Karabüyüler Kitabı

859 57 4
                                    

Glamer yanına koşarak gelen kızla gözlerini açtı
"Glamer...Glamer uyan,posta geldi sana"
Kız yataktan kalkan Glamer'in üstüne baktı,
"Iğğğ...Sen üstünü değiştirmeden mi yattın???"
Glamer de şaşırmıştı.Hakkaten üstünde olduğu gibi formaları vardı ve...ayakkabılar mı???
Glamer bugunun cumartesi olduğunu hatırlayarak hemen üstünü değiştirerek gördüğü kabusu düşümemeye çalışıyordu.Eski anıları rüyada neden görmüştü ki sanki...
Şu an tek istediği dinlenmekti.
Aşağı inerek kendi masasina yöneldi.Sarıp sarmalanmış bir paket buldu ve üzerinde ufak bir not vardı
"_Sevgili Glamer.Bu Helen'den sana kalmıştı.Helen 13 yaşına geldiğin vakit bunu sana vermemi söylemişti.Bu şimdi senin."
Glamer paketi kolunun altına sıkıştırarak koşar adım aşağı indi ve kendini bahçeye attı.
Glamer sessiz ve sakin bir kız olmasından ötürü ona bulaşmayı pek bir severlerdi.
Helede gryffindor'dan üç kız öğrenci tam gıcıktı.Grubun başını çeken Miranda Samira
Ravenclawdan Brandon Stones'a aşıktı.Oğlansa Glamer gibi kitap okumaya yatkındı ve oğlanla sürekli kitap alış-verişinde bulunurlardı.Koskoca okulda
Glamer ile samimi bir arkadaşlık halinde olan tek insandı...
Glamer insanlarin arasından koşarak açik alanda bir ağaç gölgesinin yanına yerleşti.Burasi karanlık ormanın yakınlarında bir yere denk geliyordu ve herkes tarafından kolay kolay bulunamazdı.Glamer burayı gizli sığınağı ilan etmişti.
Sığınağa geldiğinde aceleyle elinde olan paketi açtı.
Bu...Üzerinde kocaman bir yildız olan bir büyü kitabıydı.Içinde ufak bir not vardı...
"_Dumbledore'a...Bu kitabı sonsuza dek saklanmasinı uygun göruyoruz ve Hogwarts'ın yasaklı bolumünde kalmasını uygun rica ediyoruz.Sevgiler,safkan karabüyücüler topluluğu"
Glamer bunla beraber ufak çaplı bir şok geçirdi.Kendisi karabüyücü müydü acaba???
Bu kitapta yazanlara göre kendisi doğuştan kara enerji taşıyıcısıydı.Bu hem muhteşem,hemde korkunçtu
Glamer bu kitabı Dumbledore'a bildirmiycekti.
Sonuçta annesinden kalan bir kitaptı ve gerçekten güçlü görünuyordu.
Glamer biraz daha karanlik ormanın derinlerine giderek kitapta yazan basit bir büyüyü denedi.Asasını ağaca doğru doğrultarak "_hilerosempra"diye haykırdı.
Dipnot=Büyüler uydurmadır
Glamer bir anda ağacın gövdesinde ufak bir çatlağın meydana geldiğini gördü.Kendisi bu kadar güçlüydü madem,ne için arkadaşları onunla dalga geçiyor,ve ne için normal büyülerde bir kerede başarılı olamıyordu ki???
Glamer hava kararana kadar epey bir süre kitabı inceledi.
Kendisinin normal büyücülerin aksine kara büyülerde fazla çalışmaksızın kolaylıkla başarılı olabileceğini,normal büyülerde ise zorlanacağı yazıyordu.Hava karardığında kitabın formunu bir büyüyle değiştirerek okula doğru koştu.Ama yemeğe beş dk kalmıştı.Bugün içerisinde öğrendiği güzel bir büyüyü uygulanaya koymanın tam zamanıydı.Glamer asasını havaya kaldırarak mırıldandı
"_Bloketeyşens"
Ve ardından kızlar tuvaletinin bir kabinine içinde insan olmamasını umarak cisimlendi...

Profesörün Öğrencisi (H.P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin