Konuşulması gereken konular

710 98 14
                                    

Uzun bir aradan sonra merhaba.

Benim için gerçekten önemli olan bir konu hakkında konuşmak istiyorum.

Feminizmin neden sadece kadınları desteklediğini sorgulayan,feminizmin aslında kadınlarla erkekler arasında ayrım yaptığını düşünen insanlar ve onların paylaştıkları postları görüyorum.

Üzücü.

Feminizm hakkında bilmeniz gereken en önemli şey feminizmin sadece kadınları savunmadığıdır.

Bir çok ailelerde erkek çocuk kendisine çoğunlukla kadınların çalıştığı bir meslek seçmek istediğinde (örneğin öğretmen/hoca) "Olmaz,kız mesleğidir." derler.

Makyaj videosu çeken erkeklere gelen tepkileri hepimiz görüyoruz.

Mutfakta,ev işlerinde eşine yardım eden erkeklere toplumda nasıl bakıldığını da biliyoruz.

Ben bir feministim ve erkeklere böyle davranılmasını istemiyorum.Sadece kadınları savunmuyorum,erkekleri de savunuyorum,en önemlisi insanların hukuklarını savunuyorum.

Ama eğer feminizm erkeklerden fazla kadınları savunuyor diyorsanız,şunu hatırlayın:

Kadınları cinsel obje olarak gören sizsiniz.

Kız çoçukları erkek çocuklarından daha fazla tacize uğruyor.

Kadınlar erkeklerden daha fazla şiddet görüyor.

Bunlar toplumun kadınlara yaptığının çok az bir kısmı ve bunlar bile size yetmiyorsa,kafanızın içinin dolu mu boş mu olduğunu kontrol edin bence.

Ben Feministim.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin