Razele jucause de soare ma forteaza sa deschid ochii in timp ce mirosul de clatite ma atrage in bucatarie.
-Neata coleguta!
-Buna dimineata!Ma asez pe scaun la masa si ma uit la el.
-Ce e, am ceva pe fata?
-Cearcane, in afara de asta nimic.
-Aa! Stai am cearcane?
-De cand nu ai mai dormit?
-Cateva luni.
-Luni?
-Da, ce e in neregula?
-Cristi! Trebuie sa dormi.
-Daca nu pot , ce sa fac? Se aseaza in fata mea si imi da farfuria cu clatite.
-Multumesc!De ce nu dormi?
-Nimic important.
-Cristi! Ridic usor tonul.
-O fata.
-Ascult!
-Pai o cheama Alessia.
Dupa 2 ore in care mi-a explicat cum prima fata de care se indragostise cu adevarat l-a inselat si il barfea mereu i-am data cateva sfaturi si i-am recomandat un doctor.
-Du-te sa iti dea ceva pentru somn.
-Mda.
-Cat e ceasul?
-13:45.
-Cat?
-13:45.De data asta spune mai rar si mai apasat.
-Am auzit din prima! Am dormit atat?
-Cam asa.
-Si e un soare afara!
-Dea. Expresia fetei lui mi-a dat o idee geniala.
-Cristi, hai sa la o plimbare!
-Ce ai patit mai?
-Vorbesc serios.
-Bine, daca te face fericita.
-Ieeee!
Dupa ce ne terminam micul dejun mergem in camere si ne pregatim pentru ziua ce urmeaza, mai bine zis jumatatea de zi.
-Gata?
-Da, tu?
-Da.
-Pai si unde mergem?
-Intr-un parc mai intai.Spun cu o voce de copil in timp ce pornea mororul BMW-ului sau.
Pe drum fredonam meloriile de la radio si radeam.
-Am ajuns!
-Gata? Asa repede?
-Da ce, crezi ca eu confuc ca tine?
-Eu nu am permis. Spun scurt.
-Exact! Apoi radem amandoi.
-Pe aici!Il trag de mana fortandu-l sa ma urmeze.
-Bine bine stai mai incet!
-Ok, te-ai inmuiat! Erai mai in forma acum cativa ani!
-Lasa ca ma duc eu la sala, o sa vezi tu!
Cristi este genul de barbat care are un corp perfect chiar daca mananca mult sau nu face sport, dar se cunoaste la viteza.
-Uite! Spun si arat cu degetul spre un spatiu unde de zor tasnea apa intr-un ritm alert. Mai stii cand am facut paparuda aici?
-Daa, sau cand ti-am dat botezul aici!
-Heeii, incerc sa imi aduc aminte de momentele frumoase.
-Si eu! Spune parca ofensat.
-Nu se vede!
-Hai gataaa, am glumit!
-Stiam!
-Daaa! Dupa exclamatie lui a urmat o intreaga urmarire prin parc cu speranta de a ma prinde, dar nimic, forma lui fizica nu se mai compara cu a mea. Pentru ai face pe plac am alergat mai incet in semn ca nu mai pot si atunci m-a prins si mi-a dat drumul imediat.
-Stiu ca te-ai lasat!
-Ba nu!
-E nu?
-Mai taci!Hai sa stam putin jos.
Langa banca un tei urias ne tinea umbra in timp ce eu statea intinsa pe banca cu capul pe Cristi, care era inghesuit intr-un colt.
Cristi cade de pe banca.Eu, care aveam ochii inchisi, ma grabesc sa ii deschid, dar nu trece mult timp ca totul se face negru si durerea de cap incepe.
De ce trebuie sa se intample tot ce e mai rau cand ma simt si eu bine? De ce mie? De ce cand vreau sa fac o fapta buna imi iese mult mai rau decat un dezastru? De ce?
CITEȘTI
^^Subtilități^^
Teen Fiction"Sa te iubesc a fost, cea mai rafinata modalitate de sinucidere... " Toate drepturile rezervate