Cap. 197

929 24 19
                                    

Tessa's Pov.

-Proprietarul, Drew, arată ca un prostănac, dar e destul de cool, spune Harry pe măsură ce ne apropiem de clădirea din cărămidă.

Un clopot sună deasupra capului meu când Harry deschide ușa pentru mine și intrăm înăuntru. Steph și Tristan sunt deja acolo. Steph este așezată pe un scaun din piele, iar Tristan se uită prin ceea ce pare a fi. . . O carte de tatuaje?

-Ți-a luat destul de mult!

Steph își ridică piciorul la Harry și eu m-am apropiat și el i-a apucat papucul în mână înainte de a mă atinge.

-Deja mă enervezi, văd. . El își da ochii peste cap și încearcă să mă conducă spre Tristan, dar îmi trag mâna și stau lângă Steph.

-Ea este bine cu mine, îi spune ea, iar el se uită la ea, dar nu spune nimic în schimb.

Harry stă lângă Tristan, la aproximativ douăzeci de metri distanță, apucă o carte neagră ca cea pe care Tristan o are în mâinile sale și se răsucește prin pagini.

-Nu te-am văzut aici înainte.

Tipul mă privește în timp ce șterge suprafața stomacului gol al lui Steph cu un prosop.

-N-am mai fost niciodată aici înainte, răspund.

- Numele meu e Drew. Eu dețin acest loc.

-Încântată de cunoştinţă. Sunt Tessa.

-Vrei sa îți faci ceva astazi? Zâmbește el.

-Nu, nu își face nimic. Harry răspunde pentru mine, înfășurându-și brațul în jurul taliei mele.

- E cu tine, Scott?

-Da, este.

Harry mă trage mai aproape. Evident, face asta pentru spectacol. Mi-a spus că Drew pare să fie un idiot, dar mie nu mi se pare așa. Arată chiar drăguț.

-Cool! Dar de când ai tu o prietenă?

Drew râde. Harry se relaxează puțin, dar își ține brațul în jurul meu.

- Deci, de ce nu îți faci și tu ceva?

Un zgomot puternic umple spațiul și mă uit în jos spre stomacul lui Steph pentru a privi cu uimire când pistolul tatuajului trage încet peste pielea ei. Drew șterge excesul de cerneală cu un prosop și continuă.

- S-ar putea, de fapt, îmi spune Harry.

Mă uit în sus la el și ochii lui îi întâlnesc pe ai mei. 

-Serios? Ce vrei să îți faci?    Îl întreb.

-Nu știu încă, poate ceva pe spate.  

 Spatele lui Harry este practic singura parte a corpului său care este complet fără cerneală.

-Serios?

-Da.     Își sprijină bărbia de părul meu.

-Vorbind despre ce fac eu aici, unde dracu' sunt piercing-urile tale?

 Întreabă Drew, aruncând arma într-o tobă mică de plastic plină de cerneală neagră.

- Eu sunt peste ele. Harry ridică din umeri.

-Dacă îl greșește, pentru că nu vei înceta să vorbești cu el, plătești totul.   

Steph se uită la Harry și eu râd.

- Nu o să plătesc pentru rahatul ăsta, spun Harry și Drew deodată.

Tristan se alătură în cele din urmă și trage un scaun peste să stea lângă Steph. El îi ia mâna într-a lui. Mă uit la grupa mică de păsări trase în pielea lui Steph. Este minunată, de fapt, plasarea lor. Drew îi oferă o oglindă, astfel încât să poată avea o privire mai bună.

After 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum