Harry's Pov.
Mă uit la ea în timp ce se dezbracă și sunt gata să intru în interiorul ei. Știu că toate problemele noastre nu au fost rezolvate, dar am nevoie de asta, avem nevoie de asta.
Îmi dau jos jeanșii peste glezne și urc înapoi în pat, ca să o întalnesc, fata furioasă care mi-a furat tot ce aveam, trup și suflet, și nu le mai vreau niciodată înapoi. Nici măcar nu-mi pasă ce face ea cu ele. Sunt ale iei. Eu sunt al ei.
Mă simt deja greu, doar uitându-mă la corpul ei gol. Îmi țin gura departe de sânii ei frumoși, suficient de departe pentru a lua un prezervativ din dresser. Se culcă pe spate, și își desface picioarele.
-Vreau să te văd, îi spun eu.
Își înclină capul într-o parte puțin confuză, așa că o iau ușor de brațe și o trag deasupra mea. Trupul ei se simte atât de bine deasupra mea. Ea a fost făcută pentru mine.
Coapsele Tessei se desfac mai tare, iar ea își mișcă șoldurile, frecându-și umezeala de penisul meu dur. Sunt deja nerăbdător și gata, dar asta, felul în care îmi alunecă lungimea de șoldurile ei mă face să înnebunesc.
Mă întorc cu mâna între noi și îmi frelez degetul peste clitorisul ei. Ea scapă și-și înfășoară mâinile în jurul gâtului meu.
Ea coboară peste mine și amândoi gemem când intru în ea. La dracu, am pierdut asta. Am pierdut.
-Te simți atât de bine cu mine in înteriorul tău, o laud și mă uit în ochii ei, după care înapoi în plăcere. Șoldurile ei încep să se miște în cercuri lente pe măsură ce mă uit în fața mea. E frumoasă și atât de sexy, foarte frumoasă. N-am mai văzut ceva sau pe cineva ca ea. Pieptul ei este plin, împingându-se de fiecare dată când șoldurile ei se mișcă. Îmi place să mă uit la ea.
Ea devine tot mai bună și mai bună la asta, fiind deasupra mea. Îmi amintesc de prima dată când a încercat. Nu era rău, dar era atât de nervoasă tot timpul. Iar acum are control deplin și nu poate fi mai bine. Ea devine tot mai confortabilă în corpul ei, și asta mă face fericită. E sexy și ar trebui să o facă.
Îmi ridic șoldurile din pat și îmi ascund mișcările. Suspină, ochii ei se lărgesc.
-Te simți bine, nu-i așa, iubito? Ești al dracului de uimitoare, o încurajez.
Am tras ușor brațul Tessei să o aduc la mine. Atât cât vreau să mă uit la ea cât timp sunt în corpul ei, vreau să o sărut mai mult. Gura mea i-o găsește pe a iei și îmi place modul în care ea bâjbâia în sărut.
-Spune-mi cum te simti, spun în gura ei și intru in ea, împingându-mi penisul tot mai adânc în vaginul iei.
-Bine . . . Așa de bine, Harry, spiritea ea. Mâinile ei se odihnesc pe piept pentru a-și susține greutatea.
-Sa ne mișcăm mai repede, iubito! Mă ridic și iau un sân de-al iei în mână. Stochez, iar ea îl iubește.
-Mm-hmm...... Este de acord.
Câteva secunde mai târziu ea caștigă și fotografii. Ochii ei se întâlnesc cu ai mei.
-Ce sa întâmplat? Încerc să stau cu ea pe piept, fără să mă îndepărtez de ea.
-Nimic . . . Simt doar. . . Adânc sau ceva. Te pot simți mult mai adânc în mine...
Ea se dezlănțuie, vocea ei e moale, cu mirare.
-Bine sau rău? Îmi ridic mâna pentru a-i îndepărta părul în spatele urechii.
-Oh, este bine, spune ea și își da ochii peste cap.
CITEȘTI
After 2
RomanceContinuarea de la cap 185 Relația dintre Harry și Tessa este complicată și e foarte greu de întreținut, deoarece intervine gelozia. Vrei să afli povestea lor?