Feminizm nedir?Feminist kime denir?//Sokak röpörtajı.

3K 278 1K
                                    

Cevaplara göz atalım.

"Feminist sadece kadınları gören gözlere sahip olan kadınlara ve ya erkeklere verilen isimdir."

"Kadınların erkeklerden daha üstün olduğunu savunan düşünce bence."

"Kadınların daha üstün olduğunu savunan feministler de var,yalnız ben eşitliği savunuyorum."

"Kadınlara verilen bir hak olarak söyleniliyor,zaten doğup dünyaya gelmeleri en büyük hak."

"Feminist kadın haklarını savunanlara denir.Yani ülkemizde her gün sabah haberlerde söylüyorlar,her gün bir kadın öldürülüyor.Biz kadın öldüren bir toplum haline geldik."

"Kadının hakkı olması lazım.Yani aynı erkek gibi olması lazım.Herşeyde birebir erkek gibi olması lazım."

"Kadınların bence bir araya gelip ayakta durmasıdır herhalde."

"Ben bir sağ bir sol iktarı gördüm.Ama şimdiki gençler bir takım şeyler çıkardılar.Bende feminizmin ne olduğunu bilemiyorum."

"Zaten Türkiye'de öyle çok fazla bir feminizm gibi birşey yok."

"Erkek düşmanlığı.Feminist de daha önceden başkası tarafından yol verilmiş,o yüzden de erkeklere düşman olmuş kişiye denir."

"Amaçları erkekleri kötüye göstermek.Daha zayıf göstermek."

"Kadınların kendi uygarlığı hesabı bir şey değil mi?"

"Düşünce midir,tutku mudur."

"Lezbiyenlerin hayata bakış açısıdır herhalde."

"Hep kadıncı olan kadınlara denir."

"Erkekleri sevmeyenlere denir."

"Kadın düşmanlarına mı deniyor?"

"Feminizm bence erkek karşıtı bir örgütdür."

"Feminizm kadınların kendi kendini yönetmesidir bence."

"Feminist erkeksi davranan kadınlardır."

"Gül nasıl dikensiz olmazsa,bir kadın da erkeksiz olmamalı."

"Bayanların erkeklerden hoşlanmadığı."

"Kadın haklarını savunan kişilere denir."

"Yaramaz bir felsefe işte.İşe yaramaz,ipe sapa yatmaz bir felsefe."

"Erkek düşmalığı.Biz meslek lisesinde okuduğumuz için genelde kızlar hep bize tersdi.Feministe hayır!Feminizme hayır!" (O zaman yaşayın kadınlarsız!Acaba yaşayabilirmisiniz?)

"Sizleri biz doğurduk çocuklar.Kadının üstünde bir varlık ben tanımıyorum."

"Kadınılara saygı duymak ve onların haklarını yerine getirmek."

"Kadınların haklı bir mücadelesi.Feminist olmak için kadın olmaya gerek yok.Ben destekliyorum."

"Feminizm erkek ve kadın haklarının eşit olmasıdır.Bunu savunan insanlara feminist denir.Yani bence erkek ve kadın eşit olduğu için bende feminist bir insan sayıla bilerim belki."

Videoyu izlediğimizde görüyoruz ki feminizmin ne olduğunu kadınlardan çok erkekler biliyor ve bilen insanların sayısı çok düşük.Yanıtlara bakdığımızda çoğu kişi "erkek düşmanlığı" yanıtını vermiş.Fazla birşey söylemeye gerek yok bence.Cahil bir toplumda yaşıyoruz.


Ben Feministim.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin