Stau pe banca cu Timeea, ma uit pe insta, mi-a dat follow un tip. Ochi albastri, ma uit la pozele lui,dar nu vad prea bine din cauza soarelui. Dintr-o data pozele devin clare, intorc capul spre Timeea si nu mai este pe banca, apoi ma uit in fata si incep sa ma panichez pana cand obsev ca el era in fata mea, iar eu din greseala dau like la o poza.
-Multumesc! Spune cu o voce draguta si imi intinde mana semn sa ma ridic.
-Pentru nimic. Spun eu dand din cap semn ca nu inteleg de ce sa ma ridic. Inconstient ma ridic si in spate o vad pe Timeea tinuta cu mainile la spate si legata la gura, spre surprinderea mea o tinea Matei. Apoi ma uit la oceanele albastre din fata mea si zambetul meu devine nesigur. Zambetul lui ironic ma face sa anticipez ce se v-a intampla. Se apropie de mine si imi sopteste ceva la ureche.
-1 sau 2?
-Nu
-Ultima sansa, 1 sau 2?
-3
-Of Cassiana. (Stie cum ma chema? De unde?) Bun, du-o in masina. Spune spre Matei, iar el respecta comanda.
-Nuu, Timeea, stai. Incercarile mele de a-mi ajuta prietena erau in zadar, asta fiindca bratele puternice ale frumosului meu cu ochi albastri ma faceau neputincioasa.
-Linisteste-te
-Nu, ia-ma pe mine, las-o in pace, te rog las-o in pace... Lacrimile mi-au invadat fata astfel am izbucnit intr-un plans isteric apoi am cazut pe jos la picioarele celui care a lasat asta sa se intample..
-Te rog las-o, las-o, ia-ma pe mine, te rog! Sosotesc in timp ce plang
Individul fara inima s-a asezat pe banca aprinzandu-si o tigara si privindu-ma cum mor la figurat chiar in fata lui. Dupa jumatate de ora in care am plas continuu, baiatul se aseaza langa mine si incearca sa ma ridice dar eu ma fortez si rămân jos.
-Nu plec nicaieri ok, unde e?
-Cine?
-Timeea..
-Inca te mai gandesti la ea, of, hai cu mine la o plimbare si iti zic
-Nu, imi zici aici si acum
-Ofofof.. Ma ia in brate si ma strange la piept.
-Pleaca de lanca mine, esti un monstru, nenorocitule
-Dragut-o usor cu(,)cuvintele, nu cred ca vrei sa faci dastea?
-Nu imi spui tu ce sa fac sau ce sa zic si ce se intampla daca continui? Ma duci unde ai dus-o si pe Timeea? Nu Poti sa faci nimic, stai calm.
-Ma crezi prost? Nu te voi duce la prietena ta, pot sa fac mult mai multe decat crezi.
Se apropie de mine facand ca distanta dintre noi sa se diminueze mai mult si mai mult, pana cand eu din instinct imi musc buza, iar el rade ironic. Il departez, ma ridic si fug spre iesirea din parc unde sunt prinsa de 6 brate puternice si imobilizata complet. Cei trei ma aduc inapoi la banca unde 'sefu' dupa cum i se zicea ma astepta pe banca.
-Ai de gând sa ma sechestrezi aici, in parc? Ce idee.
-Nu te sechestrez,
-Nuu, ma tii cu forta. Il intrerup eu.
-Taci!
-Nu imi spui tu ce sa fac clar.
-Of, ce orgoliu, crezi ca atunci cand te holbezi la cineva nu se observa?
-Ce ai patit? Eu nu te-am vazut niciodata. Nu te cunosc.
-Nu ma cunosti? Dar pe Alexandra Maria o cunosti?
Doamne, nu cred ca e adevarat.. Suspin puţin la auzul numelui ei si apoi raspund.
-Taci
-Maria Alexandra
Ma ridic de pe banca si ma departez puţin mai mult de el, asezandu-ma pe alta banca si incepand sa plang. Ma intind pentru ca eram obosita si stiam ca nu voi pleca prea repede de acolo, asa ca nu strica sa ma relaxez puţin. Ce? Relaxare? Timeea. Nu ma mai pot gandi la nimic pentru ca ameteala ma cuprinde si totul se face negru.
-Nu o aduce acum, sa o mai tachinam puţin.
-Bine domnule.
-Shh, se misca, adu un pahar cu apa.
Aud vorbindu-se si cu o durere infernala de cap deschid ochii si ma in fata mea sta baiatul pe care il urasc.
-Buna frumusete mica
-Unde sunt?
-In siguranta.
-Ba nu, sunt cu tine aici deci nu, trebuie sa o gasesc pe Timeea si sa plec acasa. Ma dau jos din patul pufos in care era dar cad din picioare imediat, el sta si doar se uita. Ochii lui albastri imi transmit ura si dispret...
-Eu zic sa te calmezi altfel v-a plati prietena ta pentru tine.
-Nu Timeea, unde e? Zi! Esti un om de nimic, te urasc, acum ma sechestrezi in camera asta? Ma duc spre el si dau cu pumnii in pieptul lui.
-Nu te sechestrez, iesi, pleaca. Daca asta e ceea ce iti doresti cu adevarat.
Ma opresc din a mai da in el si ma indrept spre usa, rămân cateva secunde in fata usii apoi......
CITEȘTI
^^Subtilități^^
Teen Fiction"Sa te iubesc a fost, cea mai rafinata modalitate de sinucidere... " Toate drepturile rezervate