Chanyeol yatağında bir o yana, bir bu yana yuvarlanmaktan sıkılıp doğruldu.Komidininde duran telefonunu alıp saate baktığında, henüz 6.45 olduğunu gördü.Alarmın çalmasına 45 dakika vardı.Daha fazla uyuyamayacağını anlayıp kalktı ve odasının karşısındaki banyoya ilerledi.Havluyla yüzünü silerken, aklına bir önceki gün gelmişti.Kafede oturmalarının üzerinden yarım saat geçmişken, Baekhyun annesinden gelen telefonla kalkmak zorunda kalmıştı.Ardından Chanyeol'de kalkmak isteyince, Kyungsoo denen çocuğun ısrarlarıyla iki saatini daha sıkıntıdan patlayarak geçirmişti.Hobbitsoo'nun durmaksızın konuşmaları aklına gelince, yüzünü buruşturdu.Üzerini değiştirdikten sonra, babasına yakalanmamaya çalışarak evden kaçmıştı.Biraz yürümek aklına iyi gelebilirdi.
Okula vardığında, henüz birkaç kişinin gelmiş olduğunu gördü.Çantasını sınıfa bıraktıktan sonra, artık dile gelmiş midesini susturmak için kafeteryaya inmeye karar verdi.İçeri girer girmez, gözleri bakması gereken yeri ezbere bilir gibi pamuk şekerinin üzerinde durmuştu.Chanyeol, yanına gitmek istese de bir yandan da deli gibi çekiniyordu.
"Hadi Chanyeol! İşte yalnız başına oturuyor pembişin. Git, otur erkek gibi karşısına.Hal hatır sor." diyerek kendini cesaretlendirmeye çalışsa da, sonu önünde tost ve meyve suyuyla tek başına oturmak olmuştu.Cesaret edememişti işte.Asosyal yapısının getirdiği bir özellikti muhabbet başlatmaktan korkması.
Baekhyun çıkardığı telefonuyla kendi kendine selfieler çekerken, Chanyeol akıtmakta olduğu salyalarıyla, onun bu hallerini zevkle izliyordu.
Baekhyun izlendiğini hissedince, kafasını kaldırıp gözlerini kafeteryada gezdirdi.Komik ve sevimli bir ifadeyle kendisine bakan dev çocuğu görünce, arka kamerayı ayarladı ve el sallayarak onun bu halini yakınlaştırıp çekti.
Chanyeol bunu farkedince suratını daha sevimlileştirerek poz vermeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE LETTERS / ChanBaek
FanficHayran Kurgu içinde #74 -050617- Park Chanyeol'ün yeni okulunda; Byun Baekhyun'u görmesi 3, Ona aşık olması ise 2 dakika sürmüştü. Toplam beş dakika içinde, Baekhyun Chanyeol'ün bütün hayatı olmuştu.