~2. Een verrassing~

394 23 9
                                    

POV Alyssa
Als we zijn aangekomen gaan we in de rij staan. "Anne? Djino zou toch ook komen?" Vraag ik en kijk om me heen. "Ja, maar hij kwam iets later. Geen idee waarom." Zegt Anne. Ik knik en ga praten met de andere meiden. "Hoelaat is het?" Vraagt Esmee. Iedereen pakt tegelijk hun telefoon. "Nog 1 minuut en dan komen ze." Zegt Amber. De zenuwen slaan toe. Wat als ik over de top fangirl? Wat als ik ga huilen? Wat als ze me raar vinden? Ik word uit mijn gedachte gehaald, omdat iemand mijn naam zegt. "Alyssa? Hallo? Daar komen ze!" Roept Nicole hyper. Ik kijk naar de plaats waar alle foto's gemaakt gaan worden. En ja, daar zie ik ze staan. Ik krijg gelijk een lach op mijn gezicht. Wilbert kijkt rond in de rij en stopt als hij mij ziet. Hij zegt iets tegen Timo en Ronald. Ik kijk die kant op met een blik 'ik snap het niet'. Ronald pakt zijn megafoon en geeft hem aan Wilbert. "Hallo mensen! Leuk dat jullie er nu al zijn! We gaan een spelletje doen, oké? Er staat ergens in de rij een best wel grote fan van ons alle drie. Vindt hem of haar en dan beginnen we." Met grote ogen kijk ik Wilbert aan. "Is het Alyssa?!" Roept Amber. Wilbert knikt en lacht. "Wow, Alyssa. Did he just do that?" Zegt Anne. Ze gelooft het niet en ik eerlijk gezegd ook niet. "Sowieso droom ik nu gewoon." Zeg ik en de rest moet lachen. Nu wachten totdat we aan de beurt zijn.

-^-^-^-

We zijn bijna aan de beurt en ik ga dood van de zenuwen. "Ik vind dat Alyssa eerst moet." Zegt Ashley. De rest knikt instemmend. "Waarom ik?" Vraag ik verbaasd. "Zag je wat Wilbert net deed? Je verdient het!" Zegt Nicole grijnzend. "Ik ben het met Nicole eens." Zegt Lizzy. "Oké, oké. Is goed." Geef ik mezelf over. "Volgende." Roept een medewerker van de zaak. Ik geef mijn telefoon aan de medewerker. "Je moest je gezicht eens zien toen ik dat door de megafoon had gezegd." Zegt Wilbert lachend, waardoor ik ook moet lachen. "Hoe gaat het met je?" Vraagt Ronald en glimlacht lief. "Gaat wel. We hebben zomervakantie, dus kan ik naar meer meetings en vriendinnen toe." Zeg ik vrolijk. "En hoe gaat het met jullie? Al een beetje moe?" "Het gaat goed! Meetings zijn altijd vermoeiend, maar zeker gezellig." Zegt Timo. "Ik ben blij dat het goed met jullie gaat. Houden zo!" We gaan staan voor de foto. "Ik moest jullie trouwens de groe...." Ik word midden in mijn zin afgekapt doordat iemand mijn naam roept. Ik kijk achter me en zie Samantha naar me toe komen rennen. "OH MY... SAMANTHA! JE KON TOCH KOMEN." Schreeuw ik blij en wil naar haar toe rennen. "Maak eerst je beurt maar af bij Ronald, Timo en Wilbert." Lacht ze en ik draai me om. Ik ren naar Timo en geef hem een knuffel. "Van wie moest je de groeten doen?" Vraagt Ronald. "Van dat lieve kind daar." Zeg ik en wijs naar Samantha. Daarna geef ik Wilbert een lange knuffel. "Blijf je de hele dag?" Vraagt Wilbert. Ik knik tegen zijn borst. Daarna ren ik naar Ronald en vlieg hem in zijn armen. Ik hoor mensen achter me 'cute' roepen. "Mogen we op het eind nog een foto maken met alle HGP squad mensen?" Vraag ik en ik voel Ronald knikken. "Tot zo!" Roep ik naar hun en mijn vriendinnen en loop naar Samantha. Ze zit op een bankje met haar mobiel. "Hoe heb je geregeld dat je toch nog kon komen?" Vraag ik na de knuffel. "Slim praten en heel veel zeuren." Grinnikt Samantha. "Ik ben super blij dat je er bent!" "Het was ook een verassing voor je!" Zegt Samantha enthousiast. Dan komt Anne aanlopen. "Samanthaaaa!" Roept Anne ook blij. Ze vliegen elkaar rond de hals. Ik ga op het bankje zitten. "Alyssa, Wilbert kende me nog!" Roept Anne hyper en klapt in haar handen. "Jaaaa, duhhh. Kende Ronald je ook?" Zeg ik en wacht op een antwoord. "Hij herkende me, maar kon mijn naam niet ophalen." Zegt Anne glimlachend en staart vrolijk vooruit. Samantha en ik moeten lachen. Dan wordt er op mijn arm getikt. Ik kijk naast me en zie een meisje van 6 jaar bij mij staan. "B-ben jij Alyssa?" Vraagt ze verlegen. Ik lach naar haar en knik. "M-mag ik dan op de foto? En mi-misschien een handtekening?" "Ja... ehmm.... is goed!" Zeg ik enthousiast en dat meisje krijgt een lach op haar gezicht. "Mama! Het mag!" Roept ze blij naar een vrouw die al klaar staat met de telefoon. "Goedzo Sarah. Ga maar staan voor de foto." Ik ga naast Sarah staan, zo heet ze blijkbaar, en buk wat zodat we op een gelijke hoogte staan. We maken de foto en ik zet mijn handtekening in het schriftje. "Wil je nog een knuffel?" Vraag ik aan Sarah. Ze knikt vrolijk. Ik geef haar de knuffel. Als we klaar zijn loop ik naar de moeder. "Gaat u deze naar mij opsturen op Twitter? Want dan wil ik hem graag laten zien aan mijn volgers, als dat mag." Zeg ik beleefd. "Ja, hoor dat mag. Dat zal Sarah alleen maar leuk vinden. En bedankt!" "Geen probleem! Fijne dag verder." Zeg ik en ze lopen verder. Als ik terug loop naar Samantha en Anne zie ik dat Lizzy en Amber er ook al zijn. "Dat was het schattigste wat ik ooit heb gezien!" Zegt Lizzy en iedereen begint te lachen. Dit was raar, ik heb een fan?

-^-^-^-

Wie had dat gedacht? Alyssa een fan? Samantha komt langs? En een super leuke meeting weer? Ik niet xD!

Ik hoop dat jullie dit deel leuk vonden! <3

~Alyssa~

(969 woorden)

My Hero || JustRonaldd✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu