Taylor Swift

825 107 86
                                    

Hi guys.

Başlıktan da anladığınız gibi bölüm Taylor Swift hakkında ve Taylor'a gelen ağır eleştirilere cevap olarak yazılmış bir bölümdür.

*

Öncelikle Woman's March hakkında konuşmak istiyorum.Bu yürüyüşe katılmayan yüzlerce ünlü isim söyleyebilirim ama bu isimler içinden sadece Taylor yürüyüşe katılmadığı için 'sahte feminist' adlandırıldı.Komik.

Taylor,yürüyüş gününde klip çekimlerindeydi,bunu kanıtlayabilecek fotoğraflar var ama bu size yetmiyorsa,söylemeliyim ki, Taylor siyasi konulara bulaşmıyor ve bu yürüyüş siyasi anlam taşıyordu.Taylor,başkanlık seçimleri gününde bile insanlara kime oy vereceği hakkında bilgi vermedi.Seçimlerden bir kaç hafta sonra sızdırılan bir bilgi sayesinde Taylor'ın Trump'a karşı olduğunu öğrendik.

Ve Taylor,Womens March'ı destekleyen tweet atmıştı.

Şunu da söylemeliyim ki,Taylor bir çok röpörtajında eşitliği savunduğunu ve feminizmi desteklediğini  belirtti.

*

Taylor,Bad Blood şarkısının yayımlanmasından sonra da ağır eleştiriye uğradı.İnsanlar Taylor'ı bir kadını ezmekte günahlandırdı ama şarkı bir kadın hakkında değildi.Taylor açık açık bunu söyledi ve Harry Styles da bir röpörtajda şarkının kendisi hakkında olduğunu belirtti.

*

Taylor hakkında en çok konuşulan konulardan biride ilişkileri.Taylor hakkında 'yılda 12 kişi ile çıkıyor' gibi lafları çoğumuz duyuyoruz.

Komik.

Çünkü Taylor Swift'in tüm sevgililerinin sayı bile 12 yapmıyor.

Sanırım internette 'Taylor Swift'in yeni sevgilisi' diye hakkında haber yapılan tüm kişileri bu listeye eklemişsiniz.

İnternette 20'den fazla kızla sevgili olmuş erkek ünlüler hakkında videolar var ve videolarda o kızların hepsinin tek tek ismi var ama siz elbette o erkeklere bir şey söylemeyeceksiniz.

Çünkü erkekler istediklerini yapabilir ama kadınlar yapamaz.Değil mi? Erkeklerin özel hayatlarına karışılmaz ama kadınların özel hayatına karışılabilir,değil mi?

*

Ve son olarak bu çevirileri buraya bırakmak istiyorum.

Taylor'a gelen yorumlar ve Sam Smith'e gelen yorumlar:

"Ben bu şarkıyı yazmam için ilham aldığım kişiye teşekkürü bildirmeliyim çünkü...şimdi bundan(ödüldün) bende bir tane daha var."-Taylor Swift

Gelen yorumlar:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gelen yorumlar:

TAYLOR KIÇINI YERE YATIR.Ve gelişmemişliğini durdur.Harry mükkemmel küçük melek :3

Ben Feministim.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin