Հենվեց պատին ու ասաց.
-Նորեկները լրիվ իրանց չափերը անցել են...ոչ շնորհք կա, ոչ բան ...
-ինչ???հլը խոսալը!!!գալիս ես, մեջքիս խփելով անցնում ես...փոխանակ ես տենց խոսամ դու ես բան ասում?
-սրանից հետո ինձանից հեռու քայլի, որ սենց բաներ չլինի ...ու հենց ինձ կտենաս նենց անցի, որ քեզ չնկատեմ...Ես էլի չհասցրեցի պատասխանել, երբ ինչ-որ տղա, հավանաբար նրա ընկերը հեռվից կանչեց.
-Ջասթին?չես գալիս,մեռանք սպասելով...
Նա գնաց:
Ես բարկացած քայլում էի ու մտածում.
《Փաստորեն Ջասթին հա? Լաաավ...դե սրանից հետո կտեսնենք, ով ումից հեռու կմնա..》...Գնացի դասարան , դասղեկը ինձ ներկայացրեց դասարանին ու ասաց, որ նստեմ ազատ նստարաններից մեկին: Ես գնացի ամենավերջին նստարանին, որտեղ ոչ ոք չկար նստած և միայնակ նստեցի: Բայց հենց նույն նստելուս պահին մի աղջիկ կողքի շարքից ասաց.
-լսիր նորեկ~
-Էննի!
-ինչ?
-ոչ թե նորեկ այլ Էննի!
Նա զարմացավ կոպիտ խոսքիցս(դեռ կհասցնի սովորել) բայց ամեն դեպքում շարունակեց խոսքը.
-Լսիր էննի ,քանի շուտ է տեղափոխվիր այդ նստարանից...
-ինչի? Լավ էլ հարմար ա...
-Էդտեղ նստող տղան չի սիրում իր նստարանը կիսել ուրիշի հետ,նրանից արժե վախենալ...
-Ուրեմն ստիպված կլինի կիսել...ես վախենալու ոչ մի բան չունեմ...
Նա հուսահատ հայացքով գլուխը թեքեց : Սկսվեց դասը: Պատմություն էր, ևս մի ձանձրալի ժամ: Դասից անցել էր 20 րոպե, երբ դասարանի դուռը բացվեց ու ներս մտան այդ անտանելի երևույթը ու նրա ընկերը...բարկություն զգացի ներսումս...էլի??..այդ հիմարը!ինչ է անում էստեղ! ...
-Էլի ուշանում եք տղաներ...
Նրանք ոչինչ չպատասխանեցին...նրա ընկերը նստեց իր տեղում, իսկ Ջասթինը եկավ որպեսզի նստի, բայց...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Սառցե Թագուհին
RomanceՄի աղջկա պատմություն, ով իր կոպիտ ու համառ բնավորության պատճառով իր հետ շփումը դարձրել է անհնար...բայց կշարունակվի արդյոք այդպես?