- Czy mogę z tobą zamieszkać? - Tym razem to Gimper wziął głęboki i dosyć słyszalny wydeh. Był zaskoczony a zarazem szczęśliwy z propozycji chłopaka. Na jego twarzy pojawił się szeroki uśmiech a w oczach pojawiły się iskierki.
- Naprawdę chciałbyś to zrobić? - Ten tylko ochoczo pokiwał głową czekając na odpowiedź. - No okej.. - złapał się za kark z zakłopotania - tylko jak ze mną wytrzymasz?
- Normalnie
- N-no ok.. - Tomek nie spodziewał się takiej reakcji.
***
Jaś mieszkał z swoim wybrankiem już ponad dwa tygodnie. Zbereźne myśli kręciły się po głowie bruneta, który często nie był tego świadom.
- Zgadzasz się? - głos mężczyzny wybudził Janka z zamyślenia (podpowiem: Nudesy 8) dop.aut)
- Mógłbyś powtórzyć?
- Może zrobimy Live'a na mój kanał. Źle się z tym czuję, że porzuciłem fanów bez żadnego uprzedzenia, poza tym to trochę zatęskniłem za ta rutyną - Na twarzy Gimpera ugościł uśmiech - To jak?
- No możemy go zrobić, tylko z czego?
- Dokończymy Outlasta II?
- ok.
***
- O cie w chuj!
- No żeś płyń szybciej tą tratwą! - wrzasnął Janek na Tomka.
- Nie da się szybciej!
- Co to jest?! - ponowił czynność. Na ekranie monitora była scena, gdzie potwór atakował atrapę łódki. Nie zważając na okoliczności przytulił łysego, co czat nie puścił płazem. Pojawiły się tekstowe obelgi w ich stronę, pisane przez homofobów. Były również 'shipujące' chłopaków. Widząc to, Gimper odsunął delikatnie od siebie Janka, a ten popatrzył na niego błagalnym wzrokiem.
- Dobra, to na dzisiaj koniec live'a.. I tak już dużo przeszliśmy tej gry. Oczywiście cały materiał wejdzie na "archiwum Gimpera". Do następnego, cześć!
- Chodźmy już spać.. - jęknął brunet przeciągając się. Tomek tylko skinął głową na zgodę, a po jego głowie krzątało się złe przeczucie, że ten stream to jednak nie był dobry pomysł.
Nie wiedział, że to poniesie za sobą takie konsekwencje
***Mały wpisik ^^**
Kluski moje drogie, wiem, że mogę was teraz rozczarować, ale zbliżamy się do końca.. Przewiduję gdzieś około 4 - 3 rozdziały T^T.. Uwierzcie mi, starałam się pisać, żeby to było dłuższe, ale no niestety, nie potrafię ;;. I prosiłabym o zostawianie gwiazdeczek pod rozdziałami! >.< Was to kosztuje kilka sekund a Shasanka uszczęśliwi! :'3 (i może da trochę.. ten no... yy.. motywacji! xd) W każdym bądź razie, dawajcie gwiazdki, komentujcie i w ogóle..
;:Sashanek out:;
CZYTASZ
Pięćdziesiąt Twarzy Gimpera
FanfictionCzy osoba nagrywająca w sieci może się różnić charakterem niż w rzeczywistości? Może. Jest w stanie ukrywać swoje problemy przed światem? Owszem. A osamotnienie, stany lękowe, depresję?