ŞİMDİ OKUDUĞUN Ben Feministim. Kurgu Olmayan Kurgu olmayan'da #16-03.06.2017 #23 feminist #27 feminizm #329 kadın #355 erkek #erkek #feminist #feminizm #heforshe #kadın İnsan hakları günü//Düşünceler 1K 121 72 xkissxlandx tarafından xkissxlandx tarafından Takip Et Paylaş Profiline Gönder E-posta ile paylaş Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş Profiline Gönder E-posta ile paylaş Hikayeyi şikayet et Bu gün tüm dünyadaki insanların insan hakları günü!!!Bu günü gelicekte asla insanların haklarının ihlal edilmeyeceği dileğiyle kutluyoruz. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Peki bunlar ne kardeş??? Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.