Adam
Chłopak powoli włożył mojego penisa do swoich ust. Widziałem. Wszytko dokładnie widziałem... Wyglądał tak pięknie (czy to już podchodzi pod pedofilię, jeśli chłopak wygląda uroczo kiedy komuś ciągnie? ;-;)
- Hy jest Hi Hopze? (Czy jest Ci dobrze?) - zapytał, lekko speszonym głosem, nadal trzymając w buzi mojego członka.
- O-Oliwier... nie musisz tego robić... (mimo, że bardzo tego chcę)
- Ale Chcę. - powiedział poważnym tonem, przybliżając się do mnie, po czym ostrożnie musnął moje usta.
Jezu czemu on musi być taki uroczy?!
- Gdzie jest twój pokój? - zapytałem, ledwo powstrzymując się od przeleciał go na kanapie tu i teraz.
- Na.... na górze.. - odpowiedział, cały zdyszany.
Nic nie mówiąc, przerzuciłem go przez ramię i udałem się w stronę pokoju zielono okiego.
Otworzyłem drewniane drzwi, po czym rzuciłem chłopaka na łóżko.
Nie mogłem wytrzymać. Chciałem go tak bardzo.
Widząc jak chłopak wił się pode mną, oparłem ręce z obu stron głowy chłopaka, znajdującej się na materacu, po czym złączyłem nasze usta w głębokim pocałunku.
Jedną ręką szukałem wejścia chłopaka, aby potem móc włożyć w niego swoje dwa, trzy palce a potem może nawet całą rękę... (aut. Musiałam xD)
- A-Adam... Pośpiesz się... zaraz dojdę.. - wydyszał zielono oki.
Tak szybko?
Oh, Oliwier...Pospiesznym ruchem włożyłem w chłopaka swoje przyrodzenie.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Coooo wreszcie wrzuciłam rozdział?!
Witam witam 👋👋
Tak... nareszcie jest rozdział
Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak długo myślałam jakby tu się za niego zabrać ... 😥😥
Mam nadzieje ze rozdziały będą pojawiały się już regularnie, ponieważ zapewne niedługo będziemy kończyć to opowiadanie...😓🤐Dziękuję dobranoc 🤗🤗
CZYTASZ
•W(y)kładanie przez internet• [YAOI]
Krótkie OpowiadaniaWysyłanie sobie nudesków? Tak wygląda nasza znajomość przez internet... Czy przerodzić się to w coś więcej niż tylko znajomość? (Pisane-2017r.) ⚠ Opowiadanie jest na bazie wysyłania sobie wiadomości, snapow itp.