Sub lumina lunii [5]

727 13 3
                                    

cred ca asta e cel mai lung capitol pe care l-am scris.

cel putin mi-a luat cel mai mult dintre toate.

vot?comm?mesaj?

[5]

- Lilly! Unde e placa? am strigat.

- Unde a fost şi anul trecut! a venit şi răspunsul.

- Nu e!

- Dulapul de sus din baie!

- Era cel de sus?

- Da!

- Mi-a văzut careva rimelul? asta era Abby.

- Care din ele? am întrebat eu şi Lilly în cor.

- Cel negru cu sclipici!

- La tine în geanta! a strigat Lilly

- A, da! Aici era!

Aşa o ţinem de jumătate de oră, ceva normal pentru noi, însă nu şi pentru...

- Vreţi să nu mai ţipaţi? Sunteţi în aceeaşi cameră, a spus Dan.

Săracul, tot de jumătate de oră încearcă să ne facă să tăcem.

- E apartament, nu cameră! a strigat Abby din bucătărie.

- Cui îi pasă? Încetaţi să mai ţipaţi sau o să surzesc.

- Surzeşte atunci! Însă ai face bine să te obişnuieşti pentru că asta e rutina săptămânală, i-am răspuns.

- Săptămânală?! Data viitoare anunţaţi-mă dinainte, să am grijă să nu fiu prin preajmă.

- Foarte bine. O să-ţi trimitem o invitaţie ca să pleci. Stai am o idee mai bună! Ce zici de o invitaţie afară din viaţa mea?

- O, Selena, Selena, a zis dând din cap. Când o să înţelegi ca nu poţi să trăieşti fară mine?

- Păi, chiar acum. Am trăit fără tine toată viaţa, aşa că ce rost are să mai fi şi tu?

- Are, are. Lasă, ştiu eu că defapt mori după mine, a rânjit

- Nici în visele tale cele mai frumoase.

- Cum zici tu, însă vei vedea că e adevărat.

- Gata? a întrebat Lilly.

- De jumatate de oră, i-a răspuns Dan.

- Dap, am răspuns şi eu cu un zâmbet.

Aveam o rochiţă gri, scurtă, cea mai scurtă. N-am uitat de ciorapi, nu sunt chiar aşa accesibilă. Nişte tocuri, o geacă de piele, inelul meu preferat plus încă unul, nişte cercei şi părul întins. Perfect.

- Nuuu! a început să ţipe Abby.

- Grabeşte-te! a ţipat Dan.

Ooo, cineva e nerăbdător.

- Gata! a spus mândră.

Tocuri de 6 cm, negre, fustă de blugi nu foarte scurtă, dar în nici un caz lungă, şi un maieu roşu cu paiete purta Abby. Machiajul era potrivit, nu prea strident, dar acea locul lui. Accesoriile nu lipseau nici ele: vreo doua brăţări, trei inele, lănţişor şi cercei.

- Nu crezi că o să-ţi fie frig aşa? a întrebat Lilly, însă amândouă ştiam deja răspunsul.

- Nu, a răspuns sigură pe ea.

- Şi de când ai şuviţe roşcate?

- Şi tu de când eşti maicămea? Le-am făcut acum 10 minute. Ce ziceţi? a întrebat zâmbitoare.

Sub lumina luniiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum