Am urcat in masina, nu dupa mult timp coboram si descopar un peisaj ca rupt din rai. Era un simplu pod, dar uitandu-ma in jos observ o cascada spectaculoasa.
Am mai stat putin pe acolo, mi-a povestit despre familia lui, de cand nu i-a mai revazut si -am promis ca dupa ce terminam treaba cu Timeea se poate intoarce la sotia si fetita lui.
-De ce se intuneca acum ? il intreb putin surprinsa.
-Pai esta 21:56. Spune imediat dupa ce isi priveste ceasul placat cu aur.
-Caat? O sa intarziem !
-La cat trebuie sa fim acolo?
-La 22:30.
Incep sa alerg spre masina urmata de Sin, gandindu-ma ca Dragos si cu Matei au terminat prima parte a planului.Motorul se porneste imediat apoi cu o viteza ilegala gonom pe strazi spre locul de schimb, care din pacare era in partea opusa noua.
**Pespectiva lui Dragos**
Dupa ce am inceput sa ne revenim de la plantele inhalate fara mila, nu-am pregatit pentru plnul pe care oricul l-am refacut. Cassiana tot nu a ajuns, trebuie sa vina pana acum, trebuie sa o protejez pana terminam. Ies afara spre Ray, paznicul casei.
-Cassiana nu a venit?
-Nu, domnule.
-Cauta-i pe GPS.
-Au luat masina fara GPS.
-Toate masinile au GPS, scrie seria, acum doua zile l-am verificat.
Pania si nesiguranta sau imbinat cu furia si am inceput sa rabufnesc agresiv, de ce m-ar minti unde e? Masina se misca cu o viteza foarte mare, in secunda urmatoaretoate lucrurile au inceput sa se lege. Noaptea trecuta a venit foarte tarziu in camera, am vrut sa ma duc pana la bucatarie sa beau niste apa, dar am vazut-o uitandu-se pe telefon si am zis sa nu o deranjez, apoi lipsa pistoalelor si a banilor, lacatul de la dulap.. M-am idreptate direct spre dulap si am luat doua pistoale, apoi m-am urcat in prima masina, am ajuns in mai putin de 5 secunde la o viteza de 240 km/h. Urmam GPS-ul masinii si dintr-o data a disparut, am apasat si mai tare pedala de acceleratie .
**Perspectiva Cassianei**
Am ajuns, scot telefonul si ma uit la ceas, 22:25.Am rasuflat usurata, ridicand privirea vad inca o masina in fata noastra, portierele se deschid si din ea iese, chiar Timeea, legata la maini si lagura.
-Oh, nu!
-Sigur vrei sa facem asta?
-Da, e prietena mea .
-Ok, hai sa coboram.
-Nu, au zis sa fiu singura, trebuie sa fiu singura, daca v-a fi ceva tu trebuie sa ne iei cu masina.
-Bine.
cu toate ca in mine se dadea al treilea razboi mondial am coborat serioasa din masina si m-am indreptat catre usa pe care au intrat ei. Am intrat concentrata inauntru , iar apoi nu imi puteam controla nici cea mai mica particica din corp, cred da tremuram, nu stiam daca era din cauza fericirii sau a fricii. M-ai apropiat considerabil, lacrimile mi se prelingeau pe obraji, m-am trantit in genunchi si i-am imbratisat.
-Mami, tati! Cum? Dar voi nu?
Amandoi plangeau, in hohote chiar, dar in secunda urmatoare patru maini reci ma indeparteaza de ei.
-Ce? Nu, lasati-ma sa , nuu!
-Mai intai banii! Se apropie de mine, Emil.
-Cum poti sa faci asa eva, sa imi faci asa ceva? Parca eram prieteni!
-Cassina, tu ai ales tabara gresita, nu eu! Acum banii.
-I-a , acum da-le drumul.
Am itentionat sa ma apropii dat bratele lui m-au oprit violent, ma privea fix in ochi, iar apoi imi dadu repede drumul, dar nu inainte de a-mi arata un zambet . Langa mine vine Timeea, care si ea plangea. O iau in brate si ii spun sa se linisteasca si sa iesa afara. Dupa ce m-am asigurat ca a iesit mi-am intors capul spre Emil.
-Acum si lor.
-Nu, intelegerea a fost doar pentru Timeea.
-Emil, te rog, fac orice
-Orice, zici ?
-Da, te rog, lsa-i in pace. Ei nu ai gresit cu nimic, eu sunt cea care am ales tabara gresita mai stii?
-Tu, pentru ei.
-Nuu! O voce foarte cunoscuta rasuna in toata incaperea,
Intorc capul pentru a ma asigura ca e Dragos, apoi il privesc in ochi pe Emil.
-Cassiana, faci o greseala imensa, te rog nu face asta! Incerca sa se apropie de noi dar toate matahalele scot cate un pistor indreptandu-l catre Dragos care se oreste brusc. Cassiana!
-Taci, ii ordona Emil, apoi imi indreapta privirea spre mine. Deci facem schimbul?
Atmosfera era fosrte presanta, parintii imi spuneau sa nu, Dragos nu putea risca sa fie impuscat, dar se aud pasi spre usa. Sin, intra apoi ecoul impuscaturii rasuna in incapere. El care jos intr-o balta de sange, il privesc pe emil apoi ug spre Sin. Ma pun in genunchi langa el si observ ca glontul i-a perforat inima. Ma ridic brusc , toate privirile erau indreptate spre mine, cu o foarte mare urama de tristete. Se aud doar ppasiimei spre Dragos.Emil le face semn matahalelor sa imi dea voie, il privesc in ochi apoi ii incalzesc obrazul cu o palma zdravana.
-M-ai mintit! Mi-ai spus ca parintii mei sunt morti, esti un prefacut, crezi ca nu am vazut pliculetele din dulap, mi-ai promis ca nu o sa mai folosesti asa ceva, totul a fost o minciuna nu? Stii ceva, nu raspunde! Te urasc, esti un nimic.
-Cassiana, te iubesc!
-Minti!
Arunca pistolul din mana apoi ma saruta apasat in timp ce eu incerc sa scap din stransoarea lui.
-Macar promite-mi ceva!
-Orice.
Ma apropii si ii soptesc la ureche, apoi ma intorc spre Emil.
CITEȘTI
^^Subtilități^^
Teen Fiction"Sa te iubesc a fost, cea mai rafinata modalitate de sinucidere... " Toate drepturile rezervate