Drumul a fost scurt si nici unul dintre noi nu am scos vreun cuvant. In rimo ce taxiul incetinea pe geam se arata imaginea unui hotel mare si foarte frumos decorat.
De indata ce am pasit pe asfaltul incalzit de soare, ochii mi-au fost absorbiti de cutea din fata hotelului. Caramizile colorate in culori vii imprejmuiau trotuarul cenusiu. Iarba de o lungime perfecta si o culoare verde aprins se combina perfect cu decoratiunile de gradina alese de propietari. Inaintand incet ajung la cateva trepte modeste cenusii la fel ca si trotuarul imprejmuite in parti de ghivece cu flori, deasupra acestora aflandu-se cateva albinute perfect integrate in peisaj, dar nelupsiti sunt si fluturii, unu mai deosebit decat celalalt. Termin de urcat treptele apoi doua usi culisante mi se arata. Razele de soare ce luminau in tranparenta usilor imi dadeau senzatia ca o caldura infernala este inauntru.
-Bufhfffff! Un zgomot puternic se aude din spate. Ma intorc si privesc cum Dragos tocmai a scapat geamantanele pe jos. Scot un chicot subtil si apoi ma indrept spre el.
-Ce te-ai face fara mine? Il ajut sa ridice geamantanele apoi urcam amandoi spre intrare.
-Probabil nu as mai avea atatea geamantane. Spune el amuzat.
-Ofof!
Usile culisante s-au deschis si personalul ne-a intampinat cu zambetul pe buze.
-Buna ziua, aveti rezervare?
-Da.
-Numele va rog!
-Dragos.
CITEȘTI
^^Subtilități^^
Teen Fiction"Sa te iubesc a fost, cea mai rafinata modalitate de sinucidere... " Toate drepturile rezervate