-Ridica-te!
-Nuu, mai lasa-ma putin!
Doua brate puternice ma ridica din pat, spre surprinderea mea nu ma mai doare lovitura glontului.Sunt luata pe sus si legata la ochi inainte de a observa cine este in fata mea.Ca prin minune ajung intr-o masina deloc cunoscuta.Parfumul barbatesc imi era intr-un fel cunoscut.Simt o frana brusca.O bubuitura si un strigat barbatesc.
-Adu-o!
Bratele ma ating din nou, din nou sunt luata pe sus, dar de data asta mai violent.
-Ea e?
-Da.
-Du-o inauntru.
Ochilor mei li se da oportunitatea de a vedea lumina si atunci observ o silueta necunoscuta barbateasca.
-Ce faci?
-Cine esti?Unde e Dragos?
-Nu imi spune ca m-ai uitat!
-Nu te cunosc!
-Uite-te la mine si spune-mi ca nu ma cunosti!
Ma uit mai bine la el si imediat amintirea imi aduc aminte. Alex!
-Ce vrei Alex?
-Pe tine, Cadsiana!
-Nu, nu, am un iubit.
-Sigur ?
-Da.
-Spune-mi ca il iubesti si te voi lasa in pace,jur!
-Minti!
-Ba nu.
-Bine il iubesc! Fericit!
-Vezi ca si el te iubeste, dar nu v-a fi bine, deloc!
-Ce vrei sa spui?Alex?Aleex!
In urmatorul moment simt ceva rece pe frunte si imi dau seama ca era doar un vis.Deschid ochii si il vad pe Dragos ingrijorat langa mine.
-Dragos?
-Da, cine e Alex?
-Nu conteaza! A fost un vis!
-Cassiana, esti speriata, ce ai visat?
-Nimic, nimic, scuze hai sa dormim.
-Bine. Se aseaza cu capul pe perna si ma inconjoara cu un brat.
Visul m-a urmarit toata ziua, de ce Alex se comporta asa cu mine?De ce nu v-a fi bine? Alex este primul meu prieten, este primul meu iubit.Ne-am despartit pentru ca relatia ne afecta.Si am ramas ca doi frati.M-a speriat comportamentul lui din vis.De ce
m-ar rapi? Intr-un fel m-a avertizat, dar de ce? Dimineata la masa Timeea era trista si mi-am amintit de ce imi spusese seara trecuta.
-Dragos! Spun si toate privirile se indreapta spre mine.
-Da draga mea!
-Astazi ies la o plimbare cu Timeea, am nevoie de putina relaxare.
-Nu.
-Nu ti-am cerut voie, doar te-am anuntat.
Ma ridic si ma intrept spre camera.
-Timeea hai sa ma ajuti.
-Cassiana!NU! Repeta Dragos.
-Hai Timeea.
Urcam in camera fara a mai asculta comentariile lui Dragos.
-Incuie usa!ii spun Timeei.
-Bine.
-Acum, explicatiile!
-Pai, am avut o discutie serioasa cu Matei si mi-a spus ca Dragos are de gand sa deveniti capeteniile mafiei si ca el te iubeste dar nu isi da seama, iar cand o va face v-a fi prea tarziu.
-Timeea, mi-ai mai spus ca e un om rau si s-a dovedit a nu fi asa.Il iubesc.
-De ce crezi ca nu te lasa sa iesi cu mine.
-Pentru ca e gelos.
-Mai vedem noi.
Ma imbrac cu ceva lejer si parul il prind intr-un coc.Iesim pe usa camerei si o liniste se napusteste asupra casei.
-Unde e toata lumea?
-Nu stiu. E ceva ciudat.
Coboram jos, iar pe masa gasim un bilet.
" Draga mea, casa este goala, sunteti doar voi doua inauntru, puteti vorbi, bea, manca sau alte lucruri pe care le faceti voi de obicei. Cand terminati da-mi un mesaj si revenim.Te iubesc, viitoarea mea iubita."
-Nu cred!spun eu deranjata.
-Eu ti-am spus!
"Foarte inspirat esti, Dragos, ma crezi si proasta, eu nu vad ca ai camere in casa nu?" ii scriu mesaj lui.
Incerc usa dar nu se deschide.
-Cred ca e cheia pe partea cealalta.
-Doamne, zi sa vina.
-Nu, verifica-ti telefonul.
" Ii facem o surpiza, daca tot are camere de supraveghere."
"Tu esti sefa"
"Intra in joc"
-Bine, Dragos ai castigat.spun
uitandu-ma spre camera si in urmatorul moment Dragos imi comfirma ca ma urmareste, primind un mesaj de la el.
"Mereu castig."
-Hai Timeea, sa stam pe canapea.
-Bine.
-Ai indeplinit sarcina pe care ti- am dat-o?
-Inca nu, tu?
-Nu ma lasa sa ies din casa.
-Dea...Si cum ai vrea sa iti indeplinesti sarcina in casa?
-Vad eu cum fac, dar tu?
-Mesaje, draga mea.
-Bine, bine.
-Ai mai vorbit cu Alex?
-Da, l-am vazut aseara.
-Adica?
-L-am visat.
-Nu mai spune!
-Eram amandoi...nu am putut sa duc propozitia pana la capat din cauza telefonului care primea mesaje,in care Dragos ma intreba de Alex. Asa cum spuneam, eram amandoi, eu cu Alex si.....
CITEȘTI
^^Subtilități^^
Fiksi Remaja"Sa te iubesc a fost, cea mai rafinata modalitate de sinucidere... " Toate drepturile rezervate