Kız çocuğu mu erkek çocuğu mu?//Sokak röpörtajı.

1.7K 158 1K
                                    

Öncelikle sizden bir ricada bulunacağım.Eğer feminist arkadaşınız ve ya kadın haklarını savunan bir arkadaşınız varsa onu yoruma etiketleyin.

Kız çocuk mu,erkek çocuk mu?

"Erkek olmasını istiyorum.Hatta ismini okyanus koyucam dalgası büyük olsun."

"Kız çocuğu.Zaten kızım var.Tercihen de onu dünyaya getirdim.Allah'a çok şükür.Allah herkese bir kız evlatı versin."

"Erkek isterim ya.Erkeğim ya o yüzden.Kadınlar kız isterler,erkekler erkek ister.Ben öyle düşünüyorum yani.Bayan olmak çünkü zor biraz."

"Erkek çocuk isterdim.Basket falan oynardık.Güzel olurdu.Bir de 18 yaşına geçince ona çok heyecanlı şeyler yaşata bilir."

"Erkek olsun isterdim.Erkeklerin hiçbir derdi,sıkıntısı yok.Kafalarına göre takılıyorlar."

"Baba olduğum için,baba olucağım için erkek çocuk isterim.Neden kız olsun ki?

"Kız çocuk.3 tane kızım olursa,ilkinin adı Aybuke,sonrakının adı Yaz,sonrakının adı Işık.Nedeni ise ilk baştaki harflerini alırsan üçünün birleşimi "ayı" oluyor."

"Erkek çocuk.Babaları genelde erkek çocuklarını severler."

"Kız çocuk.Kız çocuk babaya daha yakın."

"Kız çocuk.Bana benzesin,benim miniatürüm gibi bir şey olsun."

"Erkek olsun ya."

"Erkek.Kıskanırım kız çocuğunu yaa."

"Erkek çocuk.Erkek yani.Benim çocuğum."

"Erkek çocuk olmasını isterim çünkü soyadımı devam ettirir."

"Kız.Çünkü erkekler yaramaz olur.Uğraşamam onlarla."

"Erkek.Benim gibi olsun istiyorum.Çapkın olsun."

"Erkek.Zamanın kızları kötü."

"Bence erkek çocuk.İnsanın hemcinsi ile birlikte olması bence daha iyi."

"Erkek kılığında bir kız çocuğu isterdim.Homofobik sayısı çoğaldı yani."

"Allah neyi nasip ederse,ona şükür etmekten başka bir şansımız yok."

"Kız çocuk.Hanımla sonunda yanlız kalmak demekdir."

"Erkek.Erkek adamın erkek çocuğu olur canım."

"Sağlıklı olsun kız erkek önemli değil."

"Vallaha şu an yok ama ümidi soruyorsanız oğlan yani."

"Kız çocuğu.Sevdiğim kişiyle evlenirsem,sevdiğim kişiye benzeyen bir kızım olsun isterim yani."

"Erkek çocuk.Erkekler annelerine daha düşkün oluyor ya o yüzden yani."

"Kız çoçuğu.Çünki kız çocukları babalarına daha düşkün oluyor."

"Cevap veriyorum.Bence kız çocuk değil.Çünkü göndermem,göndermem.Bakkkala göndermem.Kasaba göndermem.Göndermem yani abi.Tehlikeli yani.Kız çocuk değil."

"Kız."(Sonra dediği şeyi anlamadım.)

"Oğlum olsa piç olurdu."

"İkiside olmasın,bizim gibi piç olmasın."

"Kız çocuğunu böyütmek zor.Sevgilisi mevgilisi olur.Ben öyle şeyler sevmem ya."

"Erkek çocuğunun olmasını isterim.Benim gibi olmasın,yüzük takmasın erken yaşda."

"Ya kız olmasa erkek dünyaya nasıl gelicek.İnsanlar nerde dünyaya gelicek."

"Bence hiç çocuk olmasa daha iyi."

"Erkek çocuğumun olmasını isterim.Çünkü ben motorcu bir insan olduğum için benim gibi birisi olmasını isterdim yani."

"Benim 6 tane oğlum var.Allah'a da dua etdim hepsinde de erkek çocuk ver diye.Bitmiş artık kız çocukları."

"Ben çocuk düşünmüyorum ya."

"Ne kız,ne erkek ayırmam.Sağlıklı olsun benim için farketmez."

Sonuncu kişiler şarkı çalıyor:"Kız olsun,erkek olsun,kız olsun,erkek olsun.En güzeli bizim olsun."


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Ben Feministim.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin