POV Alyssa
We zitten nu in ons hotel in Friesland. Ik pak mijn koffer uit tot hoever het moet. Vandaag mochten we doen van onze ouders wat we wilden, dus ik was van plan om te winkelen. Ja, winkelen in mijn eentje. Wat een feest. De internetvrienden die ik heb wonen niet echt in Friesland of niet in de buurt waar ik nu ben. Ik pak mijn handtas, portemonnee, chocoladereep en telefoon. Ik heb de chocoladereep die mijn moeder had gegeven nog gepakt, maar daar moest ze me dan wel aan herinneren... oeps? En nog wat over de Tweet die ik had geplaatst dat ik naar Friesland ging; Ronald heeft hem geliked, dus hij weet dat ik hier ergens in Friesland ben. 0,000001% kans dat ik hem tegenkom, maar dat geeft niet! Ik pak mijn pasje van de kamer en loop naar buiten. Nog even op slot doen. Oké, let's go. Ik ga lopend, want er is een winkelcentrum dichtbij. Na 10 minuten lopen ben ik er al. Nu ga ik zomerkleding kopen!-^-^-^-
Na een tijdje zit ik op het terras. Ik heb al 5 winkels gehad en heb nu 2 tasjes bij me. Ik zit gelukkig in de schaduw, want het is super warm buiten. Ik zit even met mijn ogen dicht te relaxen. "Wilt u nog wat drinken?" Vraagt iemand met een vermomde stem. Ik doe mijn ogen open. Ik wrijf in mijn ogen, omdat ik nog even moet wennen aan het licht. Ik kan mijn ogen niet geloven. "Hoe heb jij mij ooit gevonden?" Vraag ik verbaasd. "Het lot heeft bepaald dat we elkaar gingen zien." Lacht Ronald. Schattig! "Dus.. je was hier toevallig?" Vraag ik nog steeds verbaasd. "Ja, ik ben hier met mijn broer. Wat zomerkleding kopen." "Ik ook. Ik heb ook zomerkleding nodig." "Je hebt al 2 tasjes! En ben je hier alleen?" "Jammer genoeg wel, ja. Mijn zusje komt vanavond pas en mijn vader en moeder zijn naar de bioscoop hier dichtbij." "Wil je anders met ons mee? Dan ben je niet zo alleen?" Vraagt Ronald uit het niets. "Als jouw broer dat niet erg vindt?" Twijfel ik. "Vast niet! Kom nou!" Ik moet lachen en knik. Ik heb al betaald voor het drinken, dus dat hoeft niet meer. Ik pak de tasjes en loop achter Ronald aan. "Hey, ik ben Alyssa." Stel ik mezelf voor. "Leuk je te ontmoeten! Noem mij maar Vledderaar." Ik knik en moet lachen. "Let's winkel!" Roept Ronald waardoor ik nog harder moet lachen.
-^-^-^-
We staan in een kledingwinkel als ik opeens een idee krijg. "Guys, laten we onszelf omtoveren tot hipsters en een foto maken!" Zeg ik enthousiast tegen de jongens. "Hipsters? Meen je dat?" Vraagt Ronald lachend. "Ja, hipsters zijn cool." Zeg ik droog en begin met zoeken.
-^-^-^-
"Klaar jongens?" Vraag ik als ik in het pashokje sta. Ik hoor 2 keer ja. "Oké, stap er uit over 3,2,1... NU!" Roep ik en we stappen er tegelijkertijd uit. We hebben alle 3 gescheurde broeken en loszittende shirtjes. De jongens hebben een ronde zonnebril en ik heb een bandana op mijn hoofd. "Foto!" Roep ik blij en pak mijn mobiel. Ik zet hem ergens neer en zorg ervoor dat het met tijd aftelt voordat het een foto maakt. "Ga alvast in een hipster houding staan." Zeg ik. Als ze klaar staan druk ik op het icoontje van de camera en ga zelf snel klaar staan. De foto wordt gemaakt en ik pak snel mijn telefoon. "De foto is super leuk geworden! Moet je zien!" Roep ik en laat de foto zien. "Nu je het zegt. Hij is echt heel leuk!" Zegt Vledderaar verbaasd. Ronald knikt instemmend. "Eigenlijk vind ik deze outfit wel leuk, dus ik koop hem!" Zeg ik en ga weer naar het pashokje waar ik eerst in stond. Ik hoor de jongens nog achter me lachen. "Je stuurt die foto toch wel naar me op Twitter in DM? En vertelt me toch wel je Instagram naam?" Hoor ik Ronald zeggen als ik aan het omkleden ben. "Ja, is goed. Doe ik." Zeg ik afgeleid.
-^-^-^-
"Dankjulliewel, voor deze leuke dag!" Zeg ik als we afscheid gaan nemen. We hebben net ook wat gegeten en het is nu al half 9. Deze dag ging echt snel. "Geen probleem. Het was super gezellig!" Zegt Ronald en geeft me een knuffel. Daarna geef ik nog een knuffel aan zijn broer en lopen ze weg. Deze dag is geweldig geworden.
-^-^-^-
Als ik weer in het hotel zit pak ik mijn mobiel. Gelijk ga ik naar Twitter en stuur een DM naar Ronald.
@JustRonaldd
U: *Stuurt foto*
U: Mijn Instagram is trouwens @AlyssaDaBlobfish .Dan ga ik naar mijn profiel. Ik verander snel mijn profielfoto naar de hipster foto.
Kijk @JustRonaldd! We zijn echte hipsters hier met jouw broer! :D
*Foto*Ik bekijk mijn tijdlijn snel nog en mijn meldingen. Opeens wordt ik overal helemaal ondergespamd. Ik krijg een melding binnen dat Ronald een foto op Instagram heeft gezegd en dat ik ben getagd. Ik open Instagram met een snel kloppend hart. Een fangirl hart hebben is heel soms niet leuk. Ik zie de foto die ik heb gestuurd naar Ronald op Instagram staan. Ik krijg ook allemaal meldingen dat mensen me gaan volgen. Ook op Twitter gaan allemaal mensen me volgen. Ik ga weer naar Twitter en ik zie dat hij me heeft getagd in dezelfde foto.
Ronald?! Wat doe je mijn fangirl haat aan verdorie! XD Thank you wel <3.
Ik ga maar slapen, want moet morgen weer vroeg op. Dit was echt een leuke dag!
-^-^-^-
Ik moet echt wat gaan doen aan mijn schrijfstijl, want ik vind er niks aan D: .
Volgende deeltje gaat moeilijk worden om te schrijven voor mij, want everything is going down a bit more...
En chips, ik ben bijna door mijn voorraad heen D: .
Ik hoop dat jullie dit deeltje leuk vonden! :D Ik vond deze leuker dan de vorige, tbh xD.
~Alyssa~
(877 woorden)
JE LEEST
My Hero || JustRonaldd✔
Fanfiction~@JustRonaldd volgt je nu!~ staat er in mijn beeld. Ik knipper een paar keer met mijn ogen. Mijn hart gaat te keer. Dit had ik niet verwacht. Niet nu, niet vandaag. Ooit wel, maar nu niet. -^-^-^- Hoogste ranking in fanfictie: #310 ~ 24-05-17 #248...