"_Asanı çıkar Starlife"

731 56 2
                                    

Sabak yemekten sonra... Glamer koşarak Mc.Gonagel'a gitti ve asasını özel bir koruma büyüsüyle kaplattı...
"_Bayan Starlife neden böyle bir şeye ihtiyaç duyuyorsunuz???"
"_Düşmanlara karşı önlem amaçlı profesör"
Kendi asası elindeyken Profesör Lupin'in dersinde Glamer bir böcürtü zor da olsa alt etmişti.Bu asa genç kızı kesinlikle en iyi anlayabilen tek asaydı...
Bu sabahki dersin bitimine kadar Snape'in kendisiyle olan konuşmasını unutarak hayatına devam etmeyi planlamıştı.
Bu öğle vaktinde olanlara kadar...
"_Hey...Bakın burda kimler de varmış..."
"_Profesörün sana iyi baktı mı küçüğüm???"
"_Lütfen...Gidin başimdan ve beni yanlız bırakın...Kendi halimde kitap okuyorum işte..."
"_Evet kızlar...Sevgili sürtuğümüzü kitaplarıyla baş başa bırakalım..."
"_Hahahahahaaaa..."
Glameer ayağa bir hışimla kalkarak Miranda'ya doğru bir büyü savurdu fakat,büyü çok yetersizdi ve Miranda'nın dibinden bir toz bulutu halinde uçuşarak geçti...
"_Yazıkkk...Asanın tamiratı sana yaramamış küçük sürtüğüm..."
Gene gülüşerek ordan uzaklaşırlarken Glamer asaya ne olduğunu merak etti...Krılmadan önce kendini çok güzel idare ediyordu...
Ama bir dk!!!
Asayı eline aldığindan beri içindeki kara enerjiyi hissedemiyordu...
Glamer'in aklına dank etti...
Kara buyü yapamadığı taktirde normal büyulerde de zorlanacaktı ve annesinin kitabinı Snape almıştı...
Snape Glamer'i eğitecek,ve kendisini büyücü halkına faydalı olabilecek bir kara büyücü yapıcaktı...
Öyleni biraz geçiyordu...
Glamer koşarak Snape'in odasına gitti,kapıyı bir hışımla açarak ellerini masanın üstüne dayadı...
"_Profesör..."
Severus genç kızın hareketine biraz kızmış,fakat birşey dememişti...
"_...Teklifiniz hala geçerli mi???"
Snape saate baktı...
"_Biraz geç kaldınız aslında Bayan Stalife..."
Glamer kolları öne düşmüş bir biçimde başını hüzunle aşağı eydi.
"_Ama..."
Şimdi Glamer'in gözleri tekrar umutla parıldadı...
"_Sizi kabul edicem Bayan Starlife...Çünkü siz normal büyüler için içinizdeki kara enerjiyi kontrol etmek zorundasınız."
"_Kontrol???"
"_Evet Starlife...Buraya geldiğinden bu yana kendini kaybederek yapmak üzere olduğun ve yapsaydın kötü sonuçlar doğuracağı aşikar bir büyü denedin ve tam yapacağın sırada ben seni iki seferinde de durdurdum..."
"_Kendimi kaybederek nasıl büyü yapabilirim ki???"
"_Bu insanın canına tak eden olayların ardından tum bedeni ele geçiren bir büyü...Normalde kara büyü kullanıcılarının düşmanlarını kötü duruma düşürmek için yaptığı zalimce bir büyüdür ama bu enerji senin içinde mevcut ve sinir anında seni ele geçirebilecek ve sana yanlış şeyler yaptırabilecek kadar güçlü...Benim amacımsa sana bu enerjiyi kontrol altında tutabilmen ve kara büyüleri güvenli bir biçimde yapman için sana yardimcı olmak çunkü eğer kendi enerjini doğru yönde kullanarak büyü yapmazsan klasik büyuleri de asla başaramazsın..."
"_Zor olucak mı profesör???"
"_Bu senin iradene bağlı Starlife..."
Glamer kapıya doğru ilerlerken Snape arkasından seslendi...
"_Starlife...Unutma,benden ders alırsan arkadaşların da sana saygı duyar...Eğer geliceksen bu akşam yemekten sonra bekliyor olacağım ama geç kalırsan hakkını kaybedersin..."
Glamer özel ders almayı kesin kes kafasına koymuştu...
LANET OLSUN...
Öyleden sonra dersleri olmamasından ötürü biraz uyumak istemişti...Şimdi de akşam yemeğinin bitimine yarım saat klamıştı...
Dolapta buduğu gri renkli bol bir blüz ve kot bir pantolonu ayağına geçirerek odadan ok gibi fırladı,salona koşarak ilerledi ve ilk oturağa oturdu.Gözü öğretmenler masasına kaydı...Snape çoktannn bitirmiş ve gitmişti bile...
Derhal ağzına bir kaç parça birşey tıkıştırdı ve koşarak mahzen merdivenlerinden aşağı indi...
Kapıyı çabucanak tıklatarak içeri daldı
"_i..yii..ak..şam..lar prof..e..sör..."
"_Neredeyse geç kalıcaktın..."
"_Afedersiniz profesör...Biraz uyuyakalmışımda..."
"_Bir daha olmasın"
Snape kıza bir büyü yaptı.Glamer rahatlamış hissederken Snape kızı karşısına oturtup elindeki kitabı açtı
"_Aaaa...Annemin kitabından mı çalışıcaz???"
Snape cevap vermeyerek bir sayfadaki büyüyü kızın üzerinde uygulamek için konum aldı
"_Asanı çıkar Starlife..."

Profesörün Öğrencisi (H.P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin