voor ons allebei. Ik heb net Kelso zijn eten klaar als hij weer blaft. ''Kelso! Wees nou eens stil! Je krijgt je eten echt wel.'' Ik raak een beetje geïrriteerd. Terwijl Kelso zijn eten opeet, ontbijt ik met mijn telefoon erbij. Laat ik eens mijn meldingen bekijken. Zoals vaak heb ik heel veel meldingen. Ik scroll er wat doorheen. Ik zie nu al dat ik ben gementioned in een heel gesprek. Ik lees heel het gesprek door. Het is niet een gesprek met 2 of 3 personen, maar met veel meer en het sluit mooi op elkaar aan.

@Chenelletjee_: Hey Ronald, we hebben een vraag.
@xLizzytijger: Het gaat over Alyssa, wat je waarschijnlijk al wel verwacht.
@IemandOpInterne: We willen haar heel graag zien en we willen weten waar ze nu is.
@avhtjuh: We maken ons zorgen en willen er voor haar zijn, maar dat kan niet als ze nooit online is.
@ItzxSamantha: Ze heeft ons al een keer gebeld dat we ons geen zorgen hoefden te maken, maar toch zijn we bezorgd.
@DjinoHGP: We hopen dat je ons wilt helpen.
@NHoeder: Groetjes hele goede vriendinnen,
@AshleyHGP: En de 'Team HGP' squad.

Ik wil antwoorden, totdat ik me iets besef. Misschien wilt Alyssa dit wel niet. "Wat wil ik niet?" Zegt een ochtend stem. "Zei ik dat hardop?" Vraag ik verbaasd. Alyssa knikt zacht. "Hier lees het gesprek maar." Ik geef mijn telefoon aan Alyssa. Je ziet haar ogen van links naar rechts schieten. "Ik wil ze niet zien." Komt er gebroken uit haar. "Mag ik weten waarom?" Vraag ik voorzichtig? "Ze mogen me gewoon niet zo zien.." Zegt ze gebroken en begint te huilen. "Ik wil een knuffel." Zegt ze zacht. Ik sta op en geef haar meteen een knuffel. Hoe kan dit allemaal zijn gebeurt?

-^-^-^-

Een deeltje van maar net over de 400 woorden :O. Ik denk dat de volgende delen rond zulke getallen zullen worden, I'm sorry ;/.

MAAR WEL BEDANKT VOOR DE 400 READS <333 DAT GEEFT ME STEUN OM DOOR TE GAAN MET SCHRIJVEN EN TE LEREN <33 OML, DANKJEEE  <33.

~Alyssa~

(464 woorden)

My Hero || JustRonaldd✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu