°Capitolul 22°

1 1 0
                                    

-Astea sunt pentru cea mai frumoasa fata de pe toata fata pamantului! Imi intinde forile in timp ce zambetul lui superb isi face aparitia in fata mea.
Ma uit la hainele mele si apoi incep sa rad usor, primind cel mai frumos buchet de trangafiri de la cel mai frumos baiat.
-Nu foarte frumoasa, multumesc!Incep sa rosesc fara sa imi dau seama.
-Esti frumoasa si in pijamale si in rochie de seara si macheata si demacheata, esti frumoasa oricum, oricand, oriunde. Se apropie de mine si ma saruta scurt.
-Poftiti la masa domnita!
-Multumesc!
-Masa e servita! Se apropie Matei imbracat ca un ospatar cu un platou in mana.
-Oo, ce dragut!
-Multumim! Spune Dragos catre Matei bagandu-i in buzunar cateva bacnote.
-Si eu va multumesc, pofta buna.
Scot un chicot micut, urmat mai apoi de cateva minute de seriozitate.
-Cassiana!
-Dragos!
-Vreau sa stii ca imi pare sincer rau pentru toate cele intamplate, imi pare rau pentru crizele mele de gelozie, imi pare rau pentru toate ilegalitatile facute si nu iti voi mai promite nimic niciodata, iti voi demonstra prin fapte, te iubesc si as da orice ca sa fii fericita si mereu cu zambetul pe buze.
-Dragos, vreau sa iti spun ca iti accept scuzele si am incredere in tine ca nu vei mai insela, ca nu vei mai face ce ai facut, sa stii ca am incredere si cel mai important te iubesc!
-Esti o persoana minunata!
-Stiu! Dupa aprobarea mea Dragos se uita urat si intelege mai apoi ca fusesem ironica. Dar nu am cum sa te intrec pe tine.
-Asta pentru ca tu ma faci o persoana minunata!
-Te iubesc!
-Si eu! Hai sa mancam, se raceste si nu vreau sa stiu ca nu iti place cum gatesc.
-Tu ai facut toate astea?
-Indrumat desigur de Timeea si mai putin de Matei.
Masa era impecabila, de la gresia pe care era asezata pana la flacara lumanarilor aprinse pe masa. Decorul sufrageriei era aparte, desigur dupa cum imi place mie, culori de turcoaz si violet impodobesc incaperea facand ca dragostea sa pluteasca in aer. Mirosul imbietor de trandafiri imi invadeaza narile. Dupa ce terminam de mancat si Matei vine si ne i-a farfuriile din fata, stau pur si simplu si il privesc in ochi pe Dragos. El se uita in ochii mei si imi repta de mai multe ori ca sunt frumoasa, dar eu nu imi pot lua ochii de la el, il iubesc, cu toata inima.
-Ma pot uita la tine toata viata.
-Dar toata lumea stie ca nu vrei sa iti risipesti viata degeaba.
-Dragos, m-am gandit si inca nu consider ca e potrivita o relstie acum.
-Nu iti place masa? Mancarea?
-Nu totul e perfect, dar eu nu simt ca meriti pana acum a doua sansa.
-Bine, daca tu crezi asta iti dau dreptate, cand voi merita, voi primi!
-Te iubesc!
-Si eu te iubesc!
-Pe bune, Cassiana? Vine tipand Timeea din bucatarie.
-Ce este?
-Baiatul a pregatit masa, frumos, impecabil si tu nu te impaci cu el?
-O inteleg, Timeea, nu ii reprosa nimic.Imi ia apararea Dragos.
-Daca nu simt, ce vrei sa fac?
-Il iubesti?
-Normal!
-Atunci?
-Ne-ati stricat intalnirea...
-Am o idee mai buna.Spune Dragos.
-Care?
-Cassiana, du-te sa te schimbi de haine pentru ca mergem intr-o vacanta, doar noi doi.
-Acum, stai ce?
-Ce ai auzit!
-Unde?
-Unde vrei tu.
-Bineee. Spun cu o voce de copil in timp ce urc pe scari. O vacanta e bine meritata pentru tot stresul de aici, mai ales ca voi fi cu Dragos.Il iubesc dar nu vreau sa ma lasa asa usor.
Vreau sa vad ce poate, vreau sa aiba incredere in mine. Stiu ca e al meu, stiu ca ma iubeste, stiu ca ne potrivim dar trehuie sa il ajut sa devina o persoana mai buna, sa nu ni se mai intample ce s-a intamplat, este singura sansa pe care o mai are si sper din toata inima sa profite de ea si sa imi demonstreze ca merita. Daca iubesti ierti...Daca iubesti oferi a doua sansa...

^^Subtilități^^Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum