~3. Met zijn allen naar de Mac~

363 20 31
                                    

POV Alyssa
Als iedereen klaar is en de rij leeg is maken we nog een groepsfoto. Djino is er nu ook bij. "Laat Samantha nog een foto apart maken." Zeg ik en iedereen maakt ruimte. Ze maken een foto en praten nog wat. "Alyssa, ik heb een leuk filmpje voor je." Zegt Chenelle en komt naast me staan met haar telefoon. Ze laat het filmpje zien. "Heb je alles gefilmd?" Vraag ik en staart ongeloofwaardig naar het scherm. "Jup, Samantha vroeg het." "Dus jij wist het al?" "Ja en Nicole ook, zij keek over mijn schouder mee." Ik knik en kijk weer terug naar voren. "Ik stuur hem als ik thuis ben naar je toe." Zegt Chenelle nog en ik knik. Ik verzink in mijn gedachte. Alles ging tot nu goed vandaag, dat gebeurt bijna nooit. Maar focus Alyssa, dat kan altijd nog gebeuren. "BOE!" Probeert Djino me te laten schrikken. Ik kijk heel droog om met een uitdrukking op mijn gezicht van 'moest dat mij laten schrikken?'. De rest begint te lachen. "Dit is zo'n harde faal!" Schatert Esmee uit van het lachen. "En het staat op film!" Zeggen Timo, Ronald en Wilbert tegelijk. "Ohw please no..." Zeg ik en kijk ze geschrokken aan. "Alyssa! Niet zo sad! Je staat op hun Instagram." Zegt Amber en laat het zien. Ik moet lachen. "Djino jij bent een echte sukkel, hé." Zeg ik sarcastisch. "En jij bent eng." Ik schud mijn hoofd en moet om zijn antwoord lachen. "Zullen we anders met iedereen naar de Mac gaan?" Stelt Anne voor. "Mogen wij ook mee?" Vraagt Wilbert. "Alsjeblieft? We hebben namelijk wel trek." Lacht Timo. "Tuurlijk mag dat!" Lacht Ashley. We lopen met zijn allen naar de Mac en gaan in de rij staan. "Wat wilt u bestellen?" Vraagt een vrouw achter de kassa. "Doe mij maar een Mac chicken menu met een bananen milkshake." Zeg ik en betaal. Ik krijg het bonnetje en wacht op mijn eten bij de rest. Mijn nummer verschijnt op het beeldscherm. Ik pak mijn eten en loop naar de tafel. "Alyssa heeft een fan!" Zegt Samantha als iedereen aan tafel zit. Iedereen kijkt mij aan. "Vertel!" Zegt Timo. "Ja, maar ik wil eten. Ik hou van de Mac." Zeg ik en kijk nep verdrietig. "Alsjeblieft, doe het voor ons drieën?" Zegt Ronald met puppy ogen en wijst naar Timo en Wilbert. "Oh gosh, de puppy ogen." Zeg ik en sluit snel mijn ogen. "Alsjeblieft???" Zegt Wilbert ook nog. "Oké, oké! Jullie winnen, goshhh..." Zeg ik lachend. "Ik was dus aan het praten met Samantha en Anne totdat er op mijn arm werd getikt...."

-^-^-^-

"En nu heb ik dus een fan." Eindig ik mijn verhaal. "Voelt raar hé, om een fan te hebben?" Zegt Ronald en ik knik. "Kijk anders op Twitter. Misschien heeft die moeder de foto al online gezet." Zegt Tessa. "Ohja, dat zal kunnen." Zeg ik en pak snel mijn mobiel erbij. Ik pak de gratis WiFi van de Mac en open Twitter. "Ja! Ze heeft het getweet met de foto!" Zeg ik vrolijk en begin te lezen.

Vandaag heeft @AlyssaDaBlobvis mijn Sarah heel blij gemaakt met een foto, knuffel en handtekening! Dankjewel! Ze vond het super leuk.

Ik krijg spontaan een lach op mijn gezicht. Ik citeer de Tweet:

Kijk blobfishes! Ik heb een fan! Ik vond het super gezellig om Sarah te ontmoeten! Liefde naar haar! <3

Daarna retweet ik de Tweet van de moeder en ga verder eten. "Dit is toch te schattig voor woorden?!" Zegt Nicole. Iedereen zit op zijn of haar telefoon behalve Ronald. Ik drink wat uit mijn milkshake en ik zie dat Ronald me aan kijkt. "Wil je proeven?" Vraag ik en steek mijn milkshake naar voor. Betrapt kijkt hij mij aan. "Nee, dankje. Ik ben niet zo'n fan." "Oké, dat betekent meer voor mij!" Ronald moet lachen en schudt zijn hoofd. Help, dat is te schattig. "Wat heb jij eigenlijk voor drinken, Ronald?" Vraag ik nieuwsgierig. "Cola." "Lekker standaard, beter gaan we zo samen een ijsje halen. Dan zijn we weg van de gezellige boel." Grijns ik. "Ja, sure." Lacht Ronald nu weer. "Ik trakteer." Zeg ik en sta dan op. Ik loop naar de kassa. "Dat kan ik echt niet accepteren." "Dan heb je pech. Wat wil je?" "Dat ga ik natuurlijk niet zeggen." "Wil je het zo spelen?" "Ja." "Oké." Zeg ik grijnzend en bestel een MC flurry. Ronald bestelt er ook 1 en komt bij mij staan met het bonnetje. "Wat ben jij van plan?" Vraagt Ronald. "Niks hoor..." Grijns ik. "Ik vertrouw je niet." "En mijn ijsje is klaar." Ik steek mijn tong uit en pak mijn ijsje. Ik loop terug naar de rest. Terwijl Ronald nog steeds wacht op een ijsje pak ik zijn rugtas en stop daar geld in. Dan leg ik de tas terug op precies dezelfde plek. Net op tijd, want Ronald komt net aanlopen. "Is je ijsje lekker?" Vraag ik en je merkt echt dat Ronald me nu niet vertrouwd. "Jaaaa? Denk ik." Zegt hij en gaat wat meer naar achter zitten. Ik moet lachen. Dan kijkt iedereen van zijn of haar mobiel naar mij. "Jullie hebben ijs?" Vraagt Chenelle. "Sinds wanneer?" Vraagt Anne. "Beter gaan wij ook halen nu." Zegt Esmee en iedereen knikt instemmend. Ik haal mijn schouders op. Dan krijgen jullie geen antwoorden. "Wil je ons straks helpen met al het fanart in de auto zetten? We kunnen wel hulp gebruiken." Vraagt Ronald. "Ja, is goed. Ik hoef toch nog niet naar huis." Het is onderhand half 7 en ik moet 9 uur thuis zijn. "Ik wil je wel brengen?" Met grote ogen kijk ik hem aan. "Wil je dat serieus doen?" Vraag ik voor de zekerheid. "Waarom niet? Je bent al best lang fan en ik vertrouw je wel." "Anne kan een stuk met Djino mee reizen en ik woon dichtbij, ja is goed!" Denk ik nog hardop. "Dan hebben wij een deal!"

-^-^-^-

IK HEB VANDAAG nhoeder AshleyHGP en @ Denise :P GEMEET  <3333

Ik hoop dat jullie dit deeltje leuk vonden!

~Alyssa~

(1001 woorden)

My Hero || JustRonaldd✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu