POV Ronald
Langzaam rijd ik het terrein op waar het DHD kantoor zich bevindt. Ik parkeer de auto snel en we stappen uit. "Je weet waar we zijn, toch?" Vraag ik voor de zekerheid. Ze knikt en we lopen stil naar het gebouw. Als we naar binnen lopen is de helft er al.
Ze kijken me met open mond aan. Ik snap het wel. Ik kom hier aan lopen met een depressief meisje. "Volgensmij kan ik beter weggaan..." Zegt Alyssa zacht. Snel schud ik mijn hoofd nee. Link, Don, Jeremy, Milan, Pascall, Melvin, Joost en Harm zijn er al en kijken me allemaal nog steeds met open mond aan. Alyssa loopt naar een stoel en gaat er op zitten. Emotieloos staart ze vooruit. "Ik leg het uit." Zeg ik met twijfel in mijn stem. "Ga je gang. We zijn benieuwd." Zegt Milan zelfverzekerd. Ik begin het verhaal te vertellen vanaf de dag dat we gingen winkelen.-^-^-^-
"En nu wil ik haar dus opvrolijken om haar een week mee te nemen in mijn leven." Eindig ik het verhaal. Iedereen ziet er geschrokken uit. "We snappen het. Ze mag wel blijven kijken." Zegt Milan. "Dankje, dankje!" Zeg ik en ik meen het. "Wie moeten er nog komen?" Vraagt Pascall. "Enzo, Timo en Wilbert." Zegt Link terwijl hij zichzelf facepalmd. "Wat doe ik nou weer fout?" Vraagt Pascall en hij haalt zijn schouders op. "Jij hebt iedereen die hier nu is uitgenodigd." Zegt Jeremy. Pascall maakt een 'ohja' met zijn lippen en iedereen begint te lachen. Hetzelfde moment komen Timo en Enzo binnenlopen. Ze merken Alyssa niet op en lopen gelijk door naar ons. 2 minuten later komt Wilbert ook aanlopen. Ook hij merkt Alyssa niet op. Wat raar is, want op de DYTG merkte hij Alyssa als eerste op bij de stand. Echt al voordat ze er 1 minuut stond. "Laten we beginnen. Daar zit trouwens Alyssa en zij gaat meekijken." Zegt Milan en wijst naar Alyssa. Alyssa zwaait naar de boys. Timo en Wilbert kijken me aan. "Wat doet Alyssa hier, Ronald. Ze kijkt ook niet echt blij" Vraagt Wilbert nieuwsgierig. "Ik leg het uit na de opnames." Zeg ik bijna smekend. Wilbert knikt. Hij zwaait vrolijk naar Alyssa, maar schrikt als hij haar blik ziet. "Ronald, kom je nog zitten?" Ik schrik op uit mijn gedachten. Ik knik naar Don en ga zitten. Dan begint Milan de video voor DHD. "Hallo mensen van DagelijksHaaDee en welkom bij 'Wie in de kamer XL'! Met extra veel personen en hij is extra lang! Laten we onszelf even voorstellen voor als je nieuw bent."
-^-^-^-
"Wie in de kamer heeft de beste fanbase." Harm is nu aan de beurt en leest het op. "Deze is echt heel lastig." Zegt Enzo. Iedereen stemt ermee in. "We hebben hier wel iemand anders zitten die fan is van ons allemaal. Dan kent ze waarschijnlijk de fan bases wel een beetje." Zegt Wilbert. "Slim, slim." Zegt Joost. "Dus? Wie denk jij dat de beste fanbase heeft." Vraag ik. "Deze vraag in inderdaad heel lastig. Jullie hebben allemaal een goede en trouwe fanbase. Sommige hebben grote fan basen en andere kleine, maar kleine betekent meestal meer interactie met hun kijkers. Ookal doen de grotere kanalen het hier ook goed met interactie tussen kijkers. Meer interactie betekent een grotere fanbase, omdat het leuk is om met iemand te praten waar je tegenop kijkt. Ik kan gewoon niet kiezen en wil dat eigenlijk ook niet doen." Eindigt ze haar uitleg. "Dus zo denken fans, hé." Zegt Jeremy en denkt goed na. "We wijzen iemand aan in 3,2,1... NU!" Roept Milan. De meeste vingers wijzen of naar Wilbert of Timo of mij. "Jullie hebben zo veel interactie met fans en volgen ook fans op Twitter. How do you mean lastige keuze." Zegt Pascall. "Ik vind dat iedereen veel interactie heeft met hun kijkers." Zegt Timo. Wilbert en ik knikken. "Genoeg over dit onderwerp. We gaan naar de volgende!" Zegt Milan enthousiast.
-^-^-^-
Als we klaar zijn met opnemen van 'Wie in de kamer' is het onderhand al half 3. "Kom, we gaan met zijn alle middageten." Zegt Melvin die over zijn buik wrijft. "Eten!" Roept Wilbert vrolijk. Ik schud lachend mijn hoofd. "Alyssa, wat wil je eten?" Vraagt Link aardig aan Alyssa. "Subway." Zegt ze simpel. "Beste keuze ooit." Hoor ik Harm roepen. Een klein lachje verschijnt rond Alyssa haar lippen. Piep klein. "Laten we gaan, dan!" Roept Enzo en we lopen met zijn allen naar de auto's.
-^-^-^-
Sorry voor dit korte deel! Maar ik wilde het graag zo houden XD.
EN ALWEER 300 READS 😱😱😱 HOE SNEL GAAT DIT? 😱😱😱💕💕 DANKJE DANKJE😱💕💕
Love to you readers! ❤
Ik hoop dat je het een leuk deeltje vond! 😊
~Alyssa~
JE LEEST
My Hero || JustRonaldd✔
Fanfiction~@JustRonaldd volgt je nu!~ staat er in mijn beeld. Ik knipper een paar keer met mijn ogen. Mijn hart gaat te keer. Dit had ik niet verwacht. Niet nu, niet vandaag. Ooit wel, maar nu niet. -^-^-^- Hoogste ranking in fanfictie: #310 ~ 24-05-17 #248...