-Da?
-Bine . . . Am făcut și eu asta, recunoaște ea și ochii ei se întâlnesc cu ai mei.
-Într-adevăr? O întreb și deschid la o pagină aproape acoperită cu marcaje.
-Da. În mare parte această carte... Nu trebuie să o recitești sau altceva. Tocmai m-am gândit . . . Sunt teribilă în a oferi cadouri, chiar sunt.
Nu e totuși. Mi-ar plăcea să văd cuvintele din romanul ei preferat care îmi amintesc de mine. Acesta este cel mai frumos cadou pe care cineva mi l-ar fi putut dărui. Acestea sunt lucrurile simple, lucrurile care îmi dau speranța că într-un fel putem face acest lucru, faptul că amândoi am făcut același lucru, citind-o pe Jane Austen, când niciunul dintre noi nu știa de cealălalt.
-Nu ești, îi spun și stau pe pat.
Mi-am pus romanul sub picioarele mele pentru a o împiedica să încerce din nou să îl ia de la mine. Un chicot scăzut îmi lasă gura când se dezvăluie un alt element din cutie.
-Pentru ce e asta?, Întreb cu un rânjet, ridicând liantul de piele.
-Munca ta, chestia pe care o folosești, este ruptă la cusături și este atât de neorganizată. Vezi, aceasta are file pentru fiecare săptămână - sau subiect, poți decide. Ea zâmbește.
Acest cadou este plin de umor, pentru că întotdeauna iau notă de felul în care ea reacționează când scot hârtii din dosarul meu vechi. Refuz să o las să îl organizeze pentru mine, în ciuda multiplelor sale încercări și știu că o conduce spre nebunie. Nu vreau să vadă ce este înăuntru.
-Mulțumesc, râd.
-Acesta nu era un cadou de ziua de naștere. L-am primit acum ceva timp și am vrut doar să-l arunc pe cel vechi, dar nu am găsit niciodată o oportunitate , recunoaște ea cu un zâmbet.
-Asta pentru că l-am ținut lângă mine. Știam ce voiai să faci, mă înșel.
Punga mică este lăsată să se deschidă și încă o dată râd de alegerea ei. Kickboxingul este primul cuvânt pe care îl prind de pe biletul mic.
-E o săptămână de kickboxing la sala de gimnastică de lângă al nostru. . . al tău apartament.
Ea zâmbește, foarte mândră de darul ei vrăjitor.
- Și de ce crezi că aș fi interesat de kickboxing?
-Știi de ce.
Sa renunț la o parte din furia mea este motivul evident pentru care a făcut acest lucru.
-N-am mai făcut-o niciodată.
-Ar putea fi distractiv, spune ea.
-Nu la fel de distractiv ca atunci cand cineva se lovește de un rahat fără căptușeală, îi spun și se încruntă.
-Te tachinam doar, spun și iau CD-ul care mai rămâne în geantă. Iubita mea vrea să m ă tachineze cumpărându-mi unui CD când pot descărca cu ușurință albumul. Îmi place să-i ascult muzica. Presupun că este al doilea dupa "The Fray".
Sunt sigur că deja cunoaște fiecare cuvânt pentru fiecare melodie și că va fi încântată să le explice în timp ce conducem și ascultăm.
Tessa's Pov.
-Rămâi cu mine în seara asta? Întrebă Harry, cu ochii lui scanându-mi chipul. Mă îndoiesc cu nerăbdare.
Deci, acum că își trage cămașa peste cap, îl apuc cu lăcomie și îl aduc la piept. Mă urmărește când mă schimb, dar rămâne tăcut. Relația noastră este atât de confuză - întotdeauna este - dar acum mai ales. În momentul de față, nu sunt sigură cine deține mâna superioară. Mai devreme am fost supărată pe el pentru că m-a mințit în legătură cu ziua de naștere, dar acum sunt destul de convinsă că nu are nimic de-a face cu asta, așa că mă întorc de unde am rămas cu câteva zile în urmă, când mi-a făcut atât de dulce patinajul pe gheață.
CITEȘTI
After 2
RomanceContinuarea de la cap 185 Relația dintre Harry și Tessa este complicată și e foarte greu de întreținut, deoarece intervine gelozia. Vrei să afli povestea lor?