°Capitolul 16°

4 1 0
                                    

Acolo Matei facea clatite acompaniat de Timeea.
-Ce miros incredibil!
-Multumim!
-Iubire mananca si tu! Spun catre Dragos.
-Nu imi e foame.
-Vorbesc serios, gusta!Ii imping farfuria cu clatite.
-Ce ati pus in ele?
-Ciocolata!
-Auziti?! Da, voi ce ati patit?
-Adica?
-Pai aseara..
-Ne-am despartit! Ma intrerupe Timeea.
-Inseamna ca sarbatorim destramarea cuplului nu?Zambetul lui Dragos isi face aparitia alaturi de cateva hohote de ras.
-Exact! Spune Matei cu zambetul pe buze.
Am mancat bine, apoi am decis sa ne uitam la niste filme, sa nu incheiem sarbatorirea.
-Ce film vreti?Intreaba Dragos.
-Cassiana!Spune Timeea intorcand capul spre mine.
-Nu, nu o sa se uite ei la asa ceva.
-Ba da, haidee! E bestial, spune.
-Ce gen?
-Drama, Romantic, Dragoste.
-Voi vreti sa plangeti?
-Baaa!
-Nu plangem, pe noi nu ne cheama Dragos sau Matei. Uitandu-ma in ochii lor, se observa ca accepta provocarea.
"Tres metros sobre el cielo" sau Trei metri deasupra cerului.Filmul care merita vazut de mii si milioane de ori.La sfarsitul primei parti a filmului baietii au cerut servetele si atunci
mi-am dat seama, plangeau. Nu neg ca si eu cu Timeea am plans putin. Iubesc actorul principal, Hugo (Mario Casas), este foarte diferit de Dragos, ma refer la aspect, cu toate astea ii iubesc pe amandoi.
-Vi s-au terminat lacrimile?
-Cui? Se uita amandoi in jur.Noua?
-Lasa-i Timeea si noi am plans.
-Multumim iubita.
-Off! Il iau in brate.
-Acum ce film urmeaza.
-Este randul vostru sa alegeti.
-Ohoo!
-Daca puneti filme horror, eu ma duc sus ca am niste treaba.
-Nu iti plac iubita?
-Nu.spun scurt incat sa inteleaga ca vorbesc serios.
Nu este vorba ca ma sperii  sau chestii de genu, dar nu imi sta in fire si nu imi plac.
-Nu e foarte horror, te rog ramai.Se roaga Dragos de mine.
-Bine.
-La primul sfert de film deja eram pitita in bratele iubitului meu, cu capul pe pieptul lui, adormita. Imbratisarea calda in care eram ma ajuta sa dorm mai bine decat un bebelus.Din cand in cand simteam cum buzele lui imi atingeau fruntea, facandu-ma sa ma simt in siguranta.
Dintr-o data imbratisarea calda devine rece, din ce in ce mai rece, deschid ochii si din spusele lui Matei, Dragos s-a dus pana sus sa vorbeasca la telefon.Cine ar fi atat de important incat sa renunte el la filmele lui preferate.Le spun celor doi de pe canapea sa nu spuna nimic, ma infasor in patura si urc incet pe scari pana in tocul usii unde Dragos vorbea la telefon.
-Da, o sa vin!
-Pregateste-te!
-Nu nu v-a zice nimic!Stai LINISTITA.
Cuvantul acela mi-a facut constiinta praf. Corpul si mintea mea nu mai reactionau in niciun fel, doar stateam si priveam in gol.Cand pasii lui se auzeau din ce un ce mai tare, sunetul respiratiei mele se micsoreaza, pana in momentul in care Dragos ajunge in tocul usii si ma vede.
-Iubita nu era ceea ce pare!
Eu nu spun nimic, sunt inca incremenita.
-Vorbesc serios.
-Da ce era?
-Nu pot sa iti zic!
-Bine.
Spun si plec si o expresie neutra, cobor jos, ma pun in fotoliu si adorm plangand.
-Cassiana ce ai patit?
-Nimic.
-Zi!
-Imi e dor de parinti.spun scurt apoi ma avant intr-un somn adanc.
Cand deschid ochii inca uzi din cauza lacrimilor, o vad pe Timeea care asteapta in fata mea.
-Cat am dormit? Intreb incet.
-Vreo cateva ore, hai, azi e 1!
In minte mi-a venit cea mai splendida idee posibila.
Ma indrept spre camera pentru a ma pregati in timp ce mii de idei imi invadeaza mintea.
-Baietii au plecat.
-Sa plece, si noi vom pleca.
Ajunsa in camera, ma decid cu Timeea sa port un maiou negru scurt, putin decoltat si o pereche de jeansi negri cu cateva taieturi, parul il las pe spate, normal si in picioare tenesi mei preferati, tot negri.Timeea este imbracata cu o pereche de jeansi albi taiati in genunghi si un tricou roz pal, parul il are prins intr-un coc perfect, in partea de jos a capului, iar in picioare Converse albi.
-Telefonul, cheile, bani, ne mai trebuie ceva?
-Baietii?
-Nu, cam atat! Scot un chicot micut, ca mai apoi sa incepem amandoua sa radem.
-Hai in cluubb! Tipa Timeea coborand scarile.
-Stai, Timeea!
-Ce?
-Uite-te la telefon!
" Am un plan"
" Cum zici tu, sefa!"
Incepem amandoua sa radem in timp ce iesim la afara pentru a astepta taxiul, care va avea onoarea sa ne duca la destinatie.

^^Subtilități^^Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum