zihnifend

968 59 2
                                    

Glamer yataktan doğrulurken nerede olduğuna bakındı.Revirdeydi
ve bir kadının usulca kendisine yaklaşyığını gördü.
Mc.Gonagel...
"Bayan Starlfe...Kendinizi nasıl hissediyorsunuz???"
"Biraz baş ağrım var profesör.Ama iyiyim."
"Iyi olmazıza sevindim bayan Starlife.Bi süre hemşire çıkmanıza izin verene kadar burda kalın.Çıktığınızdaysa derhal Profesör Snap'in odasına gidin.Sizi bekliyor olacak.".....
Glamer Snap'in neden kendini görmek istediğini merak ederken odaya gelmiş olduğunu farketti.Bir iki kez kapıyı tıklattığında içerideki ses "_gel"dedi.Glamer içeri girdiğinde Snape iksir şişeleriyle dolu odada köşede duran sandalyeye oturmasını işaret etti.Glamer cürretkar bir şekilde söze girişti
"_profesör,beni ne için çağırdınız acaba"
"_Bugünkü yapmak üzere olduğun büyü hakkında."
Glamer şaşırmıştı.Tek hatırladığı Miranda'nın kendini bir expeliarmus büyüsüyle saldırdığı,ve kızın önünde bayıldığıydı fakat;yerde,Snapin ayaklarının dibinde acıyla yatarken nası kalkıpta kızın karşısında dikildiğini hatırlamıyordu.         "_Pardon profesör Snape.Ama ben büyü yaptığımı hatırlamıyorum..."
Şimdi de Severus ikilemde kalmıştı.Bunu kendisine neredeyse karşısındaki kıza avada-kadavradan bile fena bir büyü yapmak üzere olan bir kız mı söylüyordu şimdi???
Snape kızın kendini kandırma düşüncesine dayanamayarak dişelerinin arasından adeta tıslayarak soruyu tekrar sordu
"_Bugün,yapmak üzere olduğun büyüyü nereden öğrendin???"
Glamer bir kere daha bilmediğini ve büyü yaptığını hatırlamadığını üstelerken Snape anlayamadığı bir hareketle ellerini masanın üstüne sertçe vurrarak kıza doğru eğildi
"_Bana doğruyu söyle Starlife.Bu...büyüyü...nerden...öğrendin???"
Glamer korkmuş,fakat yalan da söylemek niyetinde değildi.
"_Ben hiç bişey yapmadım..."
Severus kızın tavrına sinir olmuştu.Kendini çok mu akıllı sanıyordu???
"_Starlife...Boşuna saklama...Bunu her türlü öğrenirim,ve kendin söylemezsen ben öğrendiğim zaman Hogwart'a veda edersin..."
Şimdi gerçekten korkmuştu.
Bir daha o lanet eve dönme düşüncesi dünyanın en korkunç düşüncesiydi.Glamer pes etti.Öyle bir büyü yapmadığını bildiğinden adamın olmayan bir bilgiyi öğrenmesine imkan yoktu.
"_Pekala profesör.öğrenmek için istediğinizi yapın.Size yalan söylemiyorum çünkü...
Severus çıldırma noktasına gelmişti.Böyle bir büyü için insanlar yıllarını verirken ve bu öğrenmesi zor bir kara büyüyken bu kızın rahatlıkla yapabiliyor olması...Doğuştan gelen kara buyü yeteneği peki???
Glamer'e asasıyla kapıyı işaret ederek "_gidebilirsin"
dedi.Genç kız ayağı kalkıp kapıya vardığında usulca asayı kıza doğrulttu.Bunu yapmak zorundaydı eğer Glamer'in doğuştan gelen karabüyü yeteneği bu kadar etkiliyse voldemort bunu hiçbirzaman öğrenmemeliydi
"_zihnifend"....

Profesörün Öğrencisi (H.P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin