Sub lumina lunii [8]

557 13 3
                                    

[8]

A venit şi prima zi de şcoală. Un nou an şcolar şi un nou semestru în care trebuie să fac pe babysitter-ul. Ce fericire...nu!

Ceasul arăta ora 7. Aş face bine să-i trezesc dacă vor să prindă micul dejun.

- Abby, Abby!

- Mai 5 minute... a mormăit.

- Nici măcar un minut. Trezeşte-te dacă mai vrei să prinzi micul dejun.

- Mic dejun... ce mic dejun?...

- Bine, să nu zici că nu am încercat ...

M-am dus în cameră la Lilly şi Dan. Dormeau duşi...Ar trebui să-i fac o trezire ca la carte, doar e prima zi, nu?

M-am dus repede în baie şi am căutat sub chiuvetă. Nu ştiu de ce, dar mereu e o găleată. O fi pentru curăţenie? Cui îi pasă, oricum nu fac niciodată curăţenie. Pentru asta s-au inventat cei care fac curăţenie. Mă rog, am luat găleata şi am umplut-o cu apă rece. Dacă tot trebuie să-l dădăcesc, pot să am şi puţină distracţie... Acum ar merge un râs malefic, dar n-am de gând să încerc.

M-a întors în camera lor. Exact cum i-am lăsat. Perfect! O să împuşc vreo patru iepuri dintr-o lovitură: o s-o trezesc pe Abby, pe Lilly, pe Dan şi o să îl fac fleaşcă.

Am aruncat toată găleata pe el, iar efectul nu s-a lăsat aşteptat:

- Aaaaaaaa! Ce... Selena!!!

- Ce ţipi aşa? a zis Lilly somnoroasă.

- Şti, unii chiar vor să doarmă, a apărut şi Abby.

- Şi unii chiar vor să nu fie uzi, a spus uitându-se la mine, dar eram prea ocupată să râd.

- Ha ha... trebuia să vă vedeţi mutrele... ha ha... erau nepreţuite...

Atunci, fetele şi-au dat seama ce am făcut şi au început să mi se alăture.

- Râdeţi, râdeţi, că nu sunteţi voi cele ude... Ce sunt eu aici, clovn pentru distracţia voastră?

- Nu-ţi face griji, dacă vrei îţi cumpăr eu nasu' roşu, s-a oferit Abby.

Şi atunci mi-a venit o idee...

- De fapt, mie îmi aminteşti de o melodie.

- Ce melodie?

- A lu' Adam Lambert. Suna cam aşa, şi am început să cânt cu vocea mea de afonă total.

Da, am una. De ce? O să vă spun altădată. Dar să revenim...

- You're here for my entertainment, am început să cant.

Toţi au început să-şi pună mâinile la urechi.

- După ce că nu cânţi bine versurile, mai eşti şi afonă total. Erau: I'm here for your entertainment.

- Exact! Chiar tu ai spus-o: eşti aici pentru a mă distra pe mine, am zis zâmbitoare.

- Nu-i adevărat!

- Crezi sau nu crezi, până la urmă ăsta e adevărul. Apropo, îţi recomand un duş.

- De ce? A întrebat în timp ce a început să se scarpine pe antebraţ.

- De aia! i-am zis arătându-i mâna lui.

Nu trebuia să fi un filozof pentru a-ţi da seama de ce...

- O, nu. N-ai făcut-o.

- Ba da, am zis cu o faţă inocentă.

Sub lumina luniiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum