~14~

1.9K 191 53
                                    

Kyungsoo, gözlerini iki sıra ilerisinde oturan uzun çocuktan çekti.Kafasını sıraya gömdü.Yediği haltlar artık saklanamayacak raddeye gelmişti.Şimdi sakin kafayla düşününce, bu işe hangi akla hizmet girdiğini bilmiyordu.Belki de hiç işleri karıştırmadan Chanyeol'e itiraf etseydi, bir şansı olabilirdi.Şimdi hem Chanyeol'ü hem Baekhyun'u hem de Jongin'i kaybetmenin kıyısındaydı.

Daldığı düşüncelerden, kafasına yediği kitapla uyanmıştı.Bay Choi gözlüğünü düzelterek Kyungsoo'ya ters ters baktı.

"Dersimi dinleme nezaketinde bulunursan çok sevinirim Kyungsoo."

Kyungsoo utandığını hissederek kafasını eğdi.

"Özür dilerim Bay Choi."

Dersin geri kalanında, sakince dersi dinlemeyi denedi ama bulunduğu durumda çok zordu.

************

Dersler hızlıca geçiyordu fakat Kyungsoo hala kendini ruhen yapacağı şeye hazırlayamamıştı.Ders aralarında Jongin'e zavallı bakışlarını gönderip merhamet dilense de, esmer olanın vazgeçmeye niyeti yok gibiydi.Kyungsoo'da son dersten önce kaderini kabullenip Chanyeol ile konuşmaya karar verdi.Baekhyun'un yüzüne bile bakamazdı.

Bitiş zili çaldığında Chanyeol'ün kalktığını gören Soo, derin bir nefes aldı.

"Chanyeol, bekler misin? Konuşmamız gerekiyor da."

************

Jongin zil çaldıktan sonra soluğu Baek'in sınıfında aldı.Kyungsoo'nun Baek ile konuşmayacağını biliyordu.İşini sağlama alması gerekiyordu.

"Eee? Seni dinliyorum kara çocuk.Bekle dedin bekledim."

Normal şartlarda Jongin Baek'in "kara çocuk " lafına epey kızardı ama şu an işler ciddiydi.

"Baek, sana anlatmam gereken şeyler var.Aslında sana daha önce anlatmam gerekiyordu.Ama neyse işte."

"Lafı uzatmasana Jongin.Meraktan çatlatacak mısın?"

"Bekle iki saniye be.O kadar kolay değil söylemesi."

"Kyungsoo'ya olan aşkını bilmesem itiraf yapacaksın derim ama...Hadisene be!!"

"Ne itirafı be gerizekalı?Neyse yara bandı çeker gibi söyleyeceğim ama hazır ol."

"Hazırım.Söyle."

"Söylüyoruuum.Chanyeolseniseviyor."

Baek duyduğu şeyle gözlerini devirdi.

"Aptal aptal konuşma Jongin.Chanyeol'den bahsediyoruz.Hani ne kadar yüzüne söylemek istemesem de Kyungsoo'nun sevgilisi olan Chanyeol."

"Off yok öyle bir şey.Ya nasıl söylesem bilmiyorum gerçekten.Baek Kyungsoo bir haltlar yedi."

"Kyungsoo genelde bir haltlar yiyor Jongin."

"Öyle değil işte.Ya off bak,Chanyeol seni ilk gördüğünden beri hoşlanıyormuş.Sana mektup yazmış.Aptal gidip senin eski dolaba atmış.Tabi Kyungsoo bunu görmüş.Almış yok etmiş, üstüne de senin adından bir mektup yazmış şu safa.Şu an Chanyeol seni kendisini acımasız bir yolla reddeden kişi olarak biliyor.Ben de öğreneli bir süre oldu.Kyungsoo'ya şans verdim git anlat diye ama hep erteledi."

Jongin anlatacaklarını bitirdikten sonra dudaklarını ısırarak karşısında transa geçen çocuğa baktı.

Baekhyun ise ayrı bir kafadaydı.

"Chanyeol beni mi seviyor?Bana mektup mu yazdı?Demek o yüzden bana öyle davranıyordu.Peki ya Kyungsoo? Bana bunu nasıl yapar? Ben ona kardeşim dedim.Her şeyimi paylaştım."

Jongin karşısında sessizce duran ve kaşları git gide çatılan Baek için endişelenmeye başlamıştı.Ağır gelmişti bütün öğrendikleri muhtemelen.

"Baek? İyi değilsin biliyorum ama beni korkutuyorsun.Bak biliy-"

"Kyungsoo nerede biliyor musun?"

"Ga-galiba sınıfta.Chanyeol'de orada olmalı."

"Tamam Jongin sağol ama keşke daha önce söyleseydin bana bunları.Yine de sonra konuşuruz."

Ufak çocuk, arkasını dönüp Kyungsoo ve Chanyeol'ün olduğu sınıfa koştu.

Jongin ise iç çekti.

"Bana kızma Kyungsoo.Bu herkes için en iyisi."

************

Selamlar selamlar :3 :3 eveeet 14. Bölüme geldik bile *-* .Artık bir şeyler açığa çıktı.İçiniz rahat olsun😂😂.Bir dahaki bölüme muhtemelenfinalyaparım. 5 bin okunmayı geçmiş bulunuyoruz.Okuyan oylayan yorum yapanların elleri dert görmesin. Hepinizi çok seviyorum ve çok öpüyorum. 😘😘😍😍😍😙😇😇

THE LETTERS / ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin