Բժիշկները ասել էին , որ կարող եմ այսօր դուրս գրվել: Ես արագ հավաքեցի իրերս ու վազեցի հիվանդանոցից դեպի Ջեսսիկայենց տուն: Նա չէր իմացել կատարվածի մասին: Իմանալով' բարկացավ վրաս, որ չեմ պատմել ու ասաց.
-ես էլ ասում եմ Ջասթինը ինչի էր երեկ շորեր վերցրել հետը :Փաստորեն գիշերել ա հիվանդանոցում?
-Ջեսս դրա ժամանակը չի ես ուզում եմ տեսնել Ջասթինին ինրքան հնարավոր ա շուտ:
-զանգիր!
-ինչով զանգեմ? Ում? Հաաա վայ ճիշտաաա հեռախոս...լրիվ մոռացել էի..-չէ Էննի դու անհույս սիրահարվել ես ախպորս...
-վերջ լավ...
Ես անհանգիստ հավաքեցի Ջասթինի հեռախոսի համարը ու զանգը սկսեց գնալ...
-Ալո?
-Ջա..Ջասթին?
-ինքն ա որ կա
-Էննին ա...ուր ես? Կարող ենք հանդիպել?
-հա արի 《Հաղթանակի》 արձանի ուղղությամբ ու կտեսնես ինձ, մոտիկ եմ...
-լավ
Ես անջատեցի զանգը ու ինչքան արագ կարող էի հասա դեպի իր ասած տեղը: Հեռվից նկատեցի նրան ու ակամայից քայլերս արագացան: Մենք մոտեցանք իրար ու Ջասթինը սկսեց խոսել.
-Էննի? Ոնց ես? Ինչի ես դուրս եկել հիվանդանոցից?բա որ մի բան լիներ? Բա որ վատ զգա...,- չհասցրեց խոսքը ավարտել ու ես նրան ամուր գրկեցի:Նա անակնկալի եկավ, բայց ես սկսեցի խոսել ու ասել այն,ինչը զգացել եմ այսքան ժամանակ.
-Ես..ես շնորհակալ եմ ...շնորհակալ եմ, որ ստիպեցիր սրտիս գոնե ինչ-որ բան զգալ,շնորհակալ եմ, որ անկախ իմ համառ բնավորության չլքեցիր ինձ...գուցե դու էլ չես հասկացել, բայց օգնել ես ինձ մեծանալ: Օգնել ես հասկանալ,որ աշխարհում բացի իմ զգացմունքներից կան նաև այլ կարևոր բաներ , որոնց մասին պետա է հոգ տանել ու պաշտպանել: Ջասթին...ամեն անգամ,երբ տեսնում էի քեզ սիրտս ասես ուզում էր դուրս թռչել ու գալ քեզ մոտ, ու հենց հիմա էլ, անգամ երբ կողքիդ եմ, չեմ ուզում մի քայլ հեռու գնալ: Ամեն վայրկյան վախենում եմ, որ դեռ քեզ չգտած կկորցնեմ: Հիշում ես? Ասացիր, որ ուզում ես , որ քեզ պատկանեմ! Հիմա եմ հասկանում, որ ինքս էլ ուզում եմ քոնը դառնալ ու միայն քոնը! Ու հիմա եմ հասկանում, որ...սիրում եմ քեզ...
Խոսքերիցս հետո Ջասթինը նայեց աչքերիս մեջ ու ասաց.
-Էննի! Դու արդեն իմն ես! Ու այս պահից սկսած միշտ այդպես է լինելու! Դու միայն իմն ես ու էլ ոչ ոքինը:
Ավարտելով խոսքը նա մոտեցավ ինձ ու նայելով աչքերիս մեջ համբուրեց այնպես, որ չորս կողմը ամեն ինչ չքացավ:Մենք կտրվեցինք աշխարհից ու իմ սրտում տեղ գտած սերը Ջասթինի նկատմամբ ավելի հզորացավ ու դարձրեց նրա գերին:
...Սառցե թագուհին գտավ իր սերը, որը այդ օրվանից սկսած ոչ ոք ու ոչինչ չկարողացավ կործանել...
~ ~ ~ ~ ~ վ ե ր ջ ~ ~ ~ ~ ~
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Սառցե Թագուհին
RomanceՄի աղջկա պատմություն, ով իր կոպիտ ու համառ բնավորության պատճառով իր հետ շփումը դարձրել է անհնար...բայց կշարունակվի արդյոք այդպես?