~5. De dag na de meeting~

292 15 18
                                    

POV Alyssa
Ik word wakker doordat ik mijn moeder nog 'doei' hoor schreeuwen. "The heck." Fluister ik. Ik kijk op de wekker. Het is pas half 9! Moe wrijf ik in mijn ogen. Ik merk nu pas hoe moe ik ben na gisteren. Laat ik Twitter maar checken. Ik ben waarschijnlijk ondergespamd. Snel pak ik mijn mobiel.

U heeft 30 meldingen

Dat geloof ik nooit zo veel! Ongeloofwaardig staar ik naar het scherm. Ik klik Twitter aan en ga naar meldingen. Heel veel mensen vinden tweets leuk en ik ben een paar keer ondergespamd door vriendinnen. Ik ga verder naar beneden.

Wilbo heeft je Tweet geciteerd.
Kijk hoe cool! Een fan van ons heeft zelf ook een fan!

Ik moet lachen.

Het was raar, maar leuk! Nu weet ik hoe het voelt om fans te hebben :P.

Daarna scroll nog verder naar beneden. Op iedereen antwoord ik wat en like de tweets. Daarna scroll ik iets rustiger naar boven zodat ik dingen kan screenen van YouTubers. Dan zie ik ook dat Timo de Tweet heeft geciteerd.

Dit is te schattig! Ik hoop dat iedereen het leuk heeft gehad op de meeting!

Ik moet nog breder lachen.

Ik heb het zeker leuk gehad! Maar met jullie is het, natuurlijk, altijd leuk! Dankjewel voor de geweldige dag!

Zo, klaar en nu mijn tijdlijn bekijken. Ik scroll er wat doorheen. Ik like de tweets van YouTubers waar ik meldingen van aan heb staan en reageer er soms op. Ik ben helemaal in mijn concentratie bezig als er iets gebeurt.

@JustRonaldd volgt je nu!

staat er in mijn beeld. Ik knipper een paar keer met mijn ogen. Mijn hart gaat te keer. Dit had ik niet verwacht. Niet nu, niet vandaag. Ooit wel, maar nu niet. Mijn ademhaling is onregelmatig en het lijkt alsof ik hyperventileer. Waarom ben ik dan ook zo'n grote fangirl? Snel maak ik een screenshot en ga naar WhatsApp.

Fangirlss😊💕

U: Mensen!
Help
Ik
Sterf
Bel
112
*Stuurt foto*
U: Oml
Ik
Huil
Help
Me
Mijn
Leven
Oml
Gosh
Help
Ik
Ga
Dood!
Iedereen
Slaapt
Nog
En
Ik
Ga
Al
Dood
RIP
Mij
Ik
Hou
Van
Jullie
Onthoud
Dat
Ik
Ben
Dood
Ja
Joe

Ik sluit WhatsApp af. Ik ga rechtop zitten met tranen in mijn ogen. Oh my... Dit is zo geweldig! Snel ga ik weer naar Twitter.

Oh my gosh! Ronald super bedankt! Ik huil nu van blijdschap! Dit is zo awesome!

Het is een droom die uitkomt! Al mijn nummer 1 helden volgen mij!

-^-^-^-

Een paar uur later heb ik het eindelijk rustig. Ik ben overal helemaal volgespamd. Door mensen die jaloers zijn, door mensen die blij voor mij zijn en door likes. Ik leg mijn mobiel aan de oplader en loop naar beneden. Ik had niet door dat ik zoveel trek had. Als ik beneden kom maak ik een tosti voor mezelf klaar. Ik moet wachten totdat hij warm is, dus ga ik aan de eettafel zitten. Als ik ga zitten zie ik een briefje liggen. Nieuwsgierig lees ik het briefje.

Goedemorgen of middag Alyssa,
Vergeet niet je koffer vandaag in te pakken. We gaan morgen naar Friesland, omdat je vader gaat fietsen. We gaan het hele weekend weg, dus zorg dat je genoeg meeneemt.
Xxx Mama.
P.S. Er ligt chocolade voor je in de kast.

Ohja, ik was het bijna vergeten. Mijn vader doet aan wielrennen en hij gaat de elf steden tocht voor de zoveelste keer fietsen. Dan gaan we morgen, Vrijdag, weg en dan gaan we Zondagavond terug. Altijd hoopte ik als ik daar was om Ronald, Harm of Melvin tegen te komen, maar het is nooit gelukt. Doordat ik zo in mijn gedachte gezonken ben vergeet ik mijn tosti. "Ruik ik nou een brandlucht...?" Snel spring ik op van mijn stoel en ren naar de tosti ijzer. "Sheet dog.." Ik zie mijn tosti helemaal verbrand liggen. "Ach, laat ook maar. Verbrand brood is lekker." Ik pak de tosti en snijd hem doormidden. "Nu nog ketchup erbij en dan eten!" Ik pak de ketchup uit de koelkast. Nu, lekker eten!

-^-^-^-

Als ik de tosti op heb loop ik weer naar boven. Ik pak mijn mobiel en ga naar Twitter.

Ik ga morgen naar Friesland! Beter kom ik Ronald, Harm of Melvin tegen. Dat maakt alles een stukje leuker!

Ik bekijk mijn tijdlijn en sluit Twitter weer af. "Wat zal ik eens doen?" Denk ik hardop. Ohja, mijn koffer inpakken  en ik ga aan de slag.

-^-^-^-

Verbrand brood is gewoon lekker, oké D:! En ja, mijn vader doet echt mee aan de 11 steden tocht. We gaan 3 Juni weer naar Friesland op een meeting van HGP D:. Ik kan misschien nog komen als de meeting ergens op de weg ernaartoe ligt of dichtbij huis. But idk for sure...

Trouwens, in het volgende deel maak ik een tijdsprong zodat ze al in Friesland zijn. Dat is leuker voor het boek, I think xD.

EN OHJA, DE 100 READS ZIJN ALWEER BEHAALD, THANK YOU BLOBFISHES <33

Ik hoop dat jullie dit deel leuk vonden! ^^ :3 <3

~Alyssa~

(834 woorden)

My Hero || JustRonaldd✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu