Nigdy nie przypuszczałam, że napiszę jakiekolwiek nominacje.. Ale co zrobić jak brat zabrał ci kartę graficzną bo go wkurwiłeś i każe ci za nią zapłacić i nie możesz napierdzielać w wieśka. W sumie to do końca nie wiem co mam tu napisać więc zrobię to co osoba która mnie nominowała x3)
Jeżeli ktoś nie chce, to niech nie czyta. Sama nie czytam więc noo xd Czekajcie cierpliwie na rozdział :*
1. 25 faktów o mnie
1. Jestem za wysoka (170 cm)
2. Najprawdopodobniej mam fetysz rajstop na męskich nogach (wyćwiczonych) (za dużo Yaoi (gdyby ktoś był ciekawy to Jackass polecam)) (będą mi to wypominać w szkole..)
3. Kpopers, Mangozjeb (niektórzy mi mówią Otakurwa ale ok)
4. Moim ulubionym zespołem jest BTS
5. Jestem rakiem
6. Bardzo często dostaję ataków Fangirla, Yaoistki oraz innych takich (nie zagłębiajmy się w to)
7. Lubię lisy i Orki
8. Na lekcjach zwykle sobie bazgram po zeszytach, a potem wszyscy przeglądają moje "artbooki" i się nimi zachwycają
9. Dużo osób mówi, że jestem duszą towarzystwa, śmieszna i w ogóle, ale przy większym gronie jestem tzw. obserwatorem i siedzę cicho. A co do śmieszności moich wypowiedzi, uważam je za żałosne i nie śmieszne
10. Kiedyś śmieszkowałam z moją Waifu (nie ma watt T^T) i tak powstała moja męska forma - Gabriell. Razem z nią mamy shipa iksde.
11. W moim męskim shipie jestem Seme, i w sumie zazwyczaj czuję się jak Seme
12. Jestem nadopiekuńcza
13. Moje związki są długie i ze wspaniałymi osobami, ale zawsze coś się nie klei albo jest to związek na odległość (co na dłuższą metę jest męczące i tak to się kończy)
14. Gram w osu!
15. Od jakiegoś czasu oglądam mniejszych Youtuberów
16. Youtuberzy, przy których dostaję ataków Fangirlizmu to Gimper i Haysp(jako jeden z nielicznych youtuberów mi odpisuje i na liveach se piszemy. Jestem jego stalkerem hue hue)
17. Mam swój kanał na Youtube, na którym o dziwo jest jeden film a raczej speedpaint (nie podam nazwy hue hue)
18. Jestem masochistką
19. Jestem głośna
19. Mój OTP to Yoonmin
20. Rysuję myszką na komputerze
21. Nie wychodzę z domu (mam słabe kontakty z ludźmi)
22. Mam DeviantArta
23. Potrafię słuchać jednej piosenki przez 24/7 i nie znudzi mi się (dotyczy tylko BTS)
24. Oprócz Kpopu słucham Ruskiego Hardbassu, Dubstepu i polskiego rapu
25. Przy znajomych jestem odważna ale przy chłopaku albo sama jestem łagodna, często spokojna i nieśmiała
26 (bo mogę). Moimi Ub są Suga i Jin (Suga to mój ideał, a Jin jest taki uroczy, i ma takie duże ramiona~~)
2. 15 zdjęć z mojej galerii (uwaga można dostać raka) nie nie, swoich zdjęć nie wrzucę :,)
CZYTASZ
Pięćdziesiąt Twarzy Gimpera
FanfictionCzy osoba nagrywająca w sieci może się różnić charakterem niż w rzeczywistości? Może. Jest w stanie ukrywać swoje problemy przed światem? Owszem. A osamotnienie, stany lękowe, depresję?