1.Kapitola

1.3K 50 0
                                    

,,Kep mám pre vás spis a tohto človeka chcem vidieť dnes na helikariére". Povedal mi Furry a rýchlim krokom pribehol ku mne . Podal my spisy v ktorých boli všetky údaje čo potrebujem.
,,Vy chcete vytvoriť skupinu hrdinov"? Zatvorila som spis a pozrela na Furryho. On len prikývol a rýchlim krokom sa vydal na strechu , kde za krátku chvíľu odletel vrtuľník . Nat bola na misii niekde v Rusku a Clinta som dnes vôbec nevidela . Zas mi Furry niečo tají . Už mi to lezie na nervy . Agent Colson si položil vedľa mňa spis a dal mi ho prečítať . Bolo tam napísane o Entonym Starkovy ktorý sa nachádza v Stark towery a Colson ma ísť preňho . Ja som sa na Colsona pozrela ale on akurát vychádzal z miestnosti . Ja som sa po takej pol hodinke rozhodla , že pôjdem toho chlapíka nájsť. Keď som odchádzala stretla som Colsona ako telefonuje s Nat . Z rozhovoru som zastihla , že má ísť za nejakým istým Bruceom . Neriešila som kto to je a vybrala som sa svojou cestou . Rozbehla som sa do garáži kde som sadla na svoju motorku a vybrala som sa do Brooklinu.

Pohľad Natashy

Zobudila som sa priviazaná na stoličke a okolo mňa boli traja namakaný muži , ktorý hovorili po rusky a rýchlo pribehli ku mne . Jeden sa skrčil ku mne a ja som využila tu chvíľu a hlavou som ho trafila do nosa on sa naštval a dal mi facku. Z ničoho nič mu začal zvoniť mobil. Zdvihol ho a začal sa s niekym rozprávať a o minútu mi dal mobil k uchu. Ozval a Colson.
,,Natasha máme problém". Ozval sa Colsom
,,Keď si si nevšimol tak riešim svoj". Povedala som mu.
,,Clinta ovládol nejaký človek a teraz sme jeho nepriatelia ". Povedal Colson a môj tep sa zrýchlil.
,,Kep o tom vie"? Spýtala som sa vystrašeným hlasom.
,,Nie ešte nie". Povedal a prešiel na inú tému
,,Nat potrebujeme aby si išla niekoho vyzdvihnúť". Povedal
,,Počkajte chvíľočku". Povedala som a začala som bojovať. Chlapík čo bol vedľa mňa som ho využila na svoj boj a so stoličkou som mu pricvikla nohu potom tom mu kopla do tváre čím vlastne následne spadol. Skočila som naň ho a stolička sa na ňom rozbila.
,,Takže jeden mŕtvy". Povedala som si.
Rozbehla som sa za druhým , vykrútila som mu krk a následne som na tretieho skočila a zvalila som ho na zem a pesťou som mu udrela do spánku. Rozbehla som sa za mobilom .
,, Mám isť za Tonym "? Spýtala som sa .
,, Nie to je moja starosť". Povedal Colson.
,,Benr takže hulk". Povedal a ja som sa zastavila.
,,Kedy"? Spýtala som sa Colsona.
,,Teraz". Zrušil mobil a ja som sa vybrala na cestu .

Pohľad Kep

Som na mieste. Bola to telocvičňa , ktorá bola rozsvietená. Vybrala som sa dnu a videla muža, ktorého som hľadala. Boxoval do vreca a na tretí úder sa vrece roztrhlo. Ale už ma nebavilo sa pozerať tak som začala s rozhovorom.
,,Steav Roger"? Povedala som a začala sa k nemu približovať.
,,Som Victoria Ember a som zo S.H.I.E.L.D.u ".
Prestal boxovať a pozrel sa na mňa.
,, Čo potrebujete ? "Spýtal sa kapitán.
,, Kapitán potrebujem vašu pomoc. Ukradli nám dôležitú vec , ktorú určite poznáte". Podala som mu spis v ktorom bolo napísané o teserakte , ktorý nám ukradol Loki.
,,Ukradol ho Loki". Povedala som a pozrel sa na mňa.
,,Tento teserakt mal byť pochovaný so mnou a vy ste ho vytiahli a teraz vám ho ukradne poloboh". Povedal kapitán s trochu naštvatým hlasom .

,,Stavím sa s vami o 10 babiek, že vás prekvapím". Povedala som.

,,Dobre". Zasmial sa Steav.

,,Pomôžete nám"? Spýtala som sa ho znova .

,, Pomôžem ale dúfam ze ten teserakt už nikdy neuvidím". Povedal a vybral sa za mnou.
,,Poďte zavediem vás za Furrym". Povedala som. A vydali sme sa k lietadlu.

Pristátie

Vystúpili sme a na nás už čakala Nataša. Zoznámila sa so Steavom a ja som išla za Brucom aby som sa zním zoznámila.
,, Mali by ste ísť do vnútra lebo zachvíľu sa tu bude nedobre dýchať". Povedala som a Steav a Bruce sa vydali k okraju aby sa pozreli. Loď sa začali dvíhať a onedlho sme boli vo vzduchu . Rýchlo sme sa vydali do vnútra.
,, Prepáč ale ešte sme sa úplne nezoznámili som Steav Rogers a tykaj mi prosím". Otočil sa na mňa a povedal mi .
,,Ja som Victoria ale hovor mi Kep ". Povedala som mu a pokračovali sme v ceste do zasadačky.
Prišli sme k Furrymu aby sa zoznámili ale všimla som si, že sa poznajú. A do ruky mi Steav dal 10 dolárov. Sadli sme si okolo okrúhleho stolu. Furry nás všetkých privítal a povedal Brucovy všetky informácie. Natasha zaviedla Bruca do laborky ale o chvíľku sa ozvala agentka ,že lokalizovala Lokiho.

Toto je moja prvá časť Avengers a dúfam , že sa vám to páči a prosím napíšte či mám pokračovať.😊😊

AvengersWhere stories live. Discover now