Kadına şiddet uygulayan erkeğe ne denir?//Sokak röpörtajı

2.2K 214 753
                                    

Yanıtlara bakalım.

"Zayıf erkek denir bence.Kendi gücü nisbetinde olmayan birine şiddet uygulamak bence zayıflıktır."

"Kadına şiddet uygulayan erkeğe hiç bir şey denmez.Şiddet başlığı altında o şeyi babam bile uygulasa şu an silerim yani,kesinlikle."

"İnsanlık dışından çıkmış bir adam.Kadın demek bir çiçek demektir.Eğer ona şiddet uygularsan,ALLAH da sana uygular.Bak şimdi nikahtan geliyorum.Bu kızım,bu çocuk.Namusu dairesinde hanımını saklayacaksa,ALLAH onları bahtıyar etsin."

"Kadına şiddet uygulayan erkeğe ben beyinsiz derim."

"Bir kere insan denmez ya."

"Bilmem ne çocuğu."(Anlayan anladı gvkgjcjyghcj)

"Pezevenk denir."

"Kuro denir."

"Tabii ki de yobaz denir."

"Kötük denir."

"Kadına şiddet uygulayan erkeğe öküz denir.Öküz bile denmez,öküz bile onlardan iyi çünkü."

"Kısacası hayvan denir bence."

"Onları eğitmek lazım,zavallı onlar.Hasta ruhlular."

"Yani onun yapılmaması için eğitim verilmesi lazım,eğitimsizlikten olur sadece bu."

"Bence erkek denmez ona,totoşun biridir bence."

"Bilemiyorum,ya aklıma bir şey gelmiyor şuan.Nedenir abi,şerefsiz denir,otostik denir."

"Biz ona spor diyoruz.(Yuh.Çok söylemiyorum 2 kişi birlikte dövsün seni,gör bakalım sporun ne olduğunu.)Hangi kadına sorsan hiçbir zaman hayatından memnun değildir ki."

"Hafifçe dövülebilir diyorum.Hafiften kastım,tokat atılabilir.Ama yumruk,dirsek,tekme bu tip şeylere karşıyım."

"Bende dövüyorum kadını.Kadın konuşursa,kadın gevezeyse,adam sus diyor,susmuyor.Napıcak şimdi adam?Ya evlenirsen birbirinize vuracaksınız.Bu tadı,tuzu,biberi ya.Ondan sonra barışıcaksınız.Yatak odasına gitcen,barışıcan."(Merak ediyorum,sana sus denilince susuyor musun?Yoo.Kadın neden susmalı peki?O da senin gibi insan değil mi?Konuşucak tabi,hakkını koruyacak."

"Zıt gitdiği şeyi bir kaç defa söylerse,bana bir defa vuruyor sırtıma,canımı alıyor.Zaten 2 metre boyu var onun da.Onun ki gibi.Onunkinden 2 karış uzun.Yumruğu bile benimkinden büyük.Yani tek taraflı değil,bazı kadınlar var böyle,yani vurması böyle,ne bileyim,böyle bir tebessüm gitmiş,tuhaf olmuş yani."(Arkadaşlar şu adamın anlattıkarından bir kaç sözü anlamadım.Ama karsının ona vurduğunu falan söylüyor koptum dvdfxgvfsdgvfdx)

"Erkeğin güçü çok fazla olabilir kadınlara göre.Bu erkek hiç mi uyumuyor?O uyuduğunda hiç mi bir şey yapamıyor?Kolunu,bacağını kıramıyor mu?"(Lan gdfchgvngvb)

"Aslında bütün suç erkeklerde de değil.Kadınlar da eğitimli olsa,kendini ezdirmese,daha iyi olur yani."

"Şöyle bir olaya şahit oldum ki,adam kadına şiddet uyguladı,hani insanlar müdahele etdi ve kadın 'size ne' dedi."(Yuh be)

"Eğer sen şimdi bir aile kuruyorsan,ömür boyu bir yastığa baş koyuyorsan,o ailene her zaman sahip çıkacaksın."

"Bilek gücüne güvenen bir erkek,erkek değil zaten."

"O güç zaten onu dövmek için değil,onu korumak içindir."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ben Feministim.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin