Glamer sabah kahvaltıdan sonra koşar adım arka bahçeye indi...Iki profesör de genç kıza üniformasını giymesini söylemişti,çünkü genç kız ilk kara büyü girişiminde bulunduğunda üzerinde üniformaları vardı...Arka bahçede sağına soluna bakındı ve işte...Tamda oradalardı
"_Geç kalmadım değil mi profesör Dumbledore???"
"_Tam zamanında geldiniz Bayan Starlife..."
Severus cebinden eski antika bir ayna çıkardı...
"_Kenarından tut Starlife"
Glamer kare şeklinde aynanın kenarından tutarken Dumbledore'da aynanın öbür ucundan tuttu...
"_Neden hepimiz bu eskimiş aynayı tutuyoruz Profesör Dumbledore???"
"_Bu bir anaktar Bayan Starlife...Bizi gideceğimiz mekana götürücek"
Tam o anda etraf dönmeye başladı...Beş dk ya geçti ya geçmedi Glamer girdaptan kurtularak sağlam bir zemine ayak bastıklarını farketti...
Biraz başı dönmüştü...
Çevresine bakındı,hogvartstan çok uzakta olmalıydılar
"_Burası neresi Profesör Dumbledor???"
"_Burası Starlife...(konuşan Snape'ti) sizin içinizdeki enerjiyi kendi lehinize çevireceğiniz alan oluyor..."
Dumbledore bir büyüyle oldukları yere büyüyle bir boy aynası getirdi...
"_Bu ne için profesör???"
"_Bayan Starlife...Hogvarts'ta
özel güçlere sahip olan iki ayna mevcuttur...1.cisi,sana en çok istediğin şeyi gösterir...2.cisi ise,senin gibi kara enerji taşıyıcılarının güçlerini kendi lehlerine çevirmeleri için içlerindeki kara enerji gardiyanıyla yüzleşip savaşmaları içindir...Şimdi,bayan Starlife...Sizden bu aynaya olabildiğince dikkatli bakmanınzı istiyorum..."
Glamer omuz silkerek aynanın karşısına geçti.Kendine değişik gelen hiç bir şey yok gibiydi...
Bir kaç dk aynada kendini inceledi...
"_Profesör Dambledore...Burda kendi göruntümden başka bir şey göremiyorum ki ben..."
Arkasından korkunç bir fısıltı duydu...
"_Emin misin Glamer???"
Arkasını dönmesiyle Glamer kap kara gözlerle kendine bakan bir kız görmesiyle bir yere yığıldı...
"_Albus...Sence Glamer başarabilecek mi???"
"_Başarmak zorunda Severus..."
Glamer yerden kalktı...Ne zaman hava bu kadar kararık ve kasfetli olmuştu ki???Daha da önemlisi Snape ve Dumbledore ortalada görünmüyordu...
Glamer sağa sola bakınmaya başladı...
"_Profesör Snapppeee...Profesör Dumbledoreeee..."
"_Onlar seni duyamazlar Glamer...Şu an kendi içindesin..."
Arkasını dönerek karşısındaki kıza baktı...Kendisinin tıpatıp aynıydı...Glamer'in aksine simsiyah olan saçlarının üst kısımları ve gözleri hariç...
"_Sen de kimsin???"
"_Ben kara enerjinin gardiyanıyım Glamer...Öfken doruğa ulaştığında seni güzelce bir kenarı oturtup bütün işi ben hallediyorum..."
Büyüyle havaya bir bulut oluşturdu ve bulutta bir takım görüntüler oluştu...
Bu Glamer'in farkında olmadan yaptığı kara büyüleri görüntülüyordu...
"_Aman Tanrım...Olamaz...Demek Snape haklıymış..."
Genç kız asasını çıkararak saldırı pozisyonu aldı...Işareti gören gardiyan da eş zamanlı olarak harekete geçti...
Şimdi etrafta bir savaş hakimdi...Iki genç kız birbirlerine değişik isimlerde büyüler atarlarken Glamer'in baygın vicudundaysa yer yer kanama ve çizikler meydana geliyordu...
Aslında Glamer'in pek birşey yapmaya gereksinimi yoktu...Ikisi de aynı güce sahiplerdi ve aynı şekilde birbirlerini savunuyorlardı...
Fakat gardiyan Glamer'den daha vahşice ve daha ölümcül düşünüyordu...
Birden genç kızın aklına bir fikir geldi...Eğer gardiyanı yok etmek istiyorsa,düşünce tarzını değiştirmeli,ve daha stratejik davranmalıydı ve gardiyanın kötü anılarıyla beslenerek güç kazanmasını engellemeliydi...Aklına yaşadığı güzel anıları getirdi...Brandon'la geçirdiği anılar...Gayet güzeldi...
Biraz daha geriye,Valentina'yla geçirdiği ve ailesinin komik anılarından bahsederek gülmeleri...Çok güzel...
Peki...Ya o Valentina ile yaptı yaptığı yastık savaşına ne demeli...Ertesi gün evin her yerinden pamuk toplamak zorunda kalmışlardı...Daha da geriye gidersek mutfaktan aşırdığı yeni pişmiş kurabiyelerle bir bardak süt???O da gayet güzel bir anıydı...
Ve en son kendine saldıranlardan Miranda'ya sümüklü böcek kusturması...
Gerçekten haline çok gülmüştü...
Glamer bunları düşünerek savaşırken gelen büyülerin seğrekleştiğini farketti...Kız bir eliyle Glamer'a lanet yağdırırken bir eliyle de başını tutuyordu...Glamer fırsattan istifade ederek önune ufak bir set çekti ve asasını burnunun ucunda tutarak içindeki enerjiye yoğunlaştı...Etrafında işıldar bir biçimde kara bir enerji asaya toplanırken Glamer hafif bir bi'imde kapalı olan gözlerini açtı ve karşısındaki kız hareketsiz kalınca ileri doğru ilerledi ve asasını kıza doğru uzattı...
"_Bu güçler bana aittir...Ben senin benim güçlerime gardiyanlık yapmanı daha fazla istemiyor,ve seni bu görevden azad ediyorum...
"_Hayır...Bunu yapamazsın"
Glamer asasının ucunda birikmiş olan büyüyü kıza doğru savurmasıyla kulak tırmalayıcı bir çığlıkla karşısındaki kızın toz olarak havaya uçuştuğunu gördü...
Yerde yatan genç kızın önündeki ayna birden havayii fişek gibi patlayarak kayboldu...Dumbledore ve Severus oturdukları yerden kalkarak genç kızın yattığı yere doğru koştular...Severus geç kızın başını dizine koyarken genç kız gözlerini açarak fısıldadı...
"_Onu yendim profesör..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Profesörün Öğrencisi (H.P)
Fanfiction(Tamamlandı) "_Kara enerji taşıyıcısı olman sana pahallıya patlayacak..." Sizce Hogwarts'ta sadece Harry Potter'ın mı dertleri var??? Hayır... Voldemort'un eline geçmemesi gereken öyle güçlü bir genç kız vardır ki... Genç,ve güzel Glamer'a Hogwarts...