~7~

1.8K 219 45
                                    

Chanyeol çalan zille birlikte kafasını zorlukla masadan kaldırdı.6 ders geçmişti, fakat Baekhyun'dan ses çıkmamıştı.Acabalarla dolu 5 tenefüs boyunca Kyungsoo'nun sınıftan çıkarma çabalarını ustaca savuşturup sınıfta Baekkie'sinin yolunu gözlemişti.Kafasını çevirip, artık dolmak üzere olan gözlerini kapıya dikerek son bir umut bekledi.Mektubu okumamış mıydı? Okumuş olması gerekirdi.Okumasa bile en azından merak edip yanına gelmesi gerekmez miydi? Bu kadar mı umursanmıyordu onun tarafından? Dudakları titremeye başlayınca kendini tutamayacağını anlayıp sınıftan çıktı. Koştur koştur kendini erkekler tuvaletine attı.Kabinlerden birine kapanıp, gözyaşlarını usulca bıraktı.Bütün hafta sonu boyunca yeterince stres olmuştu.Bir de Baekhyun'dan bir tepki gelmemesi onu ekstra huzursuz etmişti.Bütün bunlar ona fazlaydı.Ellerini ağzına kapatıp gelmekte olan hıçkırığı önlemeye çalıştı.Gözyaşları iyice hızlanıp önünü bulanık görmesine neden olunca, üzerindeki kazağın kollarıyla gözlerini sertçe silip akmalarını engelledi.Biraz sakinleşince gözlerini bir iki kere kırpıştırıp burnunu çekti.Dışarıdan ses gelmeyince, tuvalette kimse olmamasını umarak kabinden çıktı.Suyu avucuna doldurup, hızlıca yüzüne çarparken kapı aniden açıldı.

"Chanyeol! Ohh Tanrıya şükürler olsun buradasın.Sınıftakiler aniden çıktığını söyleyince endişelendim.Bir sorun mu var?"

Kyungsoo'nun endişeli bir ifadeyle kurduğu cümleler daha da kötü hissetmesini sağlamıştı.Hobbit deyip haz etmediği bu çocuk bile onun için bu kadar telaşlanırken, Baekhyun'un kendisini bu şekilde göz ardı etmesi canını yakmıştı.Boğazı düğümlenip, göz pınarları yanmaya başlayınca yeni bir ağlama furyasının geleceğini anladı.Suratını buruşturup bebek misali bağırarak ağlamaya başlayınca, Kyungsoo gözlerini kocaman açarak olduğu yerde kalakalmıştı.Dev çocuk içli içli ağlarken kendi gözleri de dolmuştu. Bu kadar çok mu seviyordu Baekhyun'u? Bu kadar mı acı çekiyordu? Ama Baekhyun onu haketmiyordu ki.En başından beri Chanyeol'e ilgisi olan kendisiydi.

Chanyeol'e yaklaşıp kocaman cüssesini ufak vücuduyla sarmaya çalıştı.

"Hey hey! Ağlama koca oğlan o ne biçim surat öyle.Ben hayatım boyunca, ağlayınca bu kadar çirkin olan birini daha görmedim.Derdin ne anlat.Anlat ki yardımcı olayım sana."

Kyungsoo'nun sırtını pışpışlayarak konuşmasıyla, Chanyeol derin bir iç çekti ve ağlamasına son vermeye çalıştı.

"So-soru sorma! Sadece böyle kalalım biraz ne olur."

"Tamam tamam, aman sen de kes ağlamayı.Kocaman adamsın hiç yakışıyor mu bu boya posa?"

Chanyeol hala iç çekerken düşündü.Keşke onu böyle teselli eden pembişi olsaydı.

************
Birkaç saat önce

"Soo! Chanyeol iki tenefüstür yok.Çok mu kötü? Hasta falan mı?"

Baekhyun kaşlarını çatarak sordu.Chanyeol'ü görmek istemediğini söylemişti ilk ama şimdi içi içini yiyordu.

"Ha? Yok iyi ya sadece biraz başı ağrıyormuş. İşte canı sıkılmış bir şeylere özel durumlar falan."

"Yanına gitsek mi? Böyle yalnız bırakmak da olmaz."

"Gerek yok! Yani ben dedim ama kimseyi görmek istemiyormuş. Uyursam geçer dedi.Size selam söyledi. Boşuna gelmesinler siz takılın iyi olursam gelirim dedi.Ben de birazdan giderim yanına."

"Anladım.Peki ama kötü olursa hastaneye falan götürelim.Böyle de olmaz ki."

"Ya sen işine baksana.Koca adam, hem de benim sınıf arkadaşım.Bir şey olsa ilk ben koşarım.Gelmeyin dedi çocuk."

"Aman iyi be ne haliniz varsa görün."

Baekhyun sinirle yerinden kalkıp, kantinden çıktı. Biraz gidip bahçede otursa iyi olurdu.Zira Kyungsoo'nun yanında oturmak, bugün modunu düşürüyordu.Hem zaten doğru ona neydi ki? Kyungsoo Chanyeol'ün sevgilisi sayılırdı, hatta belki öyleydi.Belli ki kıskanıyordu.
Gözlerini devirerek bir banka oturdu ve düşünmeye başladı.Chanyeol hiç de Kyungsoo'dan hoşlanacak birine benzemiyordu.Kyungsoo kötü olduğundan değil, hatta özünde yumuşak kalpli iyi biriydi.Sadece sahiplendiği şeyler konusunda fazla korumacıydı.Fakat yine de Chanyeol'e göre biraz uçarıydı işte.İkisini aynı karede düşünmek zordu.Oflayarak geriye yaslandı.Yapacak bir şey yoktu.Chanyeol gayet belli etmişti tercihini.Kendisine bu saatten sonra susmak düşerdi.

(6.ders tenefüsü)

"Gençler ben sınıfa gidiyorum hadi size güle güle."

Kyungsoo oturduğu yerden hızlıca kalkarak kantinden çıktı.

"Hah bak! Daha bir hafta oldu ama herif gelir gelmez grubu dağıttı.Şuna baksana bir ayağı orada bir ayağı burada Soo'nun.Pervane oldu başında, pervane."

Jongin kollarını önünde birleştirerek söylenmeye başladı.
Baekhyun ise bacağını sallayarak tırnaklarını yiyordu.

"Ayy yok ben de gidiyorum Jongin.Nesi var bu çocuğun merak ettim."

Olduğu yerden fırlayan Baekhyun'un arkasından bakakalan esmer çocuk göz devirdi.

"Git anasını satayım! Sen de git.Ne var o elektrik direğinde bu kadar anlamadım ki.Bir Chanyeol'dür gidiyor bir haftadır. İyice Brezilya dizilerine çevirdiniz be okulu!"

Baekhyun paldır küldür Chanyeol'ün sınıfına dalınca herkes irkilmişti.Gözlerini onu arayıp bulamayınca çöp kutusunun kenarında meyve suyu kutusuna eziyet eden çocuğa sordu.

"Chanyeol nerede?"

"Off bekçisi miyiz be biz Chanyeol'ün? Sınıftan aceleyle çıktı."

Çocuk aniden bağırınca bütün sınıf sustu.Bunun farkına varınca birden gurur kasası geldi.Fakat bilmiyordu ki Byun Baekhyun ondan daha çirkefti.

"Bana bak yamuk ağız, dua et acelem var yoksa senin o çirkin suratını sağlam bir operasyondan geçirirdim!! Adam gibi soru sorduk insan gibi cevap ver!Chanyeol nerede?"

Karşısındaki bir an yutkunup konuşmaya başladı.

"Ya kardeşim biz de anlamadık.Birden çıktı aceleyle gitti.Kyungsoo'da gelip onu sordu.O yüzden şey ettim yani."

Baekhyun bir şey söylemeden koridorda koşmaya başladı.En sonunda soluklanmak için durduğu aralık kapının ardından gelen hıçkırık sesleriyle oraya dikkat kesildi.

"So-soru sorma! Sadece böyle kalalım biraz ne olur."

************

Hehe slm.
Ben farkettim de hep böyle Türk dizisi tadında tam kritik anlarda bitiriyorum bölümü.Uzun zaman oldu yeni bölüm yazmayalı (en azından benim için uzun) .
Ben de dedim ki hadi kızım bugün yazmazsan bir daha yazmazsın o yüzden  kolları sıvadım. Çok uzun olmadı ama zaten fic başlı başına mini hikaye tadında olacak o yüzden olayla hızlı bölümler kısa oluyor.
Okuyan arkadaşlardan ricam yorum yapamasalar bile okuduktan sonra aşağıdaki minik ☆ a basmaları 1 saniyenizi bile almaz. Böyle de oy dilenmiş gibi oldum ama neyse 😂 herkese iyi okumalar umarım beğenirsiniz. Hatalarım varsa da affola.

THE LETTERS / ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin